Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Lenstra:

Want? 

Ik denk dat hij mentaal en fysiek frisser zou zijn als hij niet zo veel kopwerk in de bergen hoefde te doen.

5 uur geleden zei himan:

Volgens mij was vd Poel ook een superknecht in de tour

Die hoefde de meeste etappes niet volle bak. Totaal andere rol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei D.J.:

Ik denk dat hij mentaal en fysiek frisser zou zijn als hij niet zo veel kopwerk in de bergen hoefde te doen.

Ja, sluit ik niet uit. Alleen dan zou hij waarschijnlijk niet bij Jumbo-Visma kunnen blijven, dus levert hij daar ook een hoop in. En hij lijkt wel op zijn plek daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Wat onsportief gedrag van de Belgische baanwielrenners die de koppelkoers reden.

Niet echt. Storm in een glas water. Maar natuurlijk moet een groot deel van Nederland plots reageren door die uitspraak.. Meer reacties op wat onze 2 landgenoten zeggen dan op de Nederlandse prestatie. :cab: Emoties na een zware inspanning kan en mag wel eens denk ik dan. Topprestatie en net niet ze zullen die uitspraak iets later wel nuanceren..

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Niet echt. Storm in een glas water. Maar natuurlijk moet een groot deel van Nederland plots reageren door die uitspraak.. Meer reacties op wat onze 2 landgenoten zeggen dan op de Nederlandse prestatie.  Emoties na een zware inspanning kan en mag wel eens denk ik dan. Topprestatie en net niet ze zullen die uitspraak iets later wel nuanceren..

Het was ook maar 1 van het duo. Zijn teamgenootje keek best verrast. 

Gewoon storm in een glas water. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Het was al een publiek geheim, maar Fabio Jakobsen is nu ook officieel gepresenteerd door Team dsm-firmenich. De topsprinter vertrekt na zes jaar bij Soudal Quick-Step en tekent een contract voor drie jaar bij het Nederlandse WorldTeam, tot het einde van 2026. “Deze ploeg heeft een erfenis en het is een eer om er onderdeel van te zijn”, reageert Jakobsen.

Voorspelling aantal overwinningen Jakobsen in 2024: 0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Voorspelling aantal overwinningen Jakobsen in 2024: 0.

Ah, ik verwacht dat 'ie het heel goed gaat doen. De afgelopen jaren hebben ze geen topsprinters in huis, maar weten toch af en toe goed te verrassen met Bol, Dainese, Arndt. Dit seizoen loopt het een beetje vreemd met Welsford, begon heel sterk in Argentinië, maar zie dat wel goedkomen met Fabio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites