Roprop Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Wattage trappen met Porte, Uran, Henao, Cataldo, Kiryienka, Dombrowski, Pate en Lopez. Heheuj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Bahbah en Wiggins ook toch? Denk dat ik die maar skip dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 DOMBROWSKI Joseph Lloyd United States HENAO MONTOYA Sergio Colombia KENNAUGH Peter United Kingdom KIRYIENKA Vasil Belarus LOPEZ GARCIA David Spain PATE Danny United States PORTE Richie Australia URAN Rigoberto Colombia WIGGINS Bradley United Kingdom :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Wat een sick team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Kan alleen maar een dikke fail worden met zo'n team :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Bahbah en Wiggins ook toch? Denk dat ik die maar skip dan. Wiggins rijd toch geen seconde op kop? Die laat zich gewoon naar boven zeulen met als laatste man Uran of Porte en wint dan de Giro met een vernietigende tijdrit. Nah, ik ben er geen fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Oh ja zo had ik eht nog niet gelezen, maar dat klopt idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 En de Tour dan? Op Froome, of ook met Wiggins? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Froome. Wiggins misschien als knecht, maar vermoed van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 In Tirreno en Catalonië hebben we prima kunnen zien dat die treinen gewoon uit elkaar te rijden zijn. In die zin nog hoop zat. Bahbah en Wiggins ook toch? Denk dat ik die maar skip dan. Dat van Wiggins is mss al wel gewoon een halfjaar bekend. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Zin in hoor, die prachtige trein op kop :< Lekker domineren zeg ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Zin in hoor, die prachtige trein op kop :< Lekker domineren zeg ik. Zegt de man die houdt van het mooie, alternatieve, vreemde, bijzondere, underdogachtige leven.... Of doe je dit precies om tegen 'de stroom' in te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 In Tirreno en Catalonië hebben we prima kunnen zien dat die treinen gewoon uit elkaar te rijden zijn. In die zin nog hoop zat. Dat van Wiggins is mss al wel gewoon een halfjaar bekend. :cab: Ja, weet ik. Maar omdat ik 'm daar niet bij zag staan twijfelde ik eraan. Al had ik toen nog niet geteld ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Zegt de man die houdt van het mooie, alternatieve, vreemde, bijzondere, underdogachtige leven.... Of doe je dit precies om tegen 'de stroom' in te gaan? Waarschijnlijk wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Cav die omhoog het peloton op sleeptouw neemt, zie je niet vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 "Hij rijdt zoals ne postbode, maar als die de post brengt, heb je hem snel ze!" - José Hij bewijst wel dat ik hem terecht in de prono heb (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Zegt de man die houdt van het mooie, alternatieve, vreemde, bijzondere, underdogachtige leven.... Of doe je dit precies om tegen 'de stroom' in te gaan? Ik genoot als klein Hansje enorm van de dominantie van US Postal in de Tour. Dit is het enige dat in al die jaren een beetje in de buurt komt. Ben ik blij om. Die stijl van Gaudin trouwens :D Fantastisch om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik genoot als klein Hansje enorm van de dominantie van US Postal in de Tour. Dit is het enige dat in al die jaren een beetje in de buurt komt. Ben ik blij om. Echte helden hielden van Jan. Hoewel ik die Padrnos altijd wel een koning vond, wat een kast, wat een beest op het vlakke _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Nou, ik vind Sky wel cool, maar natuurlijk meld ik dat hier zo om een beetje lastig te doen, dat lijkt me duidelijk. En echte helden hielden van Mayo. Daar kon niemand tegen op. Mayo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Nou, ik vind Sky wel cool, maar natuurlijk meld ik dat hier zo om een beetje lastig te doen, dat lijkt me duidelijk. En echte helden hielden van Mayo. Daar kon niemand tegen op. Mayo _O_ Iban was ook mijn lievelingsrenner :< maar nooit een kandidaat helaas vanwege zijn wanstaltig tijdrijden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Behalve die klimtijdrit op de Ventoux dan waar hij iedereen kapot reed : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik vond Laiseka altijd een grotere baas, alleen was die lang zo goed niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Boeiende finale in 3-daagse http://sports-livez.com/channel/ch-5.php nog 9 km, Sagan vs. 4 OPQ dat gaat nooit lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Die gekke Sagan zit er ook gewoon weer bij he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Peterke weer. Zal wel afstappen morgen zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten