rich ruzzian Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Was het een fietsongeluk? @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Was het een fietsongeluk? @Bogatyr Neen in de auto onwel geworden met zijn vrouw naast hem blijkbaar. En blijkbaar is zijn vrouw ook zwanger? Hij is in ieder geval in levensgevaar, zijn vrouw niet. Volgens de Gazet van Antwerpen. 12 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Pffff...:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 24 minuten geleden zei Bogatyr: Neen in de auto onwel geworden met zijn vrouw naast hem blijkbaar. En blijkbaar is zijn vrouw ook zwanger? Hij is in ieder geval in levensgevaar, zijn vrouw niet. Volgens de Gazet van Antwerpen. Vreselijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Het is trouwens gebeurd in het dorp waar ik mijn jeugd grotendeels heb doorgebracht. Mijn schoonzus is ook aan het werk bij de oma van Nathan en die weet nog niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Akelig bericht, hopen dat het goed komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) https://www.hln.be/vuelta/nieuws-rond-van-hooydonck-sijpelt-langzaam-binnen-bij-jumbo-visma-in-vuelta-sfeer-sloeg-helemaal-om~a7536d37/ Voor diegenen die het filmpje niet kunnen zien. "Volgens de politie van Kalmthout zou het gaan om een hartaanval" 12 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Dit kun je toch al iets positiever interpreteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Treurig nieuws natuurlijk. Hopelijk komt het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei FlyD: Dit kun je toch al iets positiever interpreteren. Inderdaad. Hoopvol berichtje. Nu duimen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Ik hoop dat het goed gaat komen. Triest nieuws voor alle betrokkenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Citaat Van Hooydonck werd ter plaatse gereanimeerd door een verpleegster, met het AED-toestel van de politie. Daarna werd hij door overgebracht naar het Universitair Ziekenhuis van Antwerpen. Ook zijn vrouw moest naar het ziekenhuis, maar enkel ter controle. Uit voorzorg houden de artsen Van Hooydonck voorlopig in een kunstmatig coma. Zijn toestand is hoopgevend, na onderzoek is er geen hersenschade vastgesteld bij de wielrenner. Nog een hoopvol bericht gezien de omstandigheden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Ik hoor het net op Sporza. Wel goed nieuws op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Ploeg bevestigt nieuws over Van Hooydonck: "Nathan is wakker en houdt geen verwondingen over aan ongeval" Nathan Van Hooydonck is ontwaakt uit zijn kunstmatig coma na een zwaar auto-ongeval. Dat heeft zijn ploeg Jumbo-Visma bevestigd. De 27-jarige wielrenner was vanochtend onwel geworden achter het stuur en raakte een handvol andere auto's. "Verdere medische onderzoeken moeten uitwijzen waarom Nathan tijdens het autorijden onwel werd", klinkt het in een mededeling. Geweldig nieuws dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Wel einde carriere voor Nathan: https://www.teamjumbovisma.nl/nieuws/nieuws/van-hooydonck-naar-huis-maar-met-slecht-nieuws-over-profcarriere/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Beter dan hij er op deze manier achter komt met een relatief goede afloop natuurlijk, maar hij zal wel even tijd nodig hebben om dit te verwerken. Als je droom altijd profrenner worden is geweest en er komt zo'n abrupt einde aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Dit zou je gerust een succesvolle carrière kunnen noemen maar hij kan nog zo 10 jaar mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Schrikbarend om te bedenken dat zijn beste jaren nog moeten komen... Voor de concurrentie dan, voor mij is het de wielrenner waar ik misschien wel het meest van geniet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 15 uur geleden zei Djordison: Beter dan hij er op deze manier achter komt met een relatief goede afloop natuurlijk, maar hij zal wel even tijd nodig hebben om dit te verwerken. Als je droom altijd profrenner worden is geweest en er komt zo'n abrupt einde aan. Ik vind 'm juist wel heel relativerend overkomen. Sowieso zit hij in een flinke rollercoaster; van topsporter naar bijna dood; volledig herstellen; toch geen toekomst meer als wielrenner en natuurlijk de aanstaande geboorte. Hopelijk heeft hij de voorwaarden en situatie waardoor hij veel tijd kan doorbrengen met de aankomende baby en dan te gaan bedenken wat hij kan/wil doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 4 uur geleden zei 19CH98: Schrikbarend om te bedenken dat zijn beste jaren nog moeten komen... Voor de concurrentie dan, voor mij is het de wielrenner waar ik misschien wel het meest van geniet. Dat zijn beste jaren nog moeten komen is de vraag. Je ziet vaker dat renners (zelfs sporters in het algemeen) die snel een hoog niveau hebben, vroeg hun piek bereiken en op de leeftijd waarom anderen pieken eigenlijk al weer minder worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 7 minuten geleden zei Hwb: Dat zijn beste jaren nog moeten komen is de vraag. Je ziet vaker dat renners (zelfs sporters in het algemeen) die snel een hoog niveau hebben, vroeg hun piek bereiken en op de leeftijd waarom anderen pieken eigenlijk al weer minder worden. Met Sagan als mooi voorbeeld, maar bijvoorbeeld ook Quintana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 https://www.wielerflits.nl/nieuws/jumbo-visma-werkt-aan-fusie-met-soudal-quick-step/?fbclid=IwAR1J3CqywyY6fPNaadOrriUC6OY6tDGtsqV28C_fjbcgtqUgylVZQPZIa1Q Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ik las hetzelfde en wilde het hier ook dumpen... Vraag me af of deze dominantie (zo worden ze nog dominanter dan ze al zijn) wel goed is voor de sport... als dit natuurlijk ook echt waar blik te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Heel benieuwd wat dit zou betekenen voor een groot deel van de renners. Maar ook zeker voor de toppers? Het zal me benieuwen. In dat stuk van Kerckhoffs staat nog wel een hoop speculatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten