Wolf_pd Gepost September 8 Share Gepost September 8 Steelers 1-0, aangezien Falcons nog een niveau lager blijkt. Ik heb de samenvatting of de statistics nog niet bekeken, maar de score lijkt te wijzen op een ugly win. I'll take it. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 8 Share Gepost September 8 Ik heb Chicago - Tennessee gekeken. Van 0-17 naar 24-17, met alle 24 punten door de defence Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost September 9 Share Gepost September 9 (edited) Gisteren een heerlijke upset van mijn New England Patriots tegen de Bengals. Onze Defense speelde écht een puike pot en onze O-line hield het gisteren beter dan verwacht. Nog veel werk aan de winkel aanvallend gezien, maar gisteren geeft de burger moed. 13 uur geleden zei Satyr: WTF? Waarom zitten er zoveel spelers op de bank??? Wat een domme Fantasy is dit, bah bah Ik weet niet hoe deep de league is, maar Wheeler kun je droppen. Stevenson zou ik altijd spelen. Pollard is ook de gok waard. Hubbard en Ridley of Pittmann zou ik op je bench zetten. Edited September 9 by ElMarcos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaansetukker Gepost September 10 Share Gepost September 10 23 uur geleden zei ElMarcos: Gisteren een heerlijke upset van mijn New England Patriots tegen de Bengals. Onze Defense speelde écht een puike pot en onze O-line hield het gisteren beter dan verwacht. Nog veel werk aan de winkel aanvallend gezien, maar gisteren geeft de burger moed. Ik ben dan echt Burrow fan, maar wat is de offence afgezakt zeg van de bengals. Vond het verder vooral een zaadpot. Defence van Pats was echt top, Offence solid. Burrow heeft alleen die Chase en voor de rest is het bagger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost September 12 Share Gepost September 12 Op 10-9-2024 om 10:55 zei spaansetukker: Ik ben dan echt Burrow fan, maar wat is de offence afgezakt zeg van de bengals. Vond het verder vooral een zaadpot. Defence van Pats was echt top, Offence solid. Burrow heeft alleen die Chase en voor de rest is het bagger. Ik weet niet of ik het hier helemaal mee eens ben. Kijk je naar de laatste seizoenen dan begint de offense altijd wat mager en tegen een team als de Patriots die defensief altijd top zijn zie je dat het ook nu nog niet op het niveau is wat je wil. Daarbij, ze zijn Tyler Boyd en Joe Mixon kwijt geraakt. Daar zijn nieuwe spelers voor terug, maar je ziet dat het nog samen moet komen. Daarbij helpt het niet dat Chase pas twee dagen voor het seizoen uit zijn hold-in komt en Tee Higgins met een blessure aan de kant bleef. Ik denk dat tegen de tijd dat oktober komt, dit team er offensief een stuk beter uit gaat zien. Wat ik verontrustender vind is dat Stevenson bijna at will 8 yards per run kon pakken. Dat maakte dat het heel lastig was om de Pats te stoppen en kostte ze echt een aantal extra drives offensief gezien. Al denk ik dat het feit dat zij het lastig hadden ook deels te maken heeft met het feit dat die O-line echt lang zo slecht niet is als iedereen wil doen geloven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost September 16 Share Gepost September 16 Steelers 2-0, vraag alleen niet hoe. Over de QBs, they were who we thought they were Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost September 17 Share Gepost September 17 Bryce Young nu al naar de bench ten faveure van Andy Dalton. Ik weet nog niet zo goed in welk licht ik deze keuze moet zien, maar ben bang dat het weinig gaat veranderen aan het lot van Carolina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost September 17 Share Gepost September 17 Bryce Young is een deel van het probleem, niet het totale probleem. Dalton is wel een upgrade denk ik, maar dat betekent hooguit meer punten, niet meer wins. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost Monday at 09:02 AM Share Gepost Monday at 09:02 AM Op 17-9-2024 om 19:00 zei Wolf_pd: Bryce Young is een deel van het probleem, niet het totale probleem. Dalton is wel een upgrade denk ik, maar dat betekent hooguit meer punten, niet meer wins. Ik denk dat Dalton ze uiteindelijk wel een paar overwinningen kan bezorgen, maar door die defense wordt het een race om de 1st overall pick met de Giants. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts