Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Hahaha tering. Lijkt me ook wel echt pijnlijk zo'n halfvolle bidon tegen je enkels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Ik had Gilbert niet opgesteld in mijn scorito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Ik Teuns niet en Bennett niet als captain, Gilbert heb ik in totaal niet. Als ik elke etappe mijn beste ploeg had gekozen had ik echt heel veel meer punten gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Heerlijke etappe hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 1 uur geleden zei Gert: Ik moet vaker zeggen dat het een kut etappe gaat worden De jaren beginnen te tellen Gert. Dat moderne wielrennen is toch wat anders he. Maar geeft niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Ja ik zocht ook Moncassin in de waaier maar vond em al niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Erg benieuwd hoe fit iedereen vandaga aan de start staat. Ineens weer veel zin in de rit van vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Ben inderdaad heel benieuwd naar de verhoudingen. Laatste bergrit was Quintana echt minder. Kijken of dat zich vandaag voortzet. Gaf namelijk zelf aan dat het kwam door een verkoudheid. Gister heeft iedereen flink afgezien, dus kan nog leuk worden. Zou me niet eens verbazen als er iemand ineens volledig doorheen zakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Als dat dan Lopez is, worden ze bij Movistar gek denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Waarom zou Movistar daar gek van worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 1 uur geleden zei Gert: Waarom zou Movistar daar gek van worden? Omdat die gisteren nog knechten hadden om het gat stabiel te houden en zodoende hoefde Roglic zelf ook niet echt kopwerk te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 38 minuten geleden zei Erwin.: Omdat die gisteren nog knechten hadden om het gat stabiel te houden en zodoende hoefde Roglic zelf ook niet echt kopwerk te doen. Maar Lopez fietst bij Astana. Of bedoel je wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Gert: Maar Lopez fietst bij Astana. Of bedoel je wat anders. Dat Lopez en zijn ploeg gister hard reed om zijn podiumplekje en daarmee ook Roglic te redden en dat hij er dan nu finaal doorheen zakt waardoor dat niet nodig was geweest en Movistar dus een kans om Roglic te pakken door de neus heeft geboord voor niks. Maar goed is maar gespeculeer 12 september 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Ah zo. Wie heeft John F. Kennedy vermoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Ik snapte je meteen al @Erwin. ;-) @Gert Lee Harvey Oswald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 (bewerkt) Ik denk Homer Simpson 12 september 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Hart weer in de kopgroep. Respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Laat de kopgroep maar wegblijven. Met Rodrigues, Poels, Meintjes en Higuita zijn er namelijk 4 man uit mijn prono mee Buiten de Nederlander om zijn het ook mijn 3 goedkoopste krachten huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Astana vroeg begonnen eraan, dus daar gaat mijn hoop op veel punten ghehe. Leken wel de beste klimmers te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Hij kan ook tijdrijden...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Dan pakt hij weer de leiderstrui. Wat een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Nav de eerdere discussie, vind het juist wel tof dat er meer spreiding is en dus ook een 'sprintetappe' (geloof dat de laastste 850 meter aan 7% gaat vandaag) in de slotweek zit. Zeker als dat betekent dat er in de openingsweek ook meer interessante ritten komen. Dat hele idee dat de eerste helft van een ronde bestaat uit sprinterskansen met 1 of 2 verraderlijke (maar niet écht zware) ritten voor klassementsrenners en dat het daarna aan hen is, gaat me steeds meer tegenstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 @Gert kun je nog even zeggen dat het een kutetappe gaat worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Ja echt verschrikkelijke rit weer vandaag. Laat het maar snel morgen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten