Viktor Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Dit is dus de Ronde van Noorwegen II, na de eerste door EBH gewonnen gewone editie, en voor de derde Noorse ronde (Tour des Fjords) volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Z'n eerste zege van het seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Nog +/-30 km in Burgos, 6 vluchters, maar waarschijnlijk sprint. Helaas geven ze niks prijs over het profiel, de afstand tot de meet en het gat tussen kopgroep en peloton :cab: Broadcast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Keukeleire wint in Burgos een sprintje bergop voor een renner van A2GR en Cataldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 (bewerkt) Nocentini meen ik. Roux 4, Vaugrenard 5. Dat podium :S Zo een mooie plek gekozen en dan zetten ze er zoiets op 8 augustus 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Mooi voor de domste Nederlandse renner dat hij eindelijk zijn eerste seizoenszege te pakken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Morton wint de derde etappe in de ronde van Utah._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Morton soleert naar zege en leiderstrui in Utah Gepubliceerd op donderdag 8 augustus 2013 om 23:47 De Australiër Lachlan Morton heeft donderdag een dubbelslag geslagen in de Ronde van Utah. De pas 21-jarige Garmin-coureur kwam in de derde etappe van de Amerikaanse rittenkoers solo over de streep en kreeg na afloop bovendien de leiderstrui omgehangen. Morton sprong op 40 kilometer van de streep weg uit het peloton en achterhaalde de kopgroep die bestond uit twintig renners op de enige klim van de 191,5 kilometer lange rit. Op de top aangekomen had hij anderhalf minuut voorsprong, aan de meet waren daar nog 32 seconden van over op de Belgische nummer twee Greg van Avermaet. Derde werd de Amerikaan Lucas Euser. Het was voor de jonge Morton de eerste zege in het profpeloton. Morton :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Nog 30 km in Burgos en nog 41 in Noorwegen. Noorwegen wordt een sprint, Burgos eindigt bergop, 3e categorie geloof ik. Quintana? Live Video Streaming Services http://www.sportlemon.tv/20130807/vv5202a10a880745.57884653-616363.html Mooi naast elkaar streamen, lekker zo na een dag werken :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Nog 30 km in Burgos en nog 41 in Noorwegen. Noorwegen wordt een sprint, Burgos eindigt bergop, 3e categorie geloof ik. Quintana? Video Capture Software http://www.sportlemon.tv/20130807/vv5202a10a880745.57884653-616363.html Mooi naast elkaar streamen, lekker zo na een dag werken :< Wie liggen er voorop in Burgos? nvm, het stond net in beeld. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Wie liggen er voorop in Burgos? nvm, het stond net in beeld. :moop: Volgens mij Txurruka en Brajkovic maar dat is eigen inzicht want heb geen commentaar :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ja die 2, stond net op het beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Basso op kop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Keukeliere wint:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hahaha van dat commentaar word je ook niet wijs. Drie spanjaarden die maar door elkaar zitten te lullen. Welke Orica renner won er nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Zieke valpartij in Noorwegen.. waar Nordhaug slecht bij zat :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hahaha van dat commentaar word je ook niet wijs. Drie spanjaarden die maar door elkaar zitten te lullen. Welke Orica renner won er nou? Dat kon ik anders prima horen dat het keukeleire was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Dat kon ik anders prima horen dat het keukeleire was. Ja ik schakelde pas echt net voor de finish weer in omdat mijn laptop uitgevallen was dus kan dat ik het daardoor net miste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 weer geen punten voor mijn prono:( 1. Jens Keukeleire (België/Orica-GreenEdge) 4u13m33s 2. Anthony Roux (Frankrijk/FDJ.fr) allen z.t. 3. Daniele Ratto (Italië/Cannondale) 4. Samuel Sanchez (Spanje/Euskaltel-Euskadi) 5. Sergei Chernetskiy (Rusland/Team Katusha) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Hushovd wint in Noorwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Thor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 (bewerkt) Iemand die Utah kijkt? Net aangezet, maar snap het niet helemaal. Laten ze op dit moment de rit van gister zien en komt zo een tijdrit? Begrijp het inmiddels, maar de ticker is wel verwarrend. Nog een lap te gaan met Mancebo en Voigt :cab: in de aanval, maar niet meer dan 15 seconden. Echt een slijtageslag dit zeg. Nee johhhhh een van de vijf vluchters maakt rechtdoor (!) stuurfout, via achterwiel van Voigt (?) (die doorfietst) zo de berm in recht op een kindje :S 10 augustus 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Matthews voor Avermaet, chaotische sprint :cab: stuk ervoor was mooier. Goed seizoen heeft Orica tot zo ver eigenlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Nu weer 2de voor BM. Bizar hoe die het doen sinds Lelangue is weggestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 http://www.rtvcyl.es/DirectoEventos.aspx Laatste 15 km van de Ronde van Burgos, mooi slot met aankomst bergop categorie uno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten