Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Ineos zal er mogelijk niet ingezeten hebben en dan vind ik Bora een prima keus. Met Martinez er straks bij zou je voor de bergen prima ondersteuning moeten hebben. De grootste vraag is alleen of Vlasov en/of Hindley willen werken of zelf kopman willen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Die hebben toch geen goede helpers voor in de bergen? Laat hem maar naar Jumbo komen :P 

Genoeg goede klimmers bij FDJ met Gaudu, Martinez, Storer en dan ook nog Van Den Berg, Germani, Pacher, Armirail. Kun je een leuke ploeg mee bouwen. Of Gaudu als helper wil rijden is wel nog een extra probleem, maar veel werken gaan die niet moeten doen meestal. Het is vooral Jumbo, UAE of Ineos volgen in de bergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan die jongen niet beter gewoon bij BORA blijven? Roglic heeft ook niet het eeuwige leven en zijn snelle ontwikkeling zou het mij niet verbazen dat hij op korte termijn daar de kopman wordt. En dan staat er met Hindley/Vlasov/Roglic een prima niveau van klimmers omheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 19CH98:

Kan die jongen niet beter gewoon bij BORA blijven? Roglic heeft ook niet het eeuwige leven en zijn snelle ontwikkeling zou het mij niet verbazen dat hij op korte termijn daar de kopman wordt. En dan staat er met Hindley/Vlasov/Roglic een prima niveau van klimmers omheen.

Ja, lijkt me ook zeker een goede ploeg om te blijven. Toch een vrij goede omkadering daar volgens mij en ook daar kun je een leuke ploeg bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etappe 10 naar Saint Amand Montrond is volgens mij wel eens een waaierrit geweest. Zou ook wel weer eens leuk zijn, dagje vol de wind op hun snufferd.

Verder mooi parcours om naar vooruit te kijken. Fijn ook dat etappe 21 ook gewoon serieus is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites