Erwin. Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 9 uur geleden zei Arles: Hoop vooral heel erg dat Vingegaard de Tour nog haalt, anders wordt het een saaie editie ben ik bang. Maar ik vrees met grote vrezen. Als Pogi ook al de volle giro gereden heeft, hebben de normale rijders ook weer wat meer kans. Al zie ik hem er wel voor aan om als trainingsritjes de Giro even te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Op 21-4-2024 om 16:37 zei Kelvin: Allemaal heel knappe prestaties van Pogacar en van der Poel in de grote koersen. Maar wat een verschrikkelijk saai voorjaar is het geweest zeg qua monumenten: M-SR: Wachten tot Pogacar gaat, oh van der Poel kan mee RvV: Wachten tot van der Poel gaat, niemand kan mee P-R: Wachten tot van der Poel gaat, niemand kan mee L-B-L: Wachten tot Pogacar gaat, niemand kan mee De paradox in het wielrennen is dat hoe indrukwekkender de prestatie, hoe 'saaier' het is voor de TV kijker. Bij de voetbalsport heb je nog altijd de 'spanning' of het 10-0 wordt oid, maar bij de koers is dat nauwelijks aanwezig. Je hebt wel een aantal niche statistieken als grootste verschil tussen de #1 en #2 in een monument, of langste solo in een monument, maar het 'grote publiek' is daar niet perse mee bezig. Overigens vind ik MSR niet echt in dat rijtje passen (ofjah het past wel, maar het is niet perse een uitzondering in vergelijking met andere edities), door het unieke karakter van die wedstrijd natuurlijk. 23 april bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 minuten geleden zei Sophomore: De paradox in het wielrennen is dat hoe indrukwekkender de prestatie, hoe 'saaier' het is voor de TV kijker. Bij de voetbalsport heb je nog altijd de 'spanning' of het 10-0 wordt oid, maar bij de koers is dat nauwelijks aanwezig. Je hebt wel een aantal niche statistieken als grootste verschil tussen de #1 en #2 in een monument, of langste solo in een monument, maar het 'grote publiek' is daar niet perse mee bezig. Overigens vind ik MSR niet echt in dat rijtje passen (ofjah het past wel, maar het is niet perse een uitzondering in vergelijking met andere edities), door het unieke karakter van die wedstrijd natuurlijk. Mijn irritatie kwam ook voort uit een soort deja-vu gevoel bij L-B-L, in de laatste 10 kilometer ging het voor de derde keer in een maand tijd over het grootste verschil tussen nr. 1 en nr. 2 en op welke Pogacar in de lijst zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Iemand die de Sporza Giromanager gaat spelen en in een aparta MU-minicompetitie wil ? -> Joinen kan hier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei GIRO RACEDAYYYY 🇮🇹🩷 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei In ieder geval geen 21 dagen Pogi in het roze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei 59 minuten geleden zei rich ruzzian: In ieder geval geen 21 dagen Pogi in het roze Is voor hemzelf ook prettig. Kan morgen nog wel eens interessant worden, want ik verwacht niet dat Ineos zin heeft om morgen de hele tijd op kop te rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Yes Jona zit weer op de fiets en hoopt de Tour te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Deze rit stelde niet teleur. Hele dag wel spannend. Eerst strijd wie er weg zouden rijden, later de vraag of kopgroep het wel ging redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Ineos zal zich toch achter de oren krabben als je tijdrit van Thomas en Arensman bekijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 1 minuut geleden zei Kelvin: Ineos zal zich toch achter de oren krabben als je tijdrit van Thomas en Arensman bekijkt Arensman was gewoon prima, als je ziet hoe slecht hij eerder deze week was. Wint eigenlijk op al zijn concurrenten, want Pogacar is natuurlijk heel wat maatjes te groot. Pogacar is wel een fenomeen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Arensman begint eigenlijk altijd matig aan grote rondes. Zal vast en zeker weer een sterke 3e week hebben, waardoor hij top-5 kan eindigen. Benieuwd naar morgen, want waren toch wat klassementrenners niet top op die klim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) Als Merlier hier geen straf krijgt voor het niet sprinten in een rechte lijn, dan kun je gewoon stoppen met het uitdelen van straffen. 15 mei bewerkt door Kelvin Dat is inmiddels dus alsnog gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Nou aflevering zoveel van de grote Pogi show. Tour wordt hetzelfde vrees ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 1 uur geleden zei rich ruzzian: Nou aflevering zoveel van de grote Pogi show. Tour wordt hetzelfde vrees ik Dit lag toch echt aan de kopgroep zelf. Ze hebben veel te weinig rondgedraaid voorin. En met dat gat weet je dat Pogacar hem dan gewoon wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Wat een klucht vandaag in de Giro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Goede tactiek van Movistar weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Heeft Pogi met zijn ploeg nu een fittie met DSM? Het lijkt er wel sterk op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 16 minuten geleden zei rich ruzzian: Heeft Pogi met zijn ploeg nu een fittie met DSM? Het lijkt er wel sterk op Ik denk dat UAE de rit aan de vlucht wilde geven, maar DSM had andere plannen. En nu zou Pogacar wel weer eens kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 3 minuten geleden zei aron24: Ik denk dat UAE de rit aan de vlucht wilde geven, maar DSM had andere plannen. En nu zou Pogacar wel weer eens kunnen winnen. Dan had UAE zelf ook minder hard moeten gaan in het begin. Gaven max 2 min weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Zojuist zei rich ruzzian: Dan had UAE zelf ook minder hard moeten gaan in het begin. Gaven max 2 min weg. Pogacar moet nog wel zijn trainingswaardes halen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Majka die ook ruzie ging maken met vermaercke. Triest gedoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Nog nooit zo weinig van een grote ronde gezien. In de eerste ritten ervoor gaan zitten. Maar die bergritten, waar Pogi geen enkele kruimel over laat keer op keer zijn wel killing voor een ronde, die altijd zo fijn weg keek vanwege de aanvallende intenties en open koers. Wel knap van hem natuurlijk. Maar niet heel leuk voor de sport, zijn collega's en de kijkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Als leek vind ik het verbazingwekkend hoe druk UAE zich maakt om de tactiek van DSM en op de slotklim snap ik eigenlijk ook niet waarom Pogacar de concurrentie weer op een halve minuut moet rijden terwijl Majka net bij de groep komt. Volgens heeft die temperamentvolle Gianetti zich weer lekker laten provoceren door DSM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 5 uur geleden zei Gert: Nog nooit zo weinig van een grote ronde gezien. Hier ook. -_- Op 23-4-2024 om 11:19 zei Sophomore: De paradox in het wielrennen is dat hoe indrukwekkender de prestatie, hoe 'saaier' het is voor de TV kijker. Bij de voetbalsport heb je nog altijd de 'spanning' of het 10-0 wordt oid, maar bij de koers is dat nauwelijks aanwezig. Je hebt wel een aantal niche statistieken als grootste verschil tussen de #1 en #2 in een monument, of langste solo in een monument, maar het 'grote publiek' is daar niet perse mee bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten