Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Zijn wellicht wel meerdere scenario's denkbaar?

1) problemen met materiaal voor de TT, 

2) Dennis moest in dienst, blijven, rijden voor Nibali (zoals je vaak ziet met ondergeschikten in een grote groep aanvallers), 

3) Dennis mocht buiten de TT niet meer voor eigen succes, ondanks het fitheid van Nibali,

4) Dennis is erachter gekomen dat hij nooit bij Bahrein had moeten tekenen en hoopt zo wellicht op ontbinding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel mooi verhaal wat ze vertelde bij Avondetappe. Omdat het vandaag (gisteren) 100 jaar geleden was dat de gele trui voor het eerst werd uitgereikt wouden ze een aantal dingen in Pau geel verlichten. Blijkt dat de burgemeester alles heeft geregeld voor de dag dat Vuelta (over 1 a 1,5 maand) in Pau komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke etappe. Een aantal renners echt diep erdoor gezakt (Quintana, Martin, Yates, Bardet). 

Witte trui is ook al bijna beslist denk ik, waar ik vanochtend Mas echt nog wel goede kansen gaf. Kruijswijk echt in heel goede positie.

Denk dag we inmiddels serieus rekening moeten gaan houden met Alaphilippe. Kan natuurlijk nkg veel gebeuren met die 3 achtereenvolgende bergritten in de Alpen, maar was ook vamdaag weer supersterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Heerlijke etappe, Jumbo fantastisch en Movistar :-D

Jumbo fysiek sterk, maar tactisch zwak. Net als Pinot. Thomas, Bernal en Alaphilippe ogen kwetsbaar op 3/4 km van de meet. Blijven dan achter De Plus en Bennett zitten in een tempo dat die mannen kunnen volgen, waarna pas in de slotkm de verschillen ontstaan. Hadden veel meer schade kunnen berokkenen, in elk geval bij Thomas.

1 uur geleden zei Kelvin:

Valverde voorafgaand aan de tour: 'Ik ga rijden in dienst van Landa en Quintana'.

Algemeen klassement na dertien etappes: 9. Valverde, 11. Landa, 14. Quintana  ;e

En dat terwijl Valverde toch écht als knecht gereden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leg uit? Dat doe ik in de zinnen daarachter, die je niet meeneemt in je quote. Hartstikke leuk voor Pinot dat hij wint op de Tourmalet, maar hij had nu ook heel dicht bij de top-3 in het AK kunnen staan. En dan acht ik de kans dat hij de etappe ook had gewonnen nog groot ook.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites