Djordison Gepost October 7, 2014 Share Gepost October 7, 2014 Geruchten gingen al langer inderdaad. Ik ben benieuwd wie er nog naar TeamLottoNL trekken. Daar zijn nog wat open plekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 7, 2014 Share Gepost October 7, 2014 [twitter]519488568058974210[/twitter] Â Verwacht niet dat ie stopt, hoop zelfs dat hij in de schaduw van Mollema weer kan opbloeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost October 7, 2014 Share Gepost October 7, 2014 Voor die jongen zelf zou het mooi zijn. Ik lig er totaal niet wakker van. Hij reed enkel alleen de Tour op niveau en de rest van de koersen kneep hij na 10km in de remmen. Gechargeerd, dat weet ik maar ik word er niet warm van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost October 7, 2014 Share Gepost October 7, 2014 Een definitieve Abandydon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 7, 2014 Share Gepost October 7, 2014 Voor die jongen zelf zou het mooi zijn. Ik lig er totaal niet wakker van. Hij reed enkel alleen de Tour op niveau en de rest van de koersen kneep hij na 10km in de remmen. Gechargeerd, dat weet ik maar ik word er niet warm van. Â Zeker de laatste jaren werd het steeds erger en erger ja, zonde vind ik het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost October 7, 2014 Share Gepost October 7, 2014 Die Tour tegen Contador met het kettingincidient was dan wel weer mooi om te volgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost October 7, 2014 Share Gepost October 7, 2014 Het allermooist was zijn zege in LBL.  Verder zal dit betekenen dat het over en sluiten is, ook gezien de uitlatingen van Fränk vorige week. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost October 8, 2014 Share Gepost October 8, 2014 'Kevin De Weert en George Bennett naar TEAMLottoNL' meldt de telegraaf. De Weert was altijd wel een redelijke klimmer. Bennett is voor mij onbekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko Gepost October 8, 2014 Share Gepost October 8, 2014 Arme Andy. Spijtig dat zijn carrière zo verlopen is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost October 8, 2014 Share Gepost October 8, 2014 Die zal morgen ook wel een DNF binnenharken op z'n eigen persconferentie. Tijd voor een nieuwe pispaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost October 8, 2014 Share Gepost October 8, 2014 http://www.uci.ch/pressreleases/2015-team-registration-process/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost October 9, 2014 Share Gepost October 9, 2014 Andy :( Minuut stilte voor elke wedstrijd volgend seizoen lijkt me wel gepast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost October 9, 2014 Share Gepost October 9, 2014 Hebben de afgelopen jaren toch ook niet gedaan, toen ie effectief gestopt was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars990 Gepost October 9, 2014 Share Gepost October 9, 2014 De Belgische wielrenner Kristof Vandewalle is tijdens een trainingsritje aangereden door een auto. Dat maakte de coureur Trek Factory Racing donderdag op Twitter bekend. De botsing gebeurde op amper 500 meter van zijn huis. Bij het ongeval heeft hij een barst in een handwortelbeentje opgelopen en ook een meniscus in een knie is geraakt. De 29-jarige Belg heeft tevens enkele schaafwonden in zijn gezicht.  Door de verwondingen is het seizoen voor de Belgische kampioen tijdrijden voorbij. Vandewalle won dit jaar een tijdrit in de Ronde van Oostenrijk en één in de Ronde van Polen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Saux Gepost October 11, 2014 Share Gepost October 11, 2014 Op 500 meter van z'n huis ook echt, dat is wel heel cru. In China gaat het overigens ook weer lekker, vandaag etappe ingekort en die van morgen zou op de nominatie staan om helemaal geschrapt te worden vanwege de hevige smog. Maar goed dat daar vanaf volgend seizoen niet meer gekoerst hoeft te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost October 12, 2014 Share Gepost October 12, 2014 Goed man, die Parijs-Tours voor beloften. Â 1 Mike TEUNISSEN RABOBANK DEVELOPMENT TEAM en 3h46'06'' 2 Martijn TUSVELD RABOBANK DEVELOPMENT TEAM 00:04 3 Sam OOMEN RABOBANK DEVELOPMENT TEAM 00:06 4 Benjamin DECLERCQ EFC - OMEGA PHARMA QUICK STEP 00:41 5 Antoine WARNIER COLOR CODE - BIOWANZE 00:41 6 Hugo HOFSTETTER CC.ETUPES LE DOUBS, PAYS DE MONTBELIARD 00:41 7 Daniel MCLAY LOTTO-BELISOL U23 01:00 8 Dylan PAGE ROTH - FELT 01:02 9 Mickael GUICHARD LIMOUSIN 01:02 10 Timo ROOSEN RABOBANK DEVELOPMENT TEAM 01:02 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost October 12, 2014 Share Gepost October 12, 2014 Wat een spast die Voeckler. Vond hem altijd wel een leuke renner, maar het respect dat ik voor hem had, is hij nu wel kwijt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost October 12, 2014 Share Gepost October 12, 2014 Fuckie weigert mee het podium op te gaan, wat hem een boete en zijn prijzengeld kost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Gepost October 12, 2014 Share Gepost October 12, 2014 [twitter]521393879472685057[/twitter] Â Je kunt tegendraads zijn wat je wil [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];, maar Voeckler is gewoon een minzaam mens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 12, 2014 Share Gepost October 12, 2014 Heb ook nooit beweerd van niet? Blijft een toffe renner die koers maakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 15, 2014 Share Gepost October 15, 2014 Ff het (Belgische) jaar in een vogelvlucht quizje  http://sporza.be/cm/sporza/extra/1.2119104 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost October 15, 2014 Share Gepost October 15, 2014 8/10, beter dan verwacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost October 15, 2014 Share Gepost October 15, 2014 10/10.(d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost October 15, 2014 Share Gepost October 15, 2014 9 op 10. Enkel die van Terpstra niet correct. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost October 15, 2014 Share Gepost October 15, 2014 9/10 , had Kwiatkowksi op de Strade Bianchi niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts