Pino Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Wat een held is het toch ook. Zo jammer van zijn nationaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 9 uur geleden zei Gert: En dat heeft hij dan tijdens de rit te horen gekregen? Wel vreemd allemaal toch Ik denk dat de discussie al langer gaande was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Zijn wellicht wel meerdere scenario's denkbaar? 1) problemen met materiaal voor de TT, 2) Dennis moest in dienst, blijven, rijden voor Nibali (zoals je vaak ziet met ondergeschikten in een grote groep aanvallers), 3) Dennis mocht buiten de TT niet meer voor eigen succes, ondanks het fitheid van Nibali, 4) Dennis is erachter gekomen dat hij nooit bij Bahrein had moeten tekenen en hoopt zo wellicht op ontbinding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Zag 'em anders wel mooi interviews in prima Engels doen, dus past niet in het stereotype dus dat is iets positiefs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Wel mooi verhaal wat ze vertelde bij Avondetappe. Omdat het vandaag (gisteren) 100 jaar geleden was dat de gele trui voor het eerst werd uitgereikt wouden ze een aantal dingen in Pau geel verlichten. Blijkt dat de burgemeester alles heeft geregeld voor de dag dat Vuelta (over 1 a 1,5 maand) in Pau komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 @Kavinos Alle vier in één is zelfs mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Sagan en Nibali Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Bardet en Yates zijn de eerste klassementsrenners die erdoorheen zakken. Hoop op mooie overwinning van Nibali. Zou ook een mooie winnaar van de bollen zijn (als hij daar voor gaat). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Ja liever een Nibali in de bollentrui dan zo'n nepklimmer als Wellens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Mooie etappe. Indrukwekkend wat Alaphilippe laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Heerlijke etappe, Jumbo fantastisch en Movistar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Valverde voorafgaand aan de tour: 'Ik ga rijden in dienst van Landa en Quintana'. Algemeen klassement na dertien etappes: 9. Valverde, 11. Landa, 14. Quintana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Wat een mooie en gave etappe. Wat heeft Jumbo mij doen verbazen in deze etappe. Ik vraag me wel af hoe lang Alaphilippe het vol gaat houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 6 minuten geleden zei Kelvin: Valverde voorafgaand aan de tour: 'Ik ga rijden in dienst van Landa en Quintana'. Algemeen klassement na dertien etappes: 9. Valverde, 11. Landa, 14. Quintana Ja mooi he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Ja had iemand iets anders verwacht? Movistar faalt altijd. Ik vind persoonlijk Landa ook een stuk beter dan Quintana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Heerlijke etappe. Een aantal renners echt diep erdoor gezakt (Quintana, Martin, Yates, Bardet). Witte trui is ook al bijna beslist denk ik, waar ik vanochtend Mas echt nog wel goede kansen gaf. Kruijswijk echt in heel goede positie. Denk dag we inmiddels serieus rekening moeten gaan houden met Alaphilippe. Kan natuurlijk nkg veel gebeuren met die 3 achtereenvolgende bergritten in de Alpen, maar was ook vamdaag weer supersterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 46 minuten geleden zei 007mark: maar was ook vamdaag weer supersterk. Hij kraakte op de Tourmalet toch een beetje, ik zie hem morgen het geel verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Hij kraakte licht, maar vocht zich wel terug en dat lukte Thomas niet. Als Kruiswijk morgen weer zo sterk is dan kan hij zeker Thomas pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Heerlijke etappe, Jumbo fantastisch en Movistar Jumbo fysiek sterk, maar tactisch zwak. Net als Pinot. Thomas, Bernal en Alaphilippe ogen kwetsbaar op 3/4 km van de meet. Blijven dan achter De Plus en Bennett zitten in een tempo dat die mannen kunnen volgen, waarna pas in de slotkm de verschillen ontstaan. Hadden veel meer schade kunnen berokkenen, in elk geval bij Thomas. 1 uur geleden zei Kelvin: Valverde voorafgaand aan de tour: 'Ik ga rijden in dienst van Landa en Quintana'. Algemeen klassement na dertien etappes: 9. Valverde, 11. Landa, 14. Quintana En dat terwijl Valverde toch écht als knecht gereden heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Zojuist zei Hwb: Jumbo fysiek sterk, maar tactisch zwak. Net als Pinot. Leg uit... Pinot wint toch echt dus vraag me af wat hij dan tactisch verkeerd heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 (bewerkt) Leg uit? Dat doe ik in de zinnen daarachter, die je niet meeneemt in je quote. Hartstikke leuk voor Pinot dat hij wint op de Tourmalet, maar hij had nu ook heel dicht bij de top-3 in het AK kunnen staan. En dan acht ik de kans dat hij de etappe ook had gewonnen nog groot ook. 20 juli 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 @Hwb ook eraan gedacht dat Kruijs niet beter kon dan dit? Gaf zelf ook aan dat hij Bennett een aantal keer vroeg om iets rustiger aan te doen. Verdomme wel weer zin in morgen. Hopelijk al vroeg koerssss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 @Hwb heel raar maar heb eroverheen gelezen. Ik denk zelf ook dat Kruijswijk niet harder kon je zag hem een paar keer praten met Bennett en na de etappe zei hij dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Kan er zelf nog steeds niet aan wennen dat er Nederlander(s) meedoen in het algemeen klassement in een grote ronde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 juli 2019 Share Geplaatst 20 juli 2019 Wie had voor aanvang van de tour verwacht dat Alaphilippe op dit moment in de gele trui zou rijden?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten