Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Bahbah en Wiggins ook toch?

Denk dat ik die maar skip dan.

Wiggins rijd toch geen seconde op kop? Die laat zich gewoon naar boven zeulen met als laatste man Uran of Porte en wint dan de Giro met een vernietigende tijdrit. Nah, ik ben er geen fan van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Tirreno en Catalonië hebben we prima kunnen zien dat die treinen gewoon uit elkaar te rijden zijn. In die zin nog hoop zat.

Bahbah en Wiggins ook toch?

Denk dat ik die maar skip dan.

Dat van Wiggins is mss al wel gewoon een halfjaar bekend. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Tirreno en Catalonië hebben we prima kunnen zien dat die treinen gewoon uit elkaar te rijden zijn. In die zin nog hoop zat.

Dat van Wiggins is mss al wel gewoon een halfjaar bekend. :cab:

Ja, weet ik. Maar omdat ik 'm daar niet bij zag staan twijfelde ik eraan. Al had ik toen nog niet geteld ;p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt de man die houdt van het mooie, alternatieve, vreemde, bijzondere, underdogachtige leven.... Of doe je dit precies om tegen 'de stroom' in te gaan?

Ik genoot als klein Hansje enorm van de dominantie van US Postal in de Tour. Dit is het enige dat in al die jaren een beetje in de buurt komt. Ben ik blij om.

Die stijl van Gaudin trouwens :D Fantastisch om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik genoot als klein Hansje enorm van de dominantie van US Postal in de Tour. Dit is het enige dat in al die jaren een beetje in de buurt komt. Ben ik blij om.

Echte helden hielden van Jan.

Hoewel ik die Padrnos altijd wel een koning vond, wat een kast, wat een beest op het vlakke _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik vind Sky wel cool, maar natuurlijk meld ik dat hier zo om een beetje lastig te doen, dat lijkt me duidelijk.

En echte helden hielden van Mayo. Daar kon niemand tegen op. Mayo _O_

Iban was ook mijn lievelingsrenner :< maar nooit een kandidaat helaas vanwege zijn wanstaltig tijdrijden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites