Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Ik las ook [URL="https://cyclingtips.com/2018/05/the-secret-pro-an-insiders-view-on-chris-froomes-crazy-giro-attack/"]The Secret Pro[/URL] er nog over. Die gaf nog wel een paar nieuwe dingetjes voor mij, die deze prestatie mogelijk al weer iets waarschijnlijker maakten. Blijft een bizarre actie, maar misschien toch niet onmogelijk @Zeus.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken we hier van Dumoulin die de Tour gaat rijden? Verwacht zelf niet dat hij het podium kan halen eigenlijk..ook ongekend sterk veld waarbij al 3 man van Movistar kans maken op het podium bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat we hier eigenlijk ook al zeiden, Dumoulin heeft het meeste verloren in de afdalingen en had wat dat betreft beter niet op Reichenbach kunnen wachten.

Wat ik vooral interessant vond was dat Froome al 'wist' dat hij 80 km alleen zou gaan rijden en daar dus mentaal en technisch op voorbereid was, dit itt Dumoulin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[url]https://podcastluisteren.nl/pod/Live-Slow-Ride-Fast[/url] Podcast van Laurens ten Dam, sowieso een aanrader, deze week met Bram Tankink, maar aangezien deze enorm is uitgelopen hebben ze hem in 2 delen geknipt, volgende week deel 2. Denk dat vooral @Gert dit wel kan waarderen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites