Wolf_pd Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 3 uur geleden zei ElMarcos: Ja en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat Arthur Smith er meer uit krijgt. Een deel van mij hoopt dat de Steelers traden voor Fields, omdat ik zie twee graag samen zie werken. Als Arthur Smith Pickett aan de gang krijgt, moet men bij de Steelers heel goed nadenken hoe ze ooit bij Canada uitgekomen zijn. Toegegeven, het lijstje met OCs van de laatste jaren heeft wat hits en vooral misses.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 26 minuten geleden zei Wolf_pd: Als Arthur Smith Pickett aan de gang krijgt, moet men bij de Steelers heel goed nadenken hoe ze ooit bij Canada uitgekomen zijn. Toegegeven, het lijstje met OCs van de laatste jaren heeft wat hits en vooral misses.... Ja, maar een deel was ook een mis, omdat ze met Big Ben zaten die eigenlijk niet meer de arm had die je zou willen zien van je QB. Kenny 'two gloves' Pickett zie ik ook niet perse als een fit van wat Smith heeft laten zien met de Falcons en Titans qua QB run game enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 34 minuten geleden zei ElMarcos: Ja, maar een deel was ook een mis, omdat ze met Big Ben zaten die eigenlijk niet meer de arm had die je zou willen zien van je QB. Kenny 'two gloves' Pickett zie ik ook niet perse als een fit van wat Smith heeft laten zien met de Falcons en Titans qua QB run game enz. Klopt, ze hebben te lang aan Roethlisberger vastgehouden. Een paar jaar eerder een QB draften en ze hadden een makkelijkere overgang gehad. Maar Roethlisberger had nou ook niet echt de ego dat hij een opvolger naast zich duldde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Russ Wilson naar de Steelers voor 1 seizoen. Grootste winst is dat het peanuts cost (veteran minimum), omdat de Broncos de rest betalen Ben benieuwd hoe het gaat werken, maar ik verwacht dat Wilson de ondergrens binnen de QB room in ieder geval omhoogtrekt (uitgaande van Trubisky, Rudolph, Pickett vorig jaar). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Turbisky is al naar de Bills. Russ voor een deal van 1,2 mil is natuurlijk een prima deal, maar ik vraag mij af hoeveel beter je er nou werkelijk van gaat worden als team. Als ik kijk naar de laatste jaren van Russ dan. Cousins naar de Falcons is toch wel een van de grootste deals van FA day 1. Net als de trade voor Brian Burns van de Giants. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Townsend, de Chiefs punter van afgelopen seizoen, helaas vertrokken. Gaat naar de Houston Texans. Had hem graag zien blijven, maar we moeten op iedere cent letten en hij vroeg helaas te veel geld voor een punter. Toch een positie die makkelijk te vervangen is. Zijn vervanger is namelijk al binnen in de vorm van Matt Araiza. De punt-god. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Voor de Patriots lijken de echte Free Agents voorlopig te blijven bij Austin Hooper, Jacobi Brissett, Antonio Gibson en Okorafor. Ook goed om te lezen dat Kendrick Bourne, Hunter Henry, Michael Owenu en Josh Uche behouden blijven. Al ben ik wel van mening dat er voor de draft echt een WR1 bij moet komen en een left tackle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Op 12-3-2024 om 09:27 zei ElMarcos: Turbisky is al naar de Bills. Russ voor een deal van 1,2 mil is natuurlijk een prima deal, maar ik vraag mij af hoeveel beter je er nou werkelijk van gaat worden als team. Als ik kijk naar de laatste jaren van Russ dan. Ik zag een tweet voorbij komen dat het niveau verschil in de QB room aangaf. Russell Wilson toevoegen maakt van de Steelers een 10-win team dat teveel afhankelijk is van last-minute comebacks in plaats van een 10-win team dat teveel afhankelijk is van last-minute comebacks, interceptions op backup quarterbacks en de Ravens die passes blijven droppen. Oftewel, marginaal beter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Op 5-3-2024 om 08:37 zei ElMarcos: Ja en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat Arthur Smith er meer uit krijgt. Een deel van mij hoopt dat de Steelers traden voor Fields, omdat ik zie twee graag samen zie werken. En daar is Fields als backup voor Wilson. Niet de quarterback room die ik een maand geleden verwacht had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Nog 2 of 3 nachtjes slapen (afhankelijk of je opblijft of pas vrijdagmorgen kijkt) en dan begint het seizoen weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Russell Wilson zowel starting QB als team captain. Weet niet of ik er blij van word (dat weet ik wel, en je hoeft niet te raden naar het antwoord). Zoals iemand op een ander forum zei, het enige talent dat Wilson nog heeft is het laten ontslaan van coaches. Zou knap zijn als dat in Pittsburgh gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 38 minuten geleden zei Wolf_pd: Zoals iemand op een ander forum zei, het enige talent dat Wilson nog heeft is het laten ontslaan van coaches. Zou knap zijn als dat in Pittsburgh gebeurd. Zou in deze heel knap zijn, want heeft een one year deal tegen het league minimum salaris toch? Welk forum was dat eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei ElMarcos: Nog 2 of 3 nachtjes slapen (afhankelijk of je opblijft of pas vrijdagmorgen kijkt) en dan begint het seizoen weer! Eindelijk, heb er echt zinin en ben echt benieuwd hoe Texans en Lions het gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Hoge verwachtingen wel van beide, maar zeker voor de Texans kan het zomaar een second year slum worden met Stroud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Luuk Dokter zei in een artikel over Lions: Het wordt een gek seizoen voor Detroit. Er moet een divisietitel verdedigd worden en er kan en mag openlijk gesproken worden over Super Bowl aspiraties. De Detroit Lions hebben één van de meest complete rosters in de league. Dankzij een goede free agency, contractverlengingen en een goede draft werd dat dit offseason alleen maar completer. Het speelschema zal een stukje moeilijker zijn, maar met enkele grote overwinningen in 2023 zijn de Lions daar klaar voor. Met de groei in 2023 en ontwikkelingen van het roster in het offseason, is er geen enkele reden om aan te nemen dat Detroit in 2024 de volgende stap kan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 7 minuten geleden zei ElMarcos: maar zeker voor de Texans kan het zomaar een second year slum worden met Stroud. was helemaal vergeten dat die Diggs daar nu speelt, wauw kan mooie combi worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 41 minuten geleden zei spaansetukker: was helemaal vergeten dat die Diggs daar nu speelt, wauw kan mooie combi worden. Ik ben benieuwd naar zijn targetshare. Nico Collins is natuurlijk ook een WR1 en je hebt Tank Dell ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 2 uur geleden zei ElMarcos: Nog 2 of 3 nachtjes slapen (afhankelijk of je opblijft of pas vrijdagmorgen kijkt) en dan begint het seizoen weer! Vooral lekker om te beginnen met de Chiefs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Ik heb als bijna totale leek een draft gedaan. Ik had de 1st pick trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 20 minuten geleden zei Satyr: Ik heb als bijna totale leek een draft gedaan. Ik had de 1st pick trouwens. Welke website/app? Yahoo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei ElMarcos: Welke website/app? Yahoo? Ja, Yahoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 4 uur geleden zei ElMarcos: Zou in deze heel knap zijn, want heeft een one year deal tegen het league minimum salaris toch? Welk forum was dat eigenlijk? SI forums, dus men is er toch beter met football manager dan Madden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 20 uur geleden zei Satyr: Ja, Yahoo Nederlandse league? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 35 minuten geleden zei ElMarcos: Nederlandse league? Nee, volledig random aan de eerste de beste draft meegedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september WTF? Waarom zitten er zoveel spelers op de bank??? Wat een domme Fantasy is dit, bah bah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten