Kami Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Proficiat NL met de wereldtitel van Van Dijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) Wat een verrassing met Foss.. 18 september 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Mooi interview na afloop met Foss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Ik kijk echt veel te weinig wielrennen, maar ik vind dat tijdrijden echt een partij teringvet. Leuk ook wel een verrassende winnaar. Jumbo Klisma is wel het nieuwe Ineos. Die winnen echt alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) Wereldkampioen tijdrijden worden als je eerste echt serieuze profzege. 18 september 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Damn ik twijfelde nog om Foss op te nemen in de prono. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 En mensen vonden de Olympische titel van Cancellara dubieus..... Maar goed, hij rijdt bij Jumbo, dus er is niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 2 minuten geleden zei Viktor: En mensen vonden de Olympische titel van Cancellara dubieus..... Maar goed, hij rijdt bij Jumbo, dus er is niks aan de hand. Het is verrassend dat hij wint, maar het is wel gewoon een gekend tijdrijder hè. Zijn vorm was alleen al een tijdje minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 het is ook niet dat Remco niet moe was of Ganna in supervorm verkeerde hé. desalniettemin, best verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Aaron21: het is ook niet dat Remco niet moe was of Ganna in supervorm verkeerde hé. desalniettemin, best verrassend. Dat zijn natuurlijk onzinnige argumenten, want als Küng, Pogacar of een andere outsider had gewonnen, was er niks vreemds aan geweest. Niemand verwachte ook maar enigszins iets van Foss, omdat er totaal geen aanleiding voor was. Hij werd 23e in de Olympische tijdrit van net een jaar geleden en sindsdien heeft ie voor een groot deel alleen maar met zijn gezondheid gesukkeld. Een site als Wielerflits had hem zelfs als ''je hoeft er niks van te verwachten'', ondanks zijn Nederlandse ploeg. Dit is gewoon een bizarre winnaar. 18 september 2022 bewerkt door Viktor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Zojuist zei Viktor: Dat zijn natuurlijk onzinnige argumenten, want als Küng, Pogacar of een andere outsider had gewonnen, was er niks vreemds aan geweest. Niemand verwachte ook maar enigszins iets van Foss, omdat er totaal geen aanleiding voor was. Hij werd 23e in de Olympische tijdrit van net een jaar geleden en sindsdien heeft ie voor een groot deel alleen maar met zijn gezondheid gesukkeld. Een site als Wielerflits had hem zelfs als ''je hoeft er niks van te verwachten'', ondanks zijn Nederlandse ploeg. Wat wil je nu eigenlijk insinueren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) Eerder dit jaar in Portugal over een soortgelijke lengte vierde geworden, in de buurt van Hayter en Küng. Top 10 in beide Giro-tijdritten terwijl zijn vorm eigenlijk vies tegenviel. Na de Giro ook niet super veel gekoerst, wat frisheid kan ook meespelen tegenover de gasten achter hem. Het is ook niet super gek. Wielerflits serieus nemen is overigens nooit een goed idee. 18 september 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 14 uur geleden zei Viktor: En mensen vonden de Olympische titel van Cancellara dubieus..... Maar goed, hij rijdt bij Jumbo, dus er is niks aan de hand. Hoezo, vonden we de Olympische titel van Cancellara dubieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 14 uur geleden zei Viktor: En mensen vonden de Olympische titel van Cancellara dubieus..... Maar goed, hij rijdt bij Jumbo, dus er is niks aan de hand. Knap dat je denkt dat er doping is bij Jumbo. Wat dat insinueer je wel namelijk. Je hebt je niet verdiept in Foss. Hij is Noors kampioen tijdrijden in 2021 en 2022. Dus zo vreemd is het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 34 minuten geleden zei Steels: Hoezo, vonden we de Olympische titel van Cancellara dubieus? Hij doelt op het motortje in de fiets van Cancellara. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 Waarom is dit nu ineens heel erg verdacht? Foss heeft toch gewoon een prima TT. Geen wereldtop, maar dat is bijv een Hayter ook (nog) niet. En die had hier ook kort kunnen eindigen. Denk gewoon een combinatie van een topdag, frisheid en talent voor tijdrijden wat Foss de zege heeft gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 27 minuten geleden zei Aaron21: Hij doelt op het motortje in de fiets van Cancellara. Dat was toch eerder tijdens de Ronde van Vlaanderen met Tom Boonen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei delichris: Knap dat je denkt dat er doping is bij Jumbo. Wat dat insinueer je wel namelijk. Je hebt je niet verdiept in Foss. Hij is Noors kampioen tijdrijden in 2021 en 2022. Dus zo vreemd is het niet. Sinds wanneer nemen we nationale titels tijdrijden serieus? Wat dat betreft zegt zo'n OS me meer. EDIT: ik heb zojuist even beide uitslagen erbij gepakt. Buiten Leknessund van DSM en die huidige U23-Wereldkampioen zie ik toch echt alleen maar een hoop continentale coureurs. Ook geen EBH bijv. Geen idee hoe dat een adequate graadmeter is voor het WK. 19 september 2022 bewerkt door Viktor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 44 minuten geleden zei Viktor: Sinds wanneer nemen we nationale titels tijdrijden serieus? Wat dat betreft zegt zo'n OS me meer. EDIT: ik heb zojuist even beide uitslagen erbij gepakt. Buiten Leknessund van DSM en die huidige U23-Wereldkampioen zie ik toch echt alleen maar een hoop continentale coureurs. Ook geen EBH bijv. Geen idee hoe dat een adequate graadmeter is voor het WK. En Waerenskjold Maar wat wil je eigenlijk zeggen/insinueren met je eerste reactie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 57 minuten geleden zei Viktor: Sinds wanneer nemen we nationale titels tijdrijden serieus? Wat dat betreft zegt zo'n OS me meer. EDIT: ik heb zojuist even beide uitslagen erbij gepakt. Buiten Leknessund van DSM en die huidige U23-Wereldkampioen zie ik toch echt alleen maar een hoop continentale coureurs. Ook geen EBH bijv. Geen idee hoe dat een adequate graadmeter is voor het WK. Kijk eens naar de Giro waar Foss op tijdritten 6e en 8e wordt dus zo gek is het gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 6 uur geleden zei delichris: Knap dat je denkt dat er doping is bij Jumbo. Wat dat insinueer je wel namelijk. Je hebt je niet verdiept in Foss. Hij is Noors kampioen tijdrijden in 2021 en 2022. Dus zo vreemd is het niet. Met het nieuws van de laatste tijd is dat niet heel raar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 Zojuist zei Richarð.: Met het nieuws van de laatste tijd is dat niet heel raar toch. Dan zou het witwassen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 4 uur geleden zei Richarð.: Met het nieuws van de laatste tijd is dat niet heel raar toch. Welk nieuws? Heb ik iets gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 31 minuten geleden zei Kami: Welk nieuws? Heb ik iets gemist? https://nos.nl/artikel/2444425-witwasonderzoek-inval-bij-woning-jumbo-topman-van-eerd-9-aanhoudingen Verder mag je zelf wat Googlen voor het nieuws rondom deze zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 Ok, thanks. Dit nieuws is in België niet doorgekomen. Heeft niks met wielrennen te maken, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten