King XVI Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Sky :L Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Niet Voeckler :moop: Ben die vent zo beu als iets. 't Was net een mooie koers. Wat je zegt, jammer als dit het is :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 (bewerkt) Vrees dat dit het is, ja. 't Is natuurlijk goed gedaan, op het perfecte moment gegaan en al die shit, maar bah. Vieze vent. Edit- :-D :-D :-D 20 maart 2013 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Wat. Een. Sprint. :-D Gatto _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 On-voor-stel-baar. Wat een heerlijke koers weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Voeckler :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Gatto van de kop af hé. Held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 jezus, wat een finale :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 20 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2013 Prachtige finale _O_ Voeckler toch weer typisch. Iedereen weet wat hij gaat doen en toch lukt het 'em nog steeds. Had het hem vandaag wel gegund, maar Gatto is uiteraard beter ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Heerlijk dramatisch slot :D Nu zappen ;c http://www.myhdfooty.com/stream.php?id=21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Hoe kun je Voeckler nu geen geweldige coureur vinden? Geweldige vent, koerst altijd om te winnen en zo hoort het. Lekkere finale trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik denk dat iedereen hem wel een geweldige coureur vindt maar hem graag mogen is nog een ander verhaal ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 't Is een beetje de Robben van het wielrenner qua persoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik denk dat iedereen hem wel een geweldige coureur vindt maar hem graag mogen is nog een ander verhaal ;) Daar moet je toch niet naar kijken, het gaan om de renner Voeckler. En die is geweldig, één van de beteren uit het hele peloton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Titi is een geweldige coureur, brengt altijd spektakel. Alleen dat theater hoeft niet voor mij niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik kan dat gezicht niet meer zien, hopelijk stopt 'ie gauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Hoe kun je Voeckler nu geen geweldige coureur vinden? Geweldige vent, koerst altijd om te winnen en zo hoort het. Lekkere finale trouwens! Zijn arrogante, mediageil aandachtshoerige manier van rijden stoort vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ja, daarom rijdt ie op kop inderdaad. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik kan dat gezicht niet meer zien, hopelijk stopt 'ie gauw. Hopelijk stop jij gauw met volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Want ik zeg dat ie geen talent heeft? Hij rijdt anders best vaak in het peloton in een nietszeggend kutkoersje op een nietszeggend punt in de koers hele overdreven, theatrale bekken trekken, puur omdat er een camera in de buurt is. Daarnaast natuurlijk ook niet voor niets gehaat in het peloton, iets wat natuurlijk niet puur en alleen komt door zijn talent en prestaties, he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Vergeleken met de minst camerageile voetballer stelt hij niks voor. Titi is een van de grootste wielrenners van het moment en dan mag dat ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 20 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2013 Grootste wielrenners is natuurlijk wel overdreven :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Hopelijk stop jij gauw met volgen Denk dat Voeckler sneller stopt met koersen dan ik met de koers volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 21 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2013 Laatste km DdV. Let alleen op Karl de laatste 200m :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 Grootste wielrenners is natuurlijk wel overdreven :cab: Vind ik niet. Die man heeft zoveel inhoud en kan alles behalve tijdrijden. Kasseien, heuvels, HC cols.... Denk de meest veelzijdige wielrenner ter wereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten