rich ruzzian Gepost August 13 Share Gepost August 13 Die oezbeekse ploeg, wat een belachelijke toestand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost August 13 Share Gepost August 13 2 uur geleden zei rich ruzzian: Die oezbeekse ploeg, wat een belachelijke toestand. Zoek je nou ruzie met Oezbekistan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 13 Share Gepost August 13 4 uur geleden zei rich ruzzian: Die oezbeekse ploeg, wat een belachelijke toestand. Ze hebben die punten gepakt, moeten andere ploegen het maar beter doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 13 Share Gepost August 13 1 uur geleden zei himan: Ze hebben die punten gepakt, moeten andere ploegen het maar beter doen. Wat versta jij onder 'beter doen' dan? Je weet dat die Oezbeken door de mazen van de UCI-regels zijn gezwommen? Hier kunnen andere ploegen niet zo heel veel 'beter doen'. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost August 13 Share Gepost August 13 Ok, ze hebben dus de punten legaal behaald, dus ja, dan mag het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 13 Share Gepost August 13 Klopt, het mag. Het is daarnaast ook een belachelijke toestand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 13 Share Gepost August 13 Waarom kan je dan ook zoveel punten halen met het Oezbeekse kampioenschap. En ja ik begrijp dat het Oezbeekse kampioenschap alleen maar rensters van dat team heeft. Maar zoiets werkt dan toch ook zo voor het(ik zeg maar wat) Finse kampioenschap of het Liechtensteinse kampioenschap? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 13 Share Gepost August 13 (edited) 2 uur geleden zei himan: Waarom kan je dan ook zoveel punten halen met het Oezbeekse kampioenschap. En ja ik begrijp dat het Oezbeekse kampioenschap alleen maar rensters van dat team heeft. Maar zoiets werkt dan toch ook zo voor het(ik zeg maar wat) Finse kampioenschap of het Liechtensteinse kampioenschap? Dan snap je toch ook dat in geen ander land de uitslag zo zal zijn. De meeste goede rensters zullen in een Pro tour ploeg rijden. Die hebben sowieso andere ranking dan continentale rensters en ploegen Nu kunnen de rensters er niets aan doen natuurlijk. De puntentelling is gewoon heel scheef, daardoor heeft dit kunnen gebeuren Edited August 13 by rich ruzzian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost August 17 Share Gepost August 17 Wat een tijdrit van die Vacek joh Die heeft 12 km aan 57 km per uur geboord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 17 Share Gepost August 17 Knap hoor McNulty, al had ik van Aert ook wel eens een tijdrit overwinning + leiderstrui gegund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost August 18 Share Gepost August 18 Niewiadoma Ook Rooijakkers was zeer sterk. Altijd leuk als arrogantie (van SD-Worx) wordt afgestraft trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 18 Share Gepost August 18 Arrogantie? Verliest de Tour gewoon puur door een valpartij. Elke etappe sterker geweest dan Niewadoma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 18 Share Gepost August 18 Erwin je vorige avatar was leuker! Iig wel goed voor de sport dat er geen Nederlander wint. Lijkt wel schaatsen deze afgelopen jaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost August 19 Share Gepost August 19 10 uur geleden zei 007mark: Arrogantie? Verliest de Tour gewoon puur door een valpartij. Elke etappe sterker geweest dan Niewadoma. Ja, arrogantie van SD-Worx om te denken dat het allemaal wel goed zou komen (Danny Stam zijn interviews bijvoorbeeld). Geen renners laten wachten in de rit van de val. Ja, dat is een houding die arrogant over komt op mij. En op je fiets blijven zitten, is ook een groot onderdeel van sport. In de Luik-rit was Vollering overigens echt niet sterker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 19 Share Gepost August 19 12 uur geleden zei Gert: Erwin je vorige avatar was leuker! Iig wel goed voor de sport dat er geen Nederlander wint. Lijkt wel schaatsen deze afgelopen jaren. Ik zat al te wachten tot iemand er iets van zou zeggen. Ik vond het tijd voor een andere ava en Samson past beter in mijn huidige leven dan Emma Watson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 19 Share Gepost August 19 6 minuten geleden zei Erwin.: Ik zat al te wachten tot iemand er iets van zou zeggen. Ik vond het tijd voor een andere ava en Samson past beter in mijn huidige leven dan Emma Watson Emma Watsamson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost September 15 Share Gepost September 15 Wat een energie heeft van der Poel. Hij lijkt op dit moment de sterkste van het peloton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 15 Share Gepost September 15 Winst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost September 16 Share Gepost September 16 13 uur geleden zei Bogatyr: Winst Knap van Merlier. Aangezien hij maar één man mee had in het peloton. Nederland heeft de koers wel kleur gegeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 22 Share Gepost September 22 REV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost September 27 Share Gepost September 27 https://nos.nl/artikel/2538703-zwitserse-furrer-18-overleden-na-zware-valpartij-bij-wk-wielrennen Dit blijft verschrikkelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 27 Share Gepost September 27 Och gut :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost Saturday at 02:56 PM Share Gepost Saturday at 02:56 PM Bedankt Vollering! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost Saturday at 03:00 PM Share Gepost Saturday at 03:00 PM Nooit verwacht dat Kopecky wereldkampioen zou gaan worden. En Pieterse wereldkampioen bij de beloften. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost Saturday at 03:02 PM Share Gepost Saturday at 03:02 PM (edited) 3 minuten geleden zei delichris: Nooit verwacht dat Kopecky wereldkampioen zou gaan worden. En Pieterse wereldkampioen bij de beloften. Hoe bedoel je? Kopecky was toch ook gewoon mede favoriet? Vond het een beetje dom gereden van de NL'ers Edited Saturday at 03:03 PM by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts