Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

@Lenstra Belgen die ik dan minder goed kan uitstaan zijn Jasper Philipsen, Jan Bakelants en Greg Van Avermaet. Die eerste voor de manier van koersen en die laatste twee weet ik eigenlijk niet, gewoon een gevoel dat er bij mij altijd is geweest. Ik denk ook dat bij Remco het probleem is dat hij de camera een beetje te graag ziet en de media wil bespelen. Hij weet dat als hij iets zegt, het uitvergroot zal worden en ik denk dat hij dat stiekem leuk vind.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lenstra:

En dit is geen afgunst omdat het een Belg is, maar het gaat om de stijl van reactie die je niet terug ziet bij een Wout van Aert, Jasper Philipsen of Arnaud De Lie - of voor mijn part Gerben Thijssen de dag ervoor. 

Weet je dit zeker? :D Heb in de afgelopen twee Tours toch een iets ander beeld van hem gekregen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ongegronde hoop op een twist eind v/d koers gisteren, nu lag het na de heuvelzone wel besloten. Wel heel knap van WvA. Beetje meer verliefd geworden op Lazkano door z'n laatste uitval. 

Niet normaal dat eindeloze gezeur van Sporza op TV/podcast over die Wielermanager. Beetje in dezelfde categorie: IK WIL NIET NAAR PITSTOP LUISTEREN. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Justin:

Dit was echt een heerlijke koers ja!

Kunnen ze bij Sporza alleen niet eens hun mond houden over die Wieler Manager Tering hoe vaak is dat genoemd joh

Ja irritant idd. Zelf 2 jaar terug wel 17e overal geworden met Sporza Wielermanager. Mag gemeld worden hier (eenmalig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gert:

Ja irritant idd. Zelf 2 jaar terug wel 17e overal geworden met Sporza Wielermanager. Mag gemeld worden hier (eenmalig)

Zal het proberen te onthouden voor de MU Bokalen 2024.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2024 om 13:48 zei rich ruzzian:

Vervelend zeg, dat Sporza niet te zien is in Nederland vandaag. 

Zelfs op zender niet? Ik merkte het via de tv online app, maar had verwacht dat je op tv wel zou kunnen kijken.

Zal toch met rechten te maken hebben dan, Eurosport had aantal jaar terug het alleenrecht op Italiaanse koersen gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Erwin.:

Zelfs op zender niet? Ik merkte het via de tv online app, maar had verwacht dat je op tv wel zou kunnen kijken.

Zal toch met rechten te maken hebben dan, Eurosport had aantal jaar terug het alleenrecht op Italiaanse koersen gekocht.

Ook op zender niet helaas ;(. Eurosport heeft het enige recht op Italiaanse koersen in Nederland helaas :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites