aron24 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 26 minuten geleden zei aron24: Prachtige koers tot nu toe Wat een renner die MvdP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Koers gedaan tenzij MvdP lek rijdt of valt. Ploeg Alpecin zo sterk vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Wtf doet die persoon met dat petje gooien naar het achterwiel van MvdP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april (bewerkt) Is Tim van Dijke nou gedeklasseerd? Ja, dus blijkbaar vanwege zijn eindsprintje waarbij ie buiten de baan terechtkwam. 7 april bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Zonde wel. Reed echt een sterke koers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 uur geleden zei Kelvin: Is Tim van Dijke nou gedeklasseerd? Ja, dus blijkbaar vanwege zijn eindsprintje waarbij ie buiten de baan terechtkwam. Nouja, niet zo'n beetje buiten de baan kwam natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Deze foto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Wiebes . Vos powervrouw 14 april bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Altijd doorrijden tot de meet, dure les voor Wiebes. Wel weer een mooie zege voor de beste vrouwelijke wielrenster ooit, Vos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Heerlijke wedstrijd. Die ook de laatste 40 kilometer spannend was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Mooi dat Pidcock voor de 2e keer de Amstel wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 1 uur geleden zei aron24: Mooi dat Pidcock voor de 2e keer de Amstel wint Gezien de manier waarop Van Vliet liep te heulen met VDP en hoe hij vorig jaar liep te hazen voor Pogacar ga ik me inderdaad wel afvragen of ie inderdaad niet de editie van Van Aert heeft gewonnen, want het kwam de organisatie niet heel verkeerd uit dat de grote kopman van de grote NL-ploeg won met hun vage finishfoto. Niet te vergeten hoe zijn organisatie die officiële UCI-gravelwedstrijd in Zuid-Limburg bijster onprofessioneel heeft lopen organiseren afgelopen keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Pidcock mooie winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april (bewerkt) MvdP bijna minuutje achter door een valpartij. Pidcock ook in die groep. 21 april bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Allemaal heel knappe prestaties van Pogacar en van der Poel in de grote koersen. Maar wat een verschrikkelijk saai voorjaar is het geweest zeg qua monumenten: M-SR: Wachten tot Pogacar gaat, oh van der Poel kan mee RvV: Wachten tot van der Poel gaat, niemand kan mee P-R: Wachten tot van der Poel gaat, niemand kan mee L-B-L: Wachten tot Pogacar gaat, niemand kan mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Eens. Dit was ook weer een saaie koers wat dat betreft. Ben benieuwd wat dat gaat geven voor de Giro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 17 minuten geleden zei rich ruzzian: Eens. Dit was ook weer een saaie koers wat dat betreft. Ben benieuwd wat dat gaat geven voor de Giro. Rijdt Pogi dan de Giro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 uur geleden zei delichris: Rijdt Pogi dan de Giro? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Vond het zelf wel een mooie koers. Pogi wel heel sterk en winnaar bekend vanaf de redoute. Maar dat was vooraf toch ook de verwachting. Veel mooie achterhoede gevechten gezien. En een Bardet die heel knap 2e wordt. Prima wielermiddagje gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Vollering is niet de meest intelligente wielrenster op deze planeet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 16 uur geleden zei Kelvin: Allemaal heel knappe prestaties van Pogacar en van der Poel in de grote koersen. Maar wat een verschrikkelijk saai voorjaar is het geweest zeg qua monumenten: M-SR: Wachten tot Pogacar gaat, oh van der Poel kan mee RvV: Wachten tot van der Poel gaat, niemand kan mee P-R: Wachten tot van der Poel gaat, niemand kan mee L-B-L: Wachten tot Pogacar gaat, niemand kan mee Maar zowel voor Van der Poel als Pogacar geldt dat hun grootste uitdagers afwezig waren. In Vlaanderen is de enige die Mathieu in topvorm kan kloppen Pogacar, dat zagen we vorig jaar. In Roubaix is van Aert de enige die het allicht van der Poel moeilijk kan maken, vooral omdat ik denk dat Roubaix van Aert het beste ligt, van de monumenten die hij nog niet gewonnen heeft. En in Luik-Bastenaken-Luik zie ik eigenlijk alleen Vingegaard (die er helaas zelden rijdt, want ook zonder val zou hij niet starten), en misschien een goede Roglic of Evenepoel, de best mogelijke Pogacar kloppen. Wat dat betreft, kan je het saai noemen. Alleen het is vooral de klasse van 2 van de beste wielrenners ooit dat ze met zoveel overmacht winnen. Als hun enige concurrenten dan ontbreken, wordt het lastig hen te verslaan natuurlijk. En de rest van de deelnemers heeft het zeker ook wel geprobeerd, dus dat wat betreft zou ik het zelf niet saai noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 10 uur geleden zei aron24: En in Luik-Bastenaken-Luik zie ik eigenlijk alleen Vingegaard (die er helaas zelden rijdt, want ook zonder val zou hij niet starten), en misschien een goede Roglic of Evenepoel, de best mogelijke Pogacar kloppen. Vingegaard? Nee joh. Zijn piek is randje top 15 in Lombardije en dat is sowieso meer geschikt voor de pure klimmers dan Luik. Zijn beste uitslag in Luik is ook 28e. Het is geen Froome, maar toch ook niet iemand die voor de overwinning rijdt in dit soort wedstrijden. Ik denk dat het uiteindelijk simpeler is dan mensen willen maken. MvdP en Pogacar zijn überhaupt al de twee beste eendagsrenners, die aan de start stonden met de sterkste blokken in de grote eendagskoersen die ze wonnen. Ik denk dat ze sowieso wel hadden gewonnen, maar de enige serieuze concurrentie was er niet. Van Aert en het Vismablok vielen als de kleine kaboutertjes, een sterk onthoofd Trek-team in beide gevallen dagen voor RVV, Pocagar zelf die niks rijdt tussen MSR en Luik, Evenepoel die uitviel in Baskenland, MvdP die duidelijk opgebrand was na PR: zijn LBL was echt best case scenario. MSR moet je eigenlijk niet eens tellen, want dat is zo'n loterij waar Philipsen ook gewoon een sterke kanshebber was. Alleen AGR van de grote afspraken ging daarna eigenlijk niet volgens de planning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 1 uur geleden zei Viktor: Vingegaard? Nee joh. Zijn piek is randje top 15 in Lombardije en dat is sowieso meer geschikt voor de pure klimmers dan Luik. Zijn beste uitslag in Luik is ook 28e. Het is geen Froome, maar toch ook niet iemand die voor de overwinning rijdt in dit soort wedstrijden. Ik denk dat het uiteindelijk simpeler is dan mensen willen maken. MvdP en Pogacar zijn überhaupt al de twee beste eendagsrenners, die aan de start stonden met de sterkste blokken in de grote eendagskoersen die ze wonnen. Ik denk dat ze sowieso wel hadden gewonnen, maar de enige serieuze concurrentie was er niet. Van Aert en het Vismablok vielen als de kleine kaboutertjes, een sterk onthoofd Trek-team in beide gevallen dagen voor RVV, Pocagar zelf die niks rijdt tussen MSR en Luik, Evenepoel die uitviel in Baskenland, MvdP die duidelijk opgebrand was na PR: zijn LBL was echt best case scenario. MSR moet je eigenlijk niet eens tellen, want dat is zo'n loterij waar Philipsen ook gewoon een sterke kanshebber was. Alleen AGR van de grote afspraken ging daarna eigenlijk niet volgens de planning. Ik denk dat Vingegaard Luik en Lombardije prima aan kan. Alleen richt hij zich daar niet op. De beste Vingegaard (vorig seizoen) hebben we daar niet gezien. Maar ik bedoelde meer dat hij qua klimmen de enige is die Pogacar aankan. Dan nog denk ik niet dat hij Pogacar gaat kloppen op dat terrein in eendaagse koers, maar die 3 renners zouden er de spanning wel meer inhouden. Maar goed, Pogacar en van der Poel blijven de 2 wielrenners van de wereld op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hoop vooral heel erg dat Vingegaard de Tour nog haalt, anders wordt het een saaie editie ben ik bang. Maar ik vrees met grote vrezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 3 uur geleden zei aron24: Ik denk dat Vingegaard Luik en Lombardije prima aan kan. Alleen richt hij zich daar niet op. De beste Vingegaard (vorig seizoen) hebben we daar niet gezien. Maar ik bedoelde meer dat hij qua klimmen de enige is die Pogacar aankan. Dan nog denk ik niet dat hij Pogacar gaat kloppen op dat terrein in eendaagse koers, maar die 3 renners zouden er de spanning wel meer inhouden. Maar goed, Pogacar en van der Poel blijven de 2 wielrenners van de wereld op dit moment. Ik denk niet dat de beklimmingen in Luik eigenlijk zwaar genoeg zijn voor Vingegaard. Hij is toch meer een traditionele klimmer dan Pogacar met zijn punch. Daarnaast vereisen eendagswedstrijden een heel andere mentaliteit dan een etappekoers, zeker een eendagswedstrijd die gewoon veel langer is dan eender welke etappe dan ook. Omdat Vingegaard goed klimt in een etappekoers, maakt hem niet meteen geschikt voor beklimmingen van welke aard in een klassieker. Daarnaast was mijn punt niet dat Vingegaard het niet aankan, mijn punt is dat Vingegaard überhaupt niet meedoet om de overwinning in dat soort koersen. Waarbij Lombardije de laatste grote wedstrijd van het jaar is, er is geen sprake van ergens anders oprichten. Waarin ie 14e en 16e wordt in de zwaarste eendagskoers die Pogacar driemaal al gewonnen heeft. Randje top 15 naar op het niveau van Pogacar zitten in dit soort wedstrijden is wel iets meer nodig dan wat meer seizoensfocus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten