Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kami: Wout op weg naar een nieuwe zege in de Dauphiné? Beste tussentijd in de tijdrit bij eerste punt. Wel straf, aangezien dat Italiaanse kanon ook meedoet. 8 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Ai, verliest veel tijd op tweede gedeelte. Rollen zijn omgedraaid... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 9 minuten geleden zei Kami: Ai, verliest veel tijd op tweede gedeelte. Rollen zijn omgedraaid... Hij pakt hem wel vandaag denkik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 (bewerkt) Wordt een secondenspel.. dju, 2 seconden... 8 juni 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Pffff was nipt.. jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 (bewerkt) Met wat meeval kon Wout 5 etappes op rij gewonnen hebben. Rit 1: wint de sprint Rit 2: Peleton komt nipt te laat om de vluchters te grijpen. Wout wint de pelotonsprint. Rit 3: Tweede in de sprint doordat hij zijn handen te vroeg omhoog steekt. Rit 4: Tijdrit, eindigt op 2 sec van Ganna. Rit 5: wint de sprint. Benieuwd wat ze morgen gaan doen in de bergen. Gaan ze proberen om met hem de Dauphiné te winnen. Hij heeft op zich wel een ruime voorsprong op de andere klassementsmannen. De dichtste 2 "concurrenten" zijn ploegmaats. Of laat hij het lopen en gaan ze toch voor Roglic of Vingegaard? Of zijn de 2 bergritten gewoon te zwaar? In deze overgangsrit kan hij zomaar opnieuw winnen... Edit: de vluchters hebben een ruime voorsprong. Misschien zit de winnaar wel vooraan vandaag... 10 juni 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Citaat Twee weken voor de start van de Tour de France is ook UAE Emirates, de ploeg van tweevoudig Tourwinnaar Tadej Pogacar, door corona getroffen. In de Ronde van Zwitserland mag Marc Hirschi niet meer van start gaan na een positieve test. In de Ronde van Slovenië, waar Tourfavoriet Pogacar tot de deelnemers behoort, bleek Mikkel Bjerg het virus onder de leden te hebben. Joel Suter (kamergenoot van Hirschi) en Vegard Stake Laengen (kamergenoot Bjerg) zijn uit voorzorg ook uit de koers gehaald. Donderdag trok Jumbo-Visma zich vanwege enkele coronagevallen terug uit de Ronde van Zwitserland. Ook bij Ineos en DSM waren er positieve coronatesten. Gaat weer spannend worden richting de tour met die coronagolfjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 En tijdens de Tour lekker met zijn allen vanuit Denemarken richting Frankrijk. Halve peloton positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 13 minuten geleden zei 007mark: Gaat weer spannend worden richting de tour met die coronagolfjes. Vlasov ook positief. Toch zeker een podiumkandidaat. Ook Uran eruit. Bahrain Victorious & Alpecin Fenix hebben zich nu teruggetrokken. Poh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Zojuist zei Lenstra: Vlasov ook positief. Toch zeker een podiumkandidaat. Ook Uran eruit. Bahrain Victorious & Alpecin Fenix hebben zich nu teruggetrokken. Poh. Jep. Las het ook net. Ook Bettiol, Arashiro, Meurisse en Dillier. Straks schiet er niemand meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Ulissi positief. Aranburu ook naar huis vanwege problemen met de warmte. Gaat niet best zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Denk dat de hele koers dan geschrapt gaat worden. Dit gaat nergens meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Ik volg het wielrennen niet meer zo wegens tijdgebrek. Leek me een knaller van een tour te worden maar als dit zo doorgaat denk ik dat Kenny van Hummel serieus kans maakt op het eind klassement. Al kunnen ze meeste nog wel herstellen natuurlijk. Jammer dat C zo rond woekert daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Zojuist zei Arezo: Ik volg het wielrennen niet meer zo wegens tijdgebrek. Leek me een knaller van een tour te worden maar als dit zo doorgaat denk ik dat Kenny van Hummel serieus kans maakt op het eind klassement. Al kunnen ze meeste nog wel herstellen natuurlijk. Jammer dat C zo rond woekert daar. Nou die woont hier om de hoek en die zie ik nog weleens hardlopen en ik durf wel te stellen dat die Parijs niet meer haalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 8 minuten geleden zei Arezo: Ik volg het wielrennen niet meer zo wegens tijdgebrek. Leek me een knaller van een tour te worden maar als dit zo doorgaat denk ik dat Kenny van Hummel serieus kans maakt op het eind klassement. Al kunnen ze meeste nog wel herstellen natuurlijk. Jammer dat C zo rond woekert daar. Ze hebben klachten, maar hoeven het niet perse ernstig te hebben. Ik verwacht dat 90 procent wel weer rijdt in de Tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 22 minuten geleden zei delichris: Ze hebben klachten, maar hoeven het niet perse ernstig te hebben. Ik verwacht dat 90 procent wel weer rijdt in de Tour. Maar die regels moeten wel echt anders en minder streng als je in de maatschappij alles gewoon weer vrij kunt doen. Op deze wijze gaat straks niemand Parijs halen zonder positief getest te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 3 minuten geleden zei NicoHaak: Maar die regels moeten wel echt anders en minder streng als je in de maatschappij alles gewoon weer vrij kunt doen. Op deze wijze gaat straks niemand Parijs halen zonder positief getest te zijn. Klopt. Maar Jumbo heeft er ook alles aangedaan om het zo goed mogelijk weg te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Zojuist zei delichris: Klopt. Maar Jumbo heeft er ook alles aangedaan om het zo goed mogelijk weg te houden. Nee dat klopt inderdaad. Die zijn nog erg streng met de interne regels. Ik bedoel meer dat een positieve test misschien niet meer te voorkomen is. En er meer gekeken moet worden naar de ernst vd klachten ipv positief en ga maar naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 5 minuten geleden zei NicoHaak: Nee dat klopt inderdaad. Die zijn nog erg streng met de interne regels. Ik bedoel meer dat een positieve test misschien niet meer te voorkomen is. En er meer gekeken moet worden naar de ernst vd klachten ipv positief en ga maar naar huis. Dat zeker, maar ja wie gaat dat controleren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 4 minuten geleden zei delichris: Dat zeker, maar ja wie gaat dat controleren? Goede vraag Beetje hetzelfde verhaal als voetballers met een hoofd blessure. Hoe ver is de teamarts bereid te gaan met groen licht geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 29 minuten geleden zei NicoHaak: Nee dat klopt inderdaad. Die zijn nog erg streng met de interne regels. Ik bedoel meer dat een positieve test misschien niet meer te voorkomen is. En er meer gekeken moet worden naar de ernst vd klachten ipv positief en ga maar naar huis. Gezien oa Colbrelli is dit voor nu nog niet heel verstandig ben ik bang, zeker met die nieuwe varianten aangezien daarvan nog niet bekend is hoe ernstig deze zijn. (Note: Bij Colbrelli staat geloof ik niet 100% vast dat het door corona kwam) Het meest bizarre vind ik nog wel dat er in de Dauphiné eigenlijk geen sprake van was en in Zwitserland is het ineens kommer en kwel qua besmettingen. In de Ronde v Slovenië heb ik het tot nu toe alleen bij UAE gehoord. Dus of er iets is gigantisch mis gegaan in Zwitserland, of we gaan dit de komende weken (helaas) overal zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Tolhoek heeft ook aangegeven nog steeds last te hebben van naweëen covid. Sinds Valencia pas 1 keer top-20 gereden en dat was afgelopen dinsdag in de Mont Ventoux challenge. Kan dus echt wel een flinke impact op je prestaties hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Tim Merlier Belgisch kampioen. Na een finishfoto weliswaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Kelderman dus terug naar Jumbo. Goede zaak hoor. Weer een sterke renner erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Ja, mooie transfer. Hoewel de halve Tour-ploeg op de grond lag nadat het nieuws bekend was gemaakt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten