Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Recommended Posts

Waarom kan je dan ook zoveel punten halen met het Oezbeekse kampioenschap.:cab: En ja ik begrijp dat het Oezbeekse kampioenschap alleen maar rensters van dat team heeft. Maar zoiets werkt dan toch ook zo voor het(ik zeg maar wat) Finse kampioenschap of het Liechtensteinse kampioenschap?

2 uur geleden zei himan:

Waarom kan je dan ook zoveel punten halen met het Oezbeekse kampioenschap. En ja ik begrijp dat het Oezbeekse kampioenschap alleen maar rensters van dat team heeft. Maar zoiets werkt dan toch ook zo voor het(ik zeg maar wat) Finse kampioenschap of het Liechtensteinse kampioenschap?

Dan snap je toch ook dat in geen ander land de uitslag zo zal zijn. De meeste goede rensters zullen in een Pro tour ploeg rijden. Die hebben sowieso andere ranking dan continentale rensters en ploegen

Nu kunnen de rensters er niets aan doen natuurlijk.

De puntentelling is gewoon heel scheef, daardoor heeft dit kunnen gebeuren 

Edited by rich ruzzian

10 uur geleden zei 007mark:

Arrogantie? Verliest de Tour gewoon puur door een valpartij. Elke etappe sterker geweest dan Niewadoma.

Ja, arrogantie van SD-Worx om te denken dat het allemaal wel goed zou komen (Danny Stam zijn interviews bijvoorbeeld). Geen renners laten wachten in de rit van de val. Ja, dat is een houding die arrogant over komt op mij. En op je fiets blijven zitten, is ook een groot onderdeel van sport.

In de Luik-rit was Vollering overigens echt niet sterker.

12 uur geleden zei Gert:

Erwin je vorige avatar was leuker!

Iig wel goed voor de sport dat er geen Nederlander wint. Lijkt wel schaatsen deze afgelopen jaren.

Ik zat al te wachten tot iemand er iets van zou zeggen. Ik vond het tijd voor een andere ava en Samson past beter in mijn huidige leven dan Emma Watson :mmm: