Bogatyr Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari (bewerkt) @Lenstra Belgen die ik dan minder goed kan uitstaan zijn Jasper Philipsen, Jan Bakelants en Greg Van Avermaet. Die eerste voor de manier van koersen en die laatste twee weet ik eigenlijk niet, gewoon een gevoel dat er bij mij altijd is geweest. Ik denk ook dat bij Remco het probleem is dat hij de camera een beetje te graag ziet en de media wil bespelen. Hij weet dat als hij iets zegt, het uitvergroot zal worden en ik denk dat hij dat stiekem leuk vind. 16 februari bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 4 uur geleden zei Lenstra: En dit is geen afgunst omdat het een Belg is, maar het gaat om de stijl van reactie die je niet terug ziet bij een Wout van Aert, Jasper Philipsen of Arnaud De Lie - of voor mijn part Gerben Thijssen de dag ervoor. Weet je dit zeker? Heb in de afgelopen twee Tours toch een iets ander beeld van hem gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Haha, ja Philipsen heeft wel ook wat bravoure, maar voelt voor mij nog wat anders. Misschien ook als sprinter. Moest ook wel even grinniken om deze tweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Toch weer kleppers als Filippo Ganna en Stefan Küng op hun nummer gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Verdomde Martinez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Is er een sporza wielermanager-poule met leden van het forum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 4 minuten geleden zei JoonsterkeBE: Is er een sporza wielermanager-poule met leden van het forum? Dat denk ik niet. Je kan altijd een topic hierover openen bij de sectie 'Forumspellen'. Lijkt me wel interessant om te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari De klassiekers gaan beginnen. Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Alles alweer in stukken en brokken. En jawel Jumbo weer met een overtal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Heerlijke koers gezien vandaag. Die waardeloze tijdmeting is wel een goed spanningselement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Dit was echt een heerlijke koers ja! Kunnen ze bij Sporza alleen niet eens hun mond houden over die Wieler Manager Tering hoe vaak is dat genoemd joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 16 uur geleden zei Lenstra: Heerlijke koers gezien vandaag. Die waardeloze tijdmeting is wel een goed spanningselement. Was inderdaad een heerlijke koers. En ik denk ook dat een WVA wat te kort kwam t.o.v. Skujins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3 uur geleden zei Justin: Kunnen ze bij Sporza alleen niet eens hun mond houden over die Wieler Manager Tering hoe vaak is dat genoemd joh Social media staat er ook al weken vol mee. Erg storend idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Had ongegronde hoop op een twist eind v/d koers gisteren, nu lag het na de heuvelzone wel besloten. Wel heel knap van WvA. Beetje meer verliefd geworden op Lazkano door z'n laatste uitval. Niet normaal dat eindeloze gezeur van Sporza op TV/podcast over die Wielermanager. Beetje in dezelfde categorie: IK WIL NIET NAAR PITSTOP LUISTEREN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 6 minuten geleden zei Lenstra: Niet normaal dat eindeloze gezeur van Sporza op TV/podcast over die Wielermanager. Denk dat ze op het einde zeiden dat ze er niet te veel meer over mochten zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 23 uur geleden zei Justin: Dit was echt een heerlijke koers ja! Kunnen ze bij Sporza alleen niet eens hun mond houden over die Wieler Manager Tering hoe vaak is dat genoemd joh Ja irritant idd. Zelf 2 jaar terug wel 17e overal geworden met Sporza Wielermanager. Mag gemeld worden hier (eenmalig) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 5 uur geleden zei Gert: Ja irritant idd. Zelf 2 jaar terug wel 17e overal geworden met Sporza Wielermanager. Mag gemeld worden hier (eenmalig) Zal het proberen te onthouden voor de MU Bokalen 2024. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Vervelend zeg, dat Sporza niet te zien is in Nederland vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 45 minuten geleden zei rich ruzzian: Vervelend zeg, dat Sporza niet te zien is in Nederland vandaag. Dan heb je gelukkig nog RTV Drenthe met een live koers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Die finish ook weer in P-N. Haakse bocht op 200 meter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 2-3-2024 om 13:48 zei rich ruzzian: Vervelend zeg, dat Sporza niet te zien is in Nederland vandaag. Zelfs op zender niet? Ik merkte het via de tv online app, maar had verwacht dat je op tv wel zou kunnen kijken. Zal toch met rechten te maken hebben dan, Eurosport had aantal jaar terug het alleenrecht op Italiaanse koersen gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 30 minuten geleden zei Erwin.: Zelfs op zender niet? Ik merkte het via de tv online app, maar had verwacht dat je op tv wel zou kunnen kijken. Zal toch met rechten te maken hebben dan, Eurosport had aantal jaar terug het alleenrecht op Italiaanse koersen gekocht. Ook op zender niet helaas ;(. Eurosport heeft het enige recht op Italiaanse koersen in Nederland helaas :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 18 uur geleden zei rich ruzzian: Die finish ook weer in P-N. Haakse bocht op 200 meter Wel oplopend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Die helm van Visma https://www.ad.nl/wielrennen/jonas-vingegaard-rijdt-tijdrit-met-opzienbarende-helm-wisten-dat-het-de-aandacht-zou-trekken-maar-dit-is-extreem~a7f91cd4/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten