Roprop Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Leuk team. Ben heel benieuwd hoe ze die selectie gaan aanvullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 juni 2016 Share Geplaatst 30 juni 2016 Cannondale gaat weer fuseren, nu met Drapac. Van die ploeg komt er een development team op conti-niveau in Australië; het Pro-conti team verdwijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Als ze de shirts van Drapac maar houden, prachtig tenue. En Sagan en Majka, begint zowaar een tof team te worden dat Bora. Helemaal met Barta en Bennett. Benieuwd wat ze verder doen want in de breedte zullen ze zich ook wel moeten versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Eigenaar van BMC meldt dat hij na 2017 gaat stoppen met de ploeg. Wil na 2017 enkel nog ondersteunen als fietsenmerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Als ze de shirts van Drapac maar houden, prachtig tenue. En Sagan en Majka, begint zowaar een tof team te worden dat Bora. Helemaal met Barta en Bennett. Benieuwd wat ze verder doen want in de breedte zullen ze zich ook wel moeten versterken. Schijnt dat ze ook bezig zijn met Tony Martin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Kruijswijk blijft zeer waarschijnlijk bij Lotto-Jumbo. Goed nieuws voor mij als Nederlander en fan van die ploeg :) Ik hoop dat ze het dan als volgt gaan uitspelen: Kopman Kasseiklassiekers: Vanmarcke Kopman Heuvelklassiekers: Battaglin (Wie weet ontwikkelt hij zich dusdanig, ik vond hem dit seizoen eigenlijk al de sterkste man van Lotto in die klassiekers en heeft in de Giro aan mij bevestigt lang mee te kunnen. Heeft daarnaast een heel sterk eindschot en zie ik eerder kans maken op een mooie overwinning dan een Kelderman of Gesink). Kopman Giro: Kelderman (Bennett, Battaglin) Kopman Tour: Kruijswijk (Kelderman, Gesink, Roglic) Kopman Vuelta: Gesink (Bennett, Battaglin) Groenewegen even kijken waar je die gaat uitspelen volgend jaar. Het is allemaal ook afhankelijk van het parcours wie je waar gaat inzetten. Ik kan me niet voorstellen dat ze Kruijswijk dik gaan verlengen en hem dan inzetten als kopman in de Giro. Daarvoor liggen er gewoon veel te veel belangen bij de Tour bij die ploeg. Ik hoop dat ze Vanmarcke ook kunnen behouden. Wie zou hem anders kunnen vervangen? Zijn er nog goede renners einde contract die eventueel het kopmanschap kunnen dragen in de kasseiklassiekers? Wellicht Lars Boom... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Met het behoud van Kruijswijk heeft Lotto-Jumbo nu twee kopmannen vastliggen voor de komende twee jaar. Vlak voor de Amstel Gold Race en voor de belangrijke fusiebesprekingen tussen De Lotto en Staatsloterij verlengde Robert Gesink reeds zijn contract bij het team voor twee jaar. Voor de klassiekers gaat het team een keuze maken tussen Sep Vanmarcke (waarvan beide partijen in het voorjaar nog zeker waren dat hun wegen zouden scheiden) en Lars Boom. http://www.telegraaf.nl/telesport/tour-2016/26168739/__Kruijswijk_blijft_bij_Lotto-Jumbo__.html En Kruijswijk schijnt zich weer op de Giro te willen richten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 http://www.telegraaf.nl/telesport/tour-2016/26168739/__Kruijswijk_blijft_bij_Lotto-Jumbo__.html En Kruijswijk schijnt zich weer op de Giro te willen richten. Ik weet niet of Kruijswijk dat helemaal zelf te eisen heeft. Kruijswijk heeft aangetoond de beste ronderenner te zijn. Wordt naar het schijnt nu ook veruit het dikste betaald. De belangen van Lotto-Jumbo lagen afgelopen jaar wel op zich best bij de Giro (mede door de start in Nederland). Voor komend jaar zal dat toch minder het geval zijn. Je bestbetaalde en beste ronderenner zullen ze logischerwijs dan ook willen uitspelen in de Tour lijkt mij persoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Thanks, zal het de volgende keer eerst bij jou checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Een van de belangrijkste wensen van Kruijswijk is dat hij zich de komende twee jaar op de Giro mag richten. Neem aan dat dat een belangrijke rol heeft gespeeld bij de ploegkeuze. Verder schijnt LTJ een terugkeer van Boom te overwegen, maar dan zou Vanmarcke moeten vertrekken, begreep ik op twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Vanmarcke vertrekt sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Lees even mijn vorige post terug :uhoh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Ik weet niet of Kruijswijk dat helemaal zelf te eisen heeft. Kruijswijk heeft aangetoond de beste ronderenner te zijn. Wordt naar het schijnt nu ook veruit het dikste betaald. De belangen van Lotto-Jumbo lagen afgelopen jaar wel op zich best bij de Giro (mede door de start in Nederland). Voor komend jaar zal dat toch minder het geval zijn. Je bestbetaalde en beste ronderenner zullen ze logischerwijs dan ook willen uitspelen in de Tour lijkt mij persoonlijk. Wil je terug naar de Giro? Of kies je volgend jaar voor de Tour? ,,Ik ga terug naar de Giro. Om te winnen. Dat hoofdstuk is nog niet afgesloten. Ik zeg heus niet dat ik het zomaar even ga doen, maar ik weet dat het er in zit. En dan het jaar erop naar de Tour.'' http://www.ad.nl/sport/giro-heeft-mijn-ogen-geopend~a91f00c6/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 http://www.ad.nl/sport/giro-heeft-mijn-ogen-geopend~a91f00c6/ WIe geloof je nu? AD of RG? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Gelukkig waren dit ook geen quotes van hem tijdens de Avondetappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 (bewerkt) Wellens wint na een bizarre solo met 3:47 voorsprong op Formolo de rit in Polen, 8e van 8 zeges in de WT. De rest zit er nog verder achter in dit hondenweer. Spilak en Kwiatkowski o.a. uitgevallen. EDIT: Kwiat kennelijk alleen gevallen, nog wel in koers. Nog maar 99 man over voor de laatste twee ritten. 16 juli 2016 bewerkt door Viktor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 De tijdwaarneming in Polen klopt weer geen kut van. :-D Yanto Barker niet gestart > even later ineens tussentijd 5 min achter de snelste tijd Alex Dowsett, een favoriet > geen tussentijd, ineens snelste eindtijd 11 gefinisht, 3 geen tussentijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Giant wil een opleidingsteam opzetten, die van LottoNL willen die van Rabobank overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Wilden ze toch ook verplichten, alleen Sky is daar voor gaan liggen ofso? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Kan best. Er zijn wel meet ploegen met dergelijke ploegen (BMC, LottoBE o.a.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Riis gaat Deense wielerploeg sponsoren Voormalig Tourwinnaar Bjarne Riis keert terug in de wielersport. De 52-jarige Riis gaat de Deense wielerploeg Nor Pro Cycling sponsoren. Dat doet hij samen met Lars Seier Christensen, oprichter en voormalig mede-eigenaar van de Saxo Bank. Redactie 22-07-16, 21:03 Laatste update: 21:04 Bron: ANP 0 0 0 0 reacties Het Deense ploegje werd vrijdag omgedoopt tot Team Virtu Pro-Veloconcept. Volgende week maakt de opleidingsploeg voor het eerst zijn opwachting onder de nieuwe naam in de Ronde van Denemarken. Riis was eerder jarenlang manager van Saxo-Tinkoff, tot hij onenigheid kreeg met de Russische teambaas Oleg Tinkov. Het leidde vorig jaar maart tot zijn vertrek. Hij zette daarna het Riis Seier Project op met zijn kompaan en keert nu terug in het wielrennen. Riis, die zijn Tourwinst van 1996 moest inleveren na een dopingbekentenis, zal zich in de Deense ploeg niet gaan bezighouden met de dagelijkse gang van zaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Komaan Bauke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Bauke : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Lekkere koers blijft dit ook altijd wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Lekker hoor Bollema Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten