Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Hangt er vanaf wat voor renners er allemaal aangetrokken worden komende winter. Bij gelijke geschiktheid hebben ze natuurlijk een streepje voor door alle extra's die dat team heeft. Maar realistisch gezien denk ik dat ze al heel blij mogen zijn als ze AGR mogen rijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei 19CH98:

Hangt er vanaf wat voor renners er allemaal aangetrokken worden komende winter. Bij gelijke geschiktheid hebben ze natuurlijk een streepje voor door alle extra's die dat team heeft. Maar realistisch gezien denk ik dat ze al heel blij mogen zijn als ze AGR mogen rijden. 

Natuurlijk hangt veel af van de renners die ze aantrekken. Bij de AGR maken ze veel meer kans. Nederlandse koers, Nederlandse ploeg, het streepje voor zoals je zelf noemt. In zo'n geval valt het kwartje wel hun kant op. Verwachtingen voor de Tour lijken me erg onrealistisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AGR zal wel lukken volgend jaar. Ze hebben daar goede connecties. Ik denk dat ze zelf vooral stiekem dromen van de Ronde van Vlaanderen, maar dat wordt moeilijk vrees ik. Tour zie ik niet gebeuren en betwijfel ook of ze dat (moeten) willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vingegaard gaat ook de Vuelta rijden :< Ben nog altijd #teamroglic, dus dit is ergens wel jammer (heeft al gezegd voor de eindoverwinning te gaan). Aan de andere kant biedt dit ook voor hem kansen. Hij hoeft namelijk nooit gaatjes te dichten nu.

Maar dit deelnemersveld is wel om te smullen. Vingegaard, Roglic, Evenepoel, Ayuso, Thomas, Almeida, Vlasov. Misschien nog Mas, Carapaz. Ga er zeer zeker met meer aandacht naar kijken dan normaal nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites