Vreven Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Gisteren de Avondetappe gekeken. Heb echt een man crush voor Fabio Jakobsen. Wat een lieverd is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 (bewerkt) Remco Evenepoel zal eind augustus zijn titel verdedigen in de Vuelta, de Ronde van Spanje. Dat heeft ploegbaas Patrick Lefevere gezegd aan La Dernière Heure. 10 juli 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 https://nos.nl/l/2482208 Mooie aflevering van een mooi mens. Mooi dat hij zijn kwetsbaarheid toont en nu gelukkig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 20 uur geleden zei Gert: https://nos.nl/l/2482208 Mooie aflevering van een mooi mens. Mooi dat hij zijn kwetsbaarheid toont en nu gelukkig is. schandalig trouwens hoe die verzekeringsclaim is afgehandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 25 minuten geleden zei rich ruzzian: schandalig trouwens hoe die verzekeringsclaim is afgehandeld. Ja dat sowieso ja.. 🙁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 https://www.ad.nl/tour-de-france/promotie-tdt-unibet-wielerploeg-van-youtube-kanaal-tour-de-tietema-mag-in-2024-dromen-van-tour-de-france~ae61eb38/ Het gaat hard met die gasten. Zo ben je youtuber en zo manage je een profteam. Al denk ik niet dat ze volgend jaar al een wild card voor de tour ofzo krijgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Hangt er vanaf wat voor renners er allemaal aangetrokken worden komende winter. Bij gelijke geschiktheid hebben ze natuurlijk een streepje voor door alle extra's die dat team heeft. Maar realistisch gezien denk ik dat ze al heel blij mogen zijn als ze AGR mogen rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 38 minuten geleden zei 19CH98: Hangt er vanaf wat voor renners er allemaal aangetrokken worden komende winter. Bij gelijke geschiktheid hebben ze natuurlijk een streepje voor door alle extra's die dat team heeft. Maar realistisch gezien denk ik dat ze al heel blij mogen zijn als ze AGR mogen rijden. Natuurlijk hangt veel af van de renners die ze aantrekken. Bij de AGR maken ze veel meer kans. Nederlandse koers, Nederlandse ploeg, het streepje voor zoals je zelf noemt. In zo'n geval valt het kwartje wel hun kant op. Verwachtingen voor de Tour lijken me erg onrealistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 AGR zal wel lukken volgend jaar. Ze hebben daar goede connecties. Ik denk dat ze zelf vooral stiekem dromen van de Ronde van Vlaanderen, maar dat wordt moeilijk vrees ik. Tour zie ik niet gebeuren en betwijfel ook of ze dat (moeten) willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Vingegaard gaat ook de Vuelta rijden Ben nog altijd #teamroglic, dus dit is ergens wel jammer (heeft al gezegd voor de eindoverwinning te gaan). Aan de andere kant biedt dit ook voor hem kansen. Hij hoeft namelijk nooit gaatjes te dichten nu. Maar dit deelnemersveld is wel om te smullen. Vingegaard, Roglic, Evenepoel, Ayuso, Thomas, Almeida, Vlasov. Misschien nog Mas, Carapaz. Ga er zeer zeker met meer aandacht naar kijken dan normaal nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 En Kuss gaat ook mee als hij goed hersteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 18 uur geleden zei delichris: En Kuss gaat ook mee als hij goed hersteld. Oh toch wel? Ik dacht dat ze 'm gingen sparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 1 minuut geleden zei Lenstra: Oh toch wel? Ik dacht dat ze 'm gingen sparen. https://www.eurosport.nl/wielrennen/vuelta-a-espana/2023/la-vuelta-jumbo-visma-neemt-sepp-kuss-mogelijk-mee-naar-derde-grote-ronde-in-een-jaar_sto9710891/story.shtml Hij staat in ieder geval op de long list Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 10 minuten geleden zei Lenstra: Oh toch wel? Ik dacht dat ze 'm gingen sparen. Hij gaf het gisteren aan tijdens een interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Evenepoel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Wat een beest die Vollering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Wel mooi hoor zo door die mist. Blij dat het er zo is uitgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Er zijn weinig Nederlandse sporters (Chauvinist) waar ik een hekel aan heb, maar op 3 kilometer van de streep heb ik gewoon de tv uitgedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Magnus Cort en Andreas Leknessund => UNO X. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Arnaud Demare per direct naar Arkea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Wielertransferperiode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 9 minuten geleden zei Viktor: Arnaud Demare per direct naar Arkea. Benieuwd wat ze bij Arkea nog erbij halen voor een mooie trein. Want daar kon hij bij FDJ wel op teren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 5 minuten geleden zei Gert: Benieuwd wat ze bij Arkea nog erbij halen voor een mooie trein. Want daar kon hij bij FDJ wel op teren. Scotson gaat per komend seizoen sowieso ook mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Ze zouden dan weer Barguil verliezen. Die is volgwns L'Equipe op de terugweg naar DSM. Is toch altijd wel een attractieve renner. Past daar ook wel in die vrijbuitersploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Wel bijzonder dat hij dan weer terug gaat naar DSM. Staat me bij dat hij toen niet echt lekker vertrok bij die ploeg? Dan heb ik het volgens mij nog over Sunweb, maar is natuurlijk nog wel hetzelfde team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten