Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei MisterX:

Wat mij na gisteren vooral dwars blijft zitten: Vanaf welk moment wist de organisatie van de problemen in de afdeling? Van de modderstromen etc. Kwamen deze opeens last minute opzetten en kwam dit als een verrassing, waardoor er last minute in de afdeling ingegrepen moest worden. Of was dit al langer bekend en wilde de organisatie maar geen knoop doorhakken?

Als deze modderstromen etc. al even bezig waren of al voorspeld waren, dan zou je verwachten dat ze de keuze eerder hebben kunnen maken. Als aan het begin van de laatste klim al bekend was dat de rest geschrapt werd, dan zou de laatste klim naar mijn idee volledig anders zijn uitgepakt. Hierover kan ik eigenlijk weinig vinden op het internet. Weet iemand wanneer de barre situatie bij de organisatie bekend was? 

Dit kwam plotseling opzetten. Er is een filmpje van supporters te zien die ergens stonden langs de route en ze worden gewaarschuwd van een aardverschuiving/modderstromen. Dit had niemand aan zien komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Mooi dat Alaphilippe eraf is, kan Kruiswijk nog stijgen zo of is plek 3 het maximum?

12 seconden op Thomas, maar Buchmann staat er ook nog vrij dicht achter. Iets meer dan 20 sec uit mn hoofd.

Edit: 27 seconden om precies te zijn.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

12 seconden op Thomas, maar Buchmann staat er ook nog vrij dicht achter. Iets meer dan 20 sec uit mn hoofd.

Edit: 27 seconden om precies te zijn.

Ja klopt, die zit nog aardig in de buurt inderdaad. Wordt nog een leuk slot in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dysproz:

Prachtig dat Nibali wint.

En Kruiswijk. Niet aangevallen en gewoon derde worden. Ontzettend saai maar hij pakt er wel een podiumplek mee. Al was hem dat niet gelukt als Pinot niet uitgevallen was.

Dat zullen we nooit weten helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch heb ik een mooie Tour gezien. Jumbo die een geweldige Tour mee maken en Kruiswijk pakt zijn doelstelling. Het was in ieder geval geen Ineos trein en dan de rest. Alaphillipe heeft de Tour ook heel veel kleur gegeven. En ik hoop stiekem dat Tom naar Jumbo gaat en dan kan Jumbo wel eens een hele sterke ploeg opstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Die berg waar Bernal als eerste gister overkwam gisteren. Daar ging Deplus als tweede over. 

:-D  oja. Ging die zn jasje aantrekken ipv die extra seconden pakken. Dan wil én verdien je heel die podiumplek niet eens man.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Magikarp:

:-D  oja. Ging die zn jasje aantrekken ipv die extra seconden pakken. Dan wil én verdien je heel die podiumplek niet eens man.

Klopt. Deplus vroeg daar ook iets. Het is wel achteraf natuurlijk, maar dat scheelde wel vijf seconden. Volgens mij vroeg Dijkstra of Ducrot het ook zich af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei delichris:

Die berg waar Bernal als eerste gister overkwam gisteren. Daar ging Deplus als tweede over. 

Yates en Barguil zate  daar nog tussen die de bonis pakten.

Bernal verzuimt vandaag trouwens om ook de bollentrui nog te pakken.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites