Viktor Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 De beklimmingen in de Tour zijn ook doorgaans te regelmatig en niet stijl genoeg voor Valverde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 De 'How it's done' van etappe 19 in de Giro https://www.bbc.com/sport/cycling/44372328 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 Ik las ook [URL="https://cyclingtips.com/2018/05/the-secret-pro-an-insiders-view-on-chris-froomes-crazy-giro-attack/"]The Secret Pro[/URL] er nog over. Die gaf nog wel een paar nieuwe dingetjes voor mij, die deze prestatie mogelijk al weer iets waarschijnlijker maakten. Blijft een bizarre actie, maar misschien toch niet onmogelijk @Zeus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Wat we hier eigenlijk ook al zeiden, Dumoulin heeft het meeste verloren in de afdalingen en had wat dat betreft beter niet op Reichenbach kunnen wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Wat denken we hier van Dumoulin die de Tour gaat rijden? Verwacht zelf niet dat hij het podium kan halen eigenlijk..ook ongekend sterk veld waarbij al 3 man van Movistar kans maken op het podium bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Met moeite top 10 denk ik. Combi giro-tour gaat te zwaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 juni 2018 Share Geplaatst 7 juni 2018 Wat we hier eigenlijk ook al zeiden, Dumoulin heeft het meeste verloren in de afdalingen en had wat dat betreft beter niet op Reichenbach kunnen wachten. Wat ik vooral interessant vond was dat Froome al 'wist' dat hij 80 km alleen zou gaan rijden en daar dus mentaal en technisch op voorbereid was, dit itt Dumoulin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 juni 2018 Share Geplaatst 9 juni 2018 Met moeite top 10 denk ik. Combi giro-tour gaat te zwaar zijn. Maak dat Froome maar wijs ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juli 2018 Share Geplaatst 3 juli 2018 [twitter]1013762476129816578[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 augustus 2018 Share Geplaatst 5 augustus 2018 @Pino de alwetende wielerkenner, zou jij misschien de tactiek van de Nederlandse vrouwenploeg aan een leek als mij uit kunnen leggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 augustus 2018 Share Geplaatst 5 augustus 2018 [quote name='Sophomore']@Pino de alwetende wielerkenner, zou jij misschien de tactiek van de Nederlandse vrouwenploeg aan een leek als mij uit kunnen leggen? [/QUOTE] Helaas niet, ik had andere zaken te doen en heb het dus niet kunnen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 augustus 2018 Share Geplaatst 8 augustus 2018 [twitter]1026942491520585729[/twitter] [twitter]1027058813260718081[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 Heel even mogen hopen toen Dumoulin aanging op 950 meter van de meet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 Verdiende winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2018 Share Geplaatst 8 oktober 2018 [url]https://podcastluisteren.nl/pod/Live-Slow-Ride-Fast[/url] Podcast van Laurens ten Dam, sowieso een aanrader, deze week met Bram Tankink, maar aangezien deze enorm is uitgelopen hebben ze hem in 2 delen geknipt, volgende week deel 2. Denk dat vooral @Gert dit wel kan waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 oktober 2018 Share Geplaatst 8 oktober 2018 Heb er drie geluisterd tot nu toe. Variërend succes. Maar goed dat je het zegt. Die met Tankink ga ik sowieso dan wel even checken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2018 Share Geplaatst 8 oktober 2018 Ik vond deel 1 erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 Deel 1 gisteren geluisterd en deel 2 nu (bijna af). Erg leuk met Tank erbij :) Heerlijke anekdotes idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 Heerlijke podcast inderdaad, vandaag in de auto deel 2 geluisterd. Tijdens het poepen vragen of Ten Dam doping gebruikt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 Ja haha mooi. Herken wel best wat dingen van Tankink in mezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 januari 2019 Share Geplaatst 1 januari 2019 Froome en Thomas starten komend seizoen allebei in de Tour met winst als doel. Bernal gaat proberen Dumoulin van zijn tweede Giro-zege te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 https://www.telegraaf.nl/sport/3030165/foto-sky-renner-maakt-dumoulin-belachelijk-om-poepincident Belachelijk maken vind ik wel meevallen. Wel humoristisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Is de Telegraaf he, als ze ergens sensatie van kunnen maken dan doen ze dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Hehehe idd zeg. Irritant altijd. En Tom maakte er zelf laatst toch ook grappen over nog door het na te spelen. Dus zal er wel om kunnen lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 Zo blij dat we over 1,5 week weer serieus beginnen. Afgelopen weekend met dat zonnetje ben je gewend dat je dan een klassiekertje kunt kijken. Mis het echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten