rich ruzzian Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Die oezbeekse ploeg, wat een belachelijke toestand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus 2 uur geleden zei rich ruzzian: Die oezbeekse ploeg, wat een belachelijke toestand. Zoek je nou ruzie met Oezbekistan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus 4 uur geleden zei rich ruzzian: Die oezbeekse ploeg, wat een belachelijke toestand. Ze hebben die punten gepakt, moeten andere ploegen het maar beter doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus 1 uur geleden zei himan: Ze hebben die punten gepakt, moeten andere ploegen het maar beter doen. Wat versta jij onder 'beter doen' dan? Je weet dat die Oezbeken door de mazen van de UCI-regels zijn gezwommen? Hier kunnen andere ploegen niet zo heel veel 'beter doen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Ok, ze hebben dus de punten legaal behaald, dus ja, dan mag het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Klopt, het mag. Het is daarnaast ook een belachelijke toestand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Waarom kan je dan ook zoveel punten halen met het Oezbeekse kampioenschap. En ja ik begrijp dat het Oezbeekse kampioenschap alleen maar rensters van dat team heeft. Maar zoiets werkt dan toch ook zo voor het(ik zeg maar wat) Finse kampioenschap of het Liechtensteinse kampioenschap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus (bewerkt) 2 uur geleden zei himan: Waarom kan je dan ook zoveel punten halen met het Oezbeekse kampioenschap. En ja ik begrijp dat het Oezbeekse kampioenschap alleen maar rensters van dat team heeft. Maar zoiets werkt dan toch ook zo voor het(ik zeg maar wat) Finse kampioenschap of het Liechtensteinse kampioenschap? Dan snap je toch ook dat in geen ander land de uitslag zo zal zijn. De meeste goede rensters zullen in een Pro tour ploeg rijden. Die hebben sowieso andere ranking dan continentale rensters en ploegen Nu kunnen de rensters er niets aan doen natuurlijk. De puntentelling is gewoon heel scheef, daardoor heeft dit kunnen gebeuren 13 augustus bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Wat een tijdrit van die Vacek joh Die heeft 12 km aan 57 km per uur geboord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Knap hoor McNulty, al had ik van Aert ook wel eens een tijdrit overwinning + leiderstrui gegund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Niewiadoma Ook Rooijakkers was zeer sterk. Altijd leuk als arrogantie (van SD-Worx) wordt afgestraft trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Arrogantie? Verliest de Tour gewoon puur door een valpartij. Elke etappe sterker geweest dan Niewadoma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Erwin je vorige avatar was leuker! Iig wel goed voor de sport dat er geen Nederlander wint. Lijkt wel schaatsen deze afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 10 uur geleden zei 007mark: Arrogantie? Verliest de Tour gewoon puur door een valpartij. Elke etappe sterker geweest dan Niewadoma. Ja, arrogantie van SD-Worx om te denken dat het allemaal wel goed zou komen (Danny Stam zijn interviews bijvoorbeeld). Geen renners laten wachten in de rit van de val. Ja, dat is een houding die arrogant over komt op mij. En op je fiets blijven zitten, is ook een groot onderdeel van sport. In de Luik-rit was Vollering overigens echt niet sterker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 12 uur geleden zei Gert: Erwin je vorige avatar was leuker! Iig wel goed voor de sport dat er geen Nederlander wint. Lijkt wel schaatsen deze afgelopen jaren. Ik zat al te wachten tot iemand er iets van zou zeggen. Ik vond het tijd voor een andere ava en Samson past beter in mijn huidige leven dan Emma Watson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 6 minuten geleden zei Erwin.: Ik zat al te wachten tot iemand er iets van zou zeggen. Ik vond het tijd voor een andere ava en Samson past beter in mijn huidige leven dan Emma Watson Emma Watsamson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Wat een energie heeft van der Poel. Hij lijkt op dit moment de sterkste van het peloton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 13 uur geleden zei Bogatyr: Winst Knap van Merlier. Aangezien hij maar één man mee had in het peloton. Nederland heeft de koers wel kleur gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september REV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september https://nos.nl/artikel/2538703-zwitserse-furrer-18-overleden-na-zware-valpartij-bij-wk-wielrennen Dit blijft verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Och gut :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Bedankt Vollering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Nooit verwacht dat Kopecky wereldkampioen zou gaan worden. En Pieterse wereldkampioen bij de beloften. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september (bewerkt) 3 minuten geleden zei delichris: Nooit verwacht dat Kopecky wereldkampioen zou gaan worden. En Pieterse wereldkampioen bij de beloften. Hoe bedoel je? Kopecky was toch ook gewoon mede favoriet? Vond het een beetje dom gereden van de NL'ers 28 september bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten