Lenstra Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Op 6-8-2023 om 20:38 zei D.J.: Ik denk dat Van Aert voor zijn eigen palmares beter kan stoppen met superknecht zijn in de Tour. Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ja, die snap ik ook niet helemaal. Voorjaar, waar zijn grootste persoonlijke doelen zijn, en de Tour bijten elkaar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Volgens mij was vd Poel ook een superknecht in de tour Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 6 uur geleden zei Lenstra: Want? Ik denk dat hij mentaal en fysiek frisser zou zijn als hij niet zo veel kopwerk in de bergen hoefde te doen. 5 uur geleden zei himan: Volgens mij was vd Poel ook een superknecht in de tour Die hoefde de meeste etappes niet volle bak. Totaal andere rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Daar heeft van Aert zelf voor gekozen samen met het team. En kijk naar Pogacar die heeft nog meer inspanningen gedaan dan van Aert. Dit zegt totaal niets. van der Poel had gewoon de beste benen van iedereeen en de terechte wereldkampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 7 uur geleden zei D.J.: Ik denk dat hij mentaal en fysiek frisser zou zijn als hij niet zo veel kopwerk in de bergen hoefde te doen. Ja, sluit ik niet uit. Alleen dan zou hij waarschijnlijk niet bij Jumbo-Visma kunnen blijven, dus levert hij daar ook een hoop in. En hij lijkt wel op zijn plek daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Knap hoor wat die baanwielrenners weer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 8 uur geleden zei aron24: Knap hoor wat die baanwielrenners weer doen Ja Havik en van Schip waren gisteren heel goed inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Speciaal voor @Richarð. Jonathan Milan naar Trek Kanter naar AstanaClément Venturini naar Arkea Bron: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/overzicht-wielertransfers-2024-milan-trekt-richting-lidl-trek-ook-groupama-fdj-en-intermarch-versterken-zich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Wat onsportief gedrag van de Belgische baanwielrenners die de koppelkoers reden. Citaat https://sportnieuws.nl/wielrennen/belgische-baanwielrenners-onsportief-liever-4e-dan-naast-die-nederlanders-op-het-podium-staan/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Calimerobbe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Kan mij best voorstellen dat je zoiets zegt in de emotie. Kan mij er niet druk om maken en heeft in mijn ogen niets met onsportief te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) 4 uur geleden zei delichris: Wat onsportief gedrag van de Belgische baanwielrenners die de koppelkoers reden. Niet echt. Storm in een glas water. Maar natuurlijk moet een groot deel van Nederland plots reageren door die uitspraak.. Meer reacties op wat onze 2 landgenoten zeggen dan op de Nederlandse prestatie. Emoties na een zware inspanning kan en mag wel eens denk ik dan. Topprestatie en net niet ze zullen die uitspraak iets later wel nuanceren.. 9 augustus 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Niet echt. Storm in een glas water. Maar natuurlijk moet een groot deel van Nederland plots reageren door die uitspraak.. Meer reacties op wat onze 2 landgenoten zeggen dan op de Nederlandse prestatie. Emoties na een zware inspanning kan en mag wel eens denk ik dan. Topprestatie en net niet ze zullen die uitspraak iets later wel nuanceren.. Het was ook maar 1 van het duo. Zijn teamgenootje keek best verrast. Gewoon storm in een glas water. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Gewoon een grapje toch. Niet raar dat er hier weer Nederlanders opspringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 17 uur geleden zei Aaron21: Gewoon een grapje toch. Niet raar dat er hier weer Nederlanders opspringen. Het was geen grapje hoor. Robbe heeft ook excuses gemaakt aan Havik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Het was geen grapje, maar wel in the heat of the moment. Kunnen we goed mee lachen, dat heb ik de laatste tijd meer Belgjes zien doen.(Philipsen) Ik vind die strijd wel mooi zo lang het bij woorden en excuses blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 6 uur geleden zei delichris: Het was geen grapje hoor. Robbe heeft ook excuses gemaakt aan Havik. Oke, maar meer moet er ook weer niet allemaal van gemaakt worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Oke, maar meer moet er ook weer niet allemaal van gemaakt worden En dat doet ook niemand toch? Gewoon een lelijke uitschieter, heb je soms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 17 minuten geleden zei Lenstra: En dat doet ook niemand toch? Gewoon een lelijke uitschieter, heb je soms. Op sociale media wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Maar dat weet je toch. Sociale media moet je zeker met dit soort gevallen niet als waarheid zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 19 minuten geleden zei Erwin.: Maar dat weet je toch. Sociale media moet je zeker met dit soort gevallen niet als waarheid zien. Dan mag ik nog zeggen dat ik het bloedirritant vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Citaat Het was al een publiek geheim, maar Fabio Jakobsen is nu ook officieel gepresenteerd door Team dsm-firmenich. De topsprinter vertrekt na zes jaar bij Soudal Quick-Step en tekent een contract voor drie jaar bij het Nederlandse WorldTeam, tot het einde van 2026. “Deze ploeg heeft een erfenis en het is een eer om er onderdeel van te zijn”, reageert Jakobsen. Voorspelling aantal overwinningen Jakobsen in 2024: 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 (bewerkt) 50 minuten geleden zei Rogier.: Voorspelling aantal overwinningen Jakobsen in 2024: 0. Dat zit er dik in ja. Sowieso verstandig om hem geen grote rondes meer te laten rijden denk ik. 11 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Voorspelling aantal overwinningen Jakobsen in 2024: 0. Ah, ik verwacht dat 'ie het heel goed gaat doen. De afgelopen jaren hebben ze geen topsprinters in huis, maar weten toch af en toe goed te verrassen met Bol, Dainese, Arndt. Dit seizoen loopt het een beetje vreemd met Welsford, begon heel sterk in Argentinië, maar zie dat wel goedkomen met Fabio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten