Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei Aaron21:

het is ook niet dat Remco niet moe was of Ganna in supervorm verkeerde hé. desalniettemin, best verrassend.

Dat zijn natuurlijk onzinnige argumenten, want als Küng, Pogacar of een andere outsider had gewonnen, was er niks vreemds aan geweest. Niemand verwachte ook maar enigszins iets van Foss, omdat er totaal geen aanleiding voor was.

Hij werd 23e in de Olympische tijdrit van net een jaar geleden en sindsdien heeft ie voor een groot deel alleen maar met zijn gezondheid gesukkeld. Een site als Wielerflits had hem zelfs als ''je hoeft er niks van te verwachten'', ondanks zijn Nederlandse ploeg. Dit is gewoon een bizarre winnaar.

bewerkt door Viktor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Viktor:

Dat zijn natuurlijk onzinnige argumenten, want als Küng, Pogacar of een andere outsider had gewonnen, was er niks vreemds aan geweest. Niemand verwachte ook maar enigszins iets van Foss, omdat er totaal geen aanleiding voor was.

Hij werd 23e in de Olympische tijdrit van net een jaar geleden en sindsdien heeft ie voor een groot deel alleen maar met zijn gezondheid gesukkeld. Een site als Wielerflits had hem zelfs als ''je hoeft er niks van te verwachten'', ondanks zijn Nederlandse ploeg.

Wat wil je nu eigenlijk insinueren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerder dit jaar in Portugal over een soortgelijke lengte vierde geworden, in de buurt van Hayter en Küng. Top 10 in beide Giro-tijdritten terwijl zijn vorm eigenlijk vies tegenviel. Na de Giro ook niet super veel gekoerst, wat frisheid kan ook meespelen tegenover de gasten achter hem. Het is ook niet super gek.

Wielerflits serieus nemen is overigens nooit een goed idee.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Viktor:

En mensen vonden de Olympische titel van Cancellara dubieus.....

Maar goed, hij rijdt bij Jumbo, dus er is niks aan de hand.

Knap dat je denkt dat er doping is bij Jumbo. Wat dat insinueer je wel namelijk. Je hebt je niet verdiept in Foss. Hij is Noors kampioen tijdrijden in 2021 en 2022. Dus zo vreemd is het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is dit nu ineens heel erg verdacht? Foss heeft toch gewoon een prima TT. Geen wereldtop, maar dat is bijv een Hayter ook (nog) niet. En die had hier ook kort kunnen eindigen. Denk gewoon een combinatie van een topdag, frisheid en talent voor tijdrijden wat Foss de zege heeft gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei delichris:

Knap dat je denkt dat er doping is bij Jumbo. Wat dat insinueer je wel namelijk. Je hebt je niet verdiept in Foss. Hij is Noors kampioen tijdrijden in 2021 en 2022. Dus zo vreemd is het niet.

Sinds wanneer nemen we nationale titels tijdrijden serieus? Wat dat betreft zegt zo'n OS me meer.

EDIT: ik heb zojuist even beide uitslagen erbij gepakt. Buiten Leknessund van DSM en die huidige U23-Wereldkampioen zie ik toch echt alleen maar een hoop continentale coureurs. Ook geen EBH bijv. Geen idee hoe dat een adequate graadmeter is voor het WK.

bewerkt door Viktor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Viktor:

Sinds wanneer nemen we nationale titels tijdrijden serieus? Wat dat betreft zegt zo'n OS me meer.

EDIT: ik heb zojuist even beide uitslagen erbij gepakt. Buiten Leknessund van DSM en die huidige U23-Wereldkampioen zie ik toch echt alleen maar een hoop continentale coureurs. Ook geen EBH bijv. Geen idee hoe dat een adequate graadmeter is voor het WK.

En Waerenskjold ;) 

Maar wat wil je eigenlijk zeggen/insinueren met je eerste reactie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Viktor:

Kijk eens naar de Giro waar Foss op tijdritten 6e en 8e wordt dus zo gek is het gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei delichris:

Met het nieuws van de laatste tijd is dat niet heel raar toch. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites