Erwin. Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 http://veloclub-depanne.be/results/startlijst.pdf Al klopt die nu al niet meer volgens mij, las namelijk dat Ponzi de eerste starter was om 14.30. Ga iig de ontknoping niet meer kunnen zien helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Chava ftw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 (bewerkt) Durbrudge is net begonnen, belangrijke graadmeter wellicht 4 seconden trager dan Vorobyev ... goeie pick [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; Lieuwe even snel als Durbridge 28 maart 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Haha, nu Chava nog even wat harde wind op de kop en ik haal de slingers uit de kast :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Dumoulin _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 (bewerkt) Chavanel gaat hem winnen hoor poeh, mooie stijl hè Hoewel ik denk dat hij deze koers 3x zou inwisselen voor een winst zondag. Wel indrukwekkend. 28 maart 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Toch goed gekozen om geen Cav te nemen maar wel Terpstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Chavanel gaat hem winnen hoor poeh, mooie stijl hè Hoewel ik denk dat hij deze koers 3x zou inwisselen voor een winst zondag. Wel indrukwekkend. Heb je een tijdoverschot of ineens het wielervirus te pakken? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Westra nu 2e, 2e, 2e, 2e, 2e, 3e hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Heb je een tijdoverschot of ineens het wielervirus te pakken? ;c Beide. Heb een week vrij en ben er weer in gezogen. Ook weer meer dan 5 jaar geleden dat ik het nog eens zo op de voet volgde ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Vier Ollanders in de top 10 huhuhuhuhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Westra nu 2e, 2e, 2e, 2e, 2e, 3e hier. In de tijdrit bedoel je? Hij is namelijk 5de in het einsklassement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Tijdrit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Hij moet echt eens wat lichter gaan rijden. Wellicht wint hij dan ook eens wat. Hij wil echt altijd 53/12 of 13 rijden heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Krijg al pijn aan m'n knieën als ik er naar kijk. Op z'n Ullrichs joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 ja 53-11/12 is echt heel heftig :-D Ik geloof zelfs dat ze met een 54 blad rijden in tijdritten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Krijg al pijn aan m'n knieën als ik er naar kijk. Op z'n Ullrichs joh. |Gonchar dan.die reed nog zwaarder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Hehe ja dat kon ook niet. Chavanel trapt trouwens ook een aardig verzet, wel lichter dan Westra denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 |Gonchar dan.die reed nog zwaarder. Jaa, dat was gewoon onmenselijk wat die gast deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Niemand die naar de Scheldeprijs kijkt? Zag net deze op de Sporza site: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/retro/retro_voorjaarsklassiekers/retro_scheldeprijs/MV_100405_Scheldeprijs_2005. Wie kent 'm nog? _O_ _O_ Cancellara schijnt trouwens gevallen te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Niemand die naar de Scheldeprijs kijkt? Zag net deze op de Sporza site: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/retro/retro_voorjaarsklassiekers/retro_scheldeprijs/MV_100405_Scheldeprijs_2005. Wie kent 'm nog. _O_ _O_ Cancellara schijnt trouwens gevallen te zijn. Ja is op TV. Mooie schaafplek op zijn achterste. Rijdt nu bij zijn ploegwagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Ze zitten weer lekker te ouwehoeren die belgen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Super God Songezo moet hier ook ergens rondrijden. Begint ook tijd te worden dat Grmay hier eens gaat starten, held uit Ethiopië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Jij bent toch zelf ook donker Teklehaymanot? Daarom ook extra fan van Songezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Gaan ze altijd een stukje door Nederland bij de Scheldeprijs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten