Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Recommended Posts

Ineos zal er mogelijk niet ingezeten hebben en dan vind ik Bora een prima keus. Met Martinez er straks bij zou je voor de bergen prima ondersteuning moeten hebben. De grootste vraag is alleen of Vlasov en/of Hindley willen werken of zelf kopman willen zijn.

2 uur geleden zei delichris:

Die hebben toch geen goede helpers voor in de bergen? Laat hem maar naar Jumbo komen :P 

Genoeg goede klimmers bij FDJ met Gaudu, Martinez, Storer en dan ook nog Van Den Berg, Germani, Pacher, Armirail. Kun je een leuke ploeg mee bouwen. Of Gaudu als helper wil rijden is wel nog een extra probleem, maar veel werken gaan die niet moeten doen meestal. Het is vooral Jumbo, UAE of Ineos volgen in de bergen.

Kan die jongen niet beter gewoon bij BORA blijven? Roglic heeft ook niet het eeuwige leven en zijn snelle ontwikkeling zou het mij niet verbazen dat hij op korte termijn daar de kopman wordt. En dan staat er met Hindley/Vlasov/Roglic een prima niveau van klimmers omheen.

2 minuten geleden zei 19CH98:

Kan die jongen niet beter gewoon bij BORA blijven? Roglic heeft ook niet het eeuwige leven en zijn snelle ontwikkeling zou het mij niet verbazen dat hij op korte termijn daar de kopman wordt. En dan staat er met Hindley/Vlasov/Roglic een prima niveau van klimmers omheen.

Ja, lijkt me ook zeker een goede ploeg om te blijven. Toch een vrij goede omkadering daar volgens mij en ook daar kun je een leuke ploeg bouwen.

• Like 1