Jump to content

Wielrennen - Algemeen

Recommended Posts

• Replies 4.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Interessante lijst wel. Dat een Bouhanni hier bijv nog in staat en Valverde en T. Martin als enige niet sprinters. Groenewegen de enige die pas halverwege het decennium is begonnen.

Als je de Tour wil winnen en INEOS echt het vuur aan de schenen wil leggen, heb je echt helemaal niks aan Groenewegen. Dat is een type sprinter die pure ballast is in een klassementsploeg. Hij kan eig

Van der Poel trapte 20 seconden lang 1000 watt in Strade Bianchi, met een piek van bijna 1400. Nog even en hij kan zonne-energie gaan vervangen

Posted Images

55 minuten geleden zei NicoHaak:

Geen enkele koers kilometer in de benen. Lastig inschatten voor de tourspellen :( Maar wel top dat hij direct weer een dag na zijn schorsing een grote ronde kan gaan rijden.

Bovendien bijna een jaar niet gekoerst al, ik denk dat we niet teveel moeten verwachten van hem. Dekker gaat ook mee natuurlijk, dus in die zin is er geanticipeerd dat Dylan niet kan/gaat sprinten. 

20 minuten geleden zei Erwin.:

Bovendien bijna een jaar niet gekoerst al, ik denk dat we niet teveel moeten verwachten van hem. Dekker gaat ook mee natuurlijk, dus in die zin is er geanticipeerd dat Dylan niet kan/gaat sprinten. 

Ja idd, zal wel een soort Jakobsen - Cav situatie worden zoals in Turkije. Wel erg benieuwd naar Dekker idd. Vond hem wel indrukwekkend in de sprints tegen Bennett.

Ik ben ook wel benieuwd wat voor niveau Evenepoel hier kan halen. Volgens mij is het wel een jongen die zonder koersritme gelijk een hoog niveau kan halen, maar of ie dat dan ook 3 weken kan vasthouden betwijfel ik.

33 minuten geleden zei Erwin.:

Ik ben ook wel benieuwd wat voor niveau Evenepoel hier kan halen. Volgens mij is het wel een jongen die zonder koersritme gelijk een hoog niveau kan halen, maar of ie dat dan ook 3 weken kan vasthouden betwijfel ik.

Ik hoop het niet 

1 minuut geleden zei Aaron21:

zwijg.

Hoezo? Ik gun Evenepoel echt helemaal niks. Niet omdat ik het geen leuke renner vind, noch omdat het een Belg is ;), maar omdat ik dat geschreeuw van 'm na Groenewegen/Jakobsen zo ongelofelijk pedant vond, een duidelijk verschil met een groot sportman. Om nog maar niet te beginnen dat ik het Patlef niet gun, maar goed. Dat is een ander verhaal.  

45 minuten geleden zei Erwin.:

Ja die zie ik wel wat etappes pakken. Omdat zijn solo's natuurijk ongekend zijn. Maar vraag me af of hij 3 weken stabiel kan gaan zijn idd. 

Jammer dat Ciccone 'm niet pakt, alsnog mooi dat hij eens constant presteert vooralsnog. Niet per sé de beste etappe voor hem, dus heel knap. Indrukwekkend van Bernal, maar je wist natuurlijk al dat dit hem goed ligt. 

7 minuten geleden zei rich ruzzian:

Nog maar afwachten of we überhaupt wat te zien gaan krijgen van de koers want helikopters mogen niet de lucht in 

Ik ben bang van niet.