Teklehaymanot Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Jij bent toch zelf ook donker Teklehaymanot? Daarom ook extra fan van Songezo? Ik ben blank. ;c Ben gewoon extreem fan van dat soort renners uit vreemde oorden. Vorige seizoenen hadden [MENTION=1619]Moser[/MENTION]; en ik een fetisj voor Mehdi Sohrabi, baas uit Iran bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Ik ben blank. ;c Ben gewoon extreem fan van dat soort renners uit vreemde oorden. Vorige seizoenen hadden [MENTION=1619]Moser[/MENTION]; en ik een fetisj voor Mehdi Sohrabi, baas uit Iran bijvoorbeeld. Ohh, ik dacht ooit een foto van je gezien te hebben toen je nog Addo heette (dat ben jij toch :cab: ) maar een verkeerde in men hoofd waarschijnlijk dan :huhu: [MENTION=1619]Moser[/MENTION]; moet rap eens online komen! Stannard afgestapt, was die gevallen of kunnen we die opschrijven voor PR? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Ja dat is toch harstikke mooi, een negert op een fiets. Dat zie je hier alleen maar bij het station en dan moet je daarna nog gaan controleren of die van jou er wel nog staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Ohh, ik dacht ooit een foto van je gezien te hebben toen je nog Addo heette (dat ben jij toch :cab: ) maar een verkeerde in men hoofd waarschijnlijk dan :huhu: [MENTION=1619]Moser[/MENTION]; moet rap eens online komen! Stannard afgestapt, was die gevallen of kunnen we die opschrijven voor PR? ;c Top 5 :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 5e dan denk ik, 1 plekje achter Le Bon :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Niemand die naar de Scheldeprijs kijkt? Natuurlijk. Koersje doorheen mijn provincie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Natuurlijk. Koersje doorheen mijn provincie. Waarom ben je dan binnen? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Zou precies toch Betancourt de overwinning geven, Henao zwalpte wel erg veel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Waarom ben je dan binnen? ;c 't Is koud. En naar koers gaan kijken, wat heb je eraan? Staat daar maar te wachten en op 10 seconden is het peloton gepasseerd. Jeuj :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 't Is koud. En naar koers gaan kijken, wat heb je eraan? Staat daar maar te wachten en op 10 seconden is het peloton gepasseerd. Jeuj :cab: Vind het toch altijd mooi om mee te maken, ging vroeger altijd naar ZLM-tour met start en finish in mijn stad Goes met altijd Zabel erbij ;c Mooie sfeer, mooie dag. Ook Giro in Utrecht vond ik leuk om te zien, even de sfeer proeven en dan naar binnen voor de laatste kilometers Lijkt me duidelijk dat van Hummel deze koers wint trouwens /kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Kittel dus, twee op rij. OPQS faalt weeral in de sprint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Kittel dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Had je nou toch maar Kittel he [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Quick Step mag zich gaan schamen hoor, Cav zonder ploegmaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Tja idd ik dacht dat OPQS wel hun lesje geleerd had inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Cavendish moet zo hard balen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Flinke zwieper van Markus richting Bos. Knap staaltje stuurmanskunst nog. Zo, als je ziet waar Cav nog vandaan moet komen als Kittel al aanzet. Die man gaat nooit weer een sprint te verliezen als hij steun heeft. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Die sprint van Cav was wel echt ziek, bleef hem maar doortrekken. Als hij vanuit het wiel van Kittel was begonnen had hij iedereen op 3 fietslengtes gezet (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Die Markus, is maar goed dat Sebas geen wielerfan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Echt hè, die stem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Barry hebt wel een lekker accent jah damn, moet wel uit A'dam komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Cavendish :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 De interviewer vraagt redelijk normale vragen, maar wat een reactie zeg :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 De interviewer vraagt redelijk normale vragen, maar wat een reactie zeg :S Snap z'n reactie wel. Heeft al een keer op tafel geklopt binnen z'n team en wordt nu weer helemaal alleen gelaten in een wedstrijd die voor hem gemaakt is en waar hij recordhouder kon worden. Tsja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Gemist, wat werd er gezegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten