Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Op 12-2-2024 om 04:48 zei Richarð.:

EN TOCH FLIKKEN ZE HET WEER!

Dit voelde voor mij al redelijk neutrale kijken toch een soort van onvermijdelijk toen de 49'ers niks deden met de possesions na de turnovers van de Chiefs. Net zoals het voor mij een totaal raadsel was waarom hij er met dit wedstrijdscenario voor koos zijn rungame voor bijna drie kwarten totaal los te laten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ElMarcos:

Dit voelde voor mij al redelijk neutrale kijken toch een soort van onvermijdelijk toen de 49'ers niks deden met de possesions na de turnovers van de Chiefs. Net zoals het voor mij een totaal raadsel was waarom hij er met dit wedstrijdscenario voor koos zijn rungame voor bijna drie kwarten totaal los te laten. 

Ja, daardoor bleven de Chiefs in de wedstrijd, ondanks een zeer zwakke aanval weer. Moet wel zeggen dat de defense ook weer top was in het stoppen van de 49'ers. Vooral Jones (uiteraard), McDuffie, Sneed en Karlaftis. Ook die hebben ervoor gezorgd dat de score niet verder uitliep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ElMarcos:

Mwah geloof niet dat het helemaal loslaten was. Je wil simpelweg niet elke 1st down een run doen en er was een fase waarin het daarna direct 2nd en long was waardoor een run ook gewoon geen logische keuze was. Ik denk dat de grootste fout die Kyle gemaakt heeft het einde van de eerste helft is waarbij hij geen time-outs neemt om nog een possession te kunnen krijgen en in de slotfase wisselt Wilks tussen een complete prevent defense of een blitz in plaats van te doen wat de gehele wedstrijd gewerkt heeft.

1 uur geleden zei Richarð.:

Ja, daardoor bleven de Chiefs in de wedstrijd, ondanks een zeer zwakke aanval weer. Moet wel zeggen dat de defense ook weer top was in het stoppen van de 49'ers. Vooral Jones (uiteraard), McDuffie, Sneed en Karlaftis. Ook die hebben ervoor gezorgd dat de score niet verder uitliep.

Vond Pennel eigenlijk een grotere rol spelen dan Karlaftis. Maar uiteindelijk is bij de 49ers ook gewoon de O-line te zwak zeker aan de rechterkant. Williams had een relatief zwakke game maar is in principe gewoon top, Banks is degelijk maar de rest zijn gewoon echt zwak zeker nadat Feliciano eruit moest. Geloof dat Purdy op 50% van zijn dropbacks pressure kreeg. Enige wat ik echt onbegrijpelijk vind is om tegen Spagnuolo op 3rd down voor play-action te gaan terwijl iedereen weet dat die blitz gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gekeken als redelijke leek en als neutrale kijker, en het was best een gave pot. Ik kan en zal alleen nooit wennen aan het vele pauzeren tijdens een wedstrijd. Niet de reclames, maar gewoon de wedstrijd zelf. 3 seconden actie, 30 seconden niks, repeat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-2-2024 om 23:39 zei Satyr:

Ik heb gekeken als redelijke leek en als neutrale kijker, en het was best een gave pot. Ik kan en zal alleen nooit wennen aan het vele pauzeren tijdens een wedstrijd. Niet de reclames, maar gewoon de wedstrijd zelf. 3 seconden actie, 30 seconden niks, repeat. 

Ik kijk de wedstrijd daags naderhand precies om deze reden. Lekker rammen op de knop om door te spoelen. Dan schiet het wel aardig op. Halftime show ook maar gelaten voor wat het is, want Usher ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-2-2024 om 09:06 zei The Saint:

Ik kijk de wedstrijd daags naderhand precies om deze reden. Lekker rammen op de knop om door te spoelen. Dan schiet het wel aardig op. Halftime show ook maar gelaten voor wat het is, want Usher ;e

Was er niet gewoon een verkorte versie beschikbaar met het hemeltergende commentaar van die twee Nederlanders? Ik ga volgend seizoen overstappen naar DAZN. Gewoon zelf mijn wedstrijdjes kiezen. 

New England laat Lawerence Guy en Adrien Phillips gaan. Toch ook jongens die er al wat jaren lopen en nu gewoon buiten staan. Vooral benieuwd wat ze gaan doen met die derde pick in de 1e ronde. 

Op 14-2-2024 om 18:01 zei Wolf_pd:

De Steelers zijn al met een lichte schoonmaak begonnen. Trubisky staat al buiten en een offensive lineman is ook weg aangezien Broderick Jones goed voldoet.

Benieuwd of ze met Mason Rudolph en Pickett het seizoen in gaan of dat ze Fields of Cousins proberen te halen. 

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei ElMarcos:

Was er niet gewoon een verkorte versie beschikbaar met het hemeltergende commentaar van die twee Nederlanders? Ik ga volgend seizoen overstappen naar DAZN. Gewoon zelf mijn wedstrijdjes kiezen. 

Oh ja vast wel, maar uiteindelijk wil ik wel zo veel mogelijk zien. Alleen al die schakelmomenten naar de studio/reclame bij turnovers, time-outs, etc, skip ik. 

Ik ben begonnen met terugkijken op ESPN4, met Amerikaans commentaar, maar ik kan dat toontje niet luchten. Dus uiteindelijk die met NL commentaar teruggekeken. Niveau is wel een beetje F1 Zandvoort op de NOS zeg maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei The Saint:

Dus uiteindelijk die met NL commentaar teruggekeken. Niveau is wel een beetje F1 Zandvoort op de NOS zeg maar. 

Oh ik trek dat echt niet. Alsof je lijpe ome Harry die nog nooit een wedstrijd heeft gekeken gaat vertellen hoe het zit. Tony Romo en Jim Nantz vond ik wel een prima duo. Volgend jaar krijgen we, als er niks geks gebeurt, Tom Brady en Kevin Burkhardt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ElMarcos:

Benieuwd of ze met Mason Rudolph en Pickett het seizoen in gaan of dat ze Fields of Cousins proberen te halen. 

Rudolph heeft voor credits gezorgd bij Tomlin, dus Rudolph, Pickett is best reëel als duo, maar ze willen sowieso een derde ervaren QB er bij halen. Met de nieuwe OC gaan er verhalen rond over Tannehill. Weet niet of je dat dan moet willen, maar de meeste andere opties zullen of flink cash of draftkapitaal kosten. Van de andere kant, besparen op je quarterback is niet het meest slimme. Mijn mening is dat Pickett eigenlijk wel klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Wolf_pd:

Rudolph heeft voor credits gezorgd bij Tomlin, dus Rudolph, Pickett is best reëel als duo, maar ze willen sowieso een derde ervaren QB er bij halen. Met de nieuwe OC gaan er verhalen rond over Tannehill. Weet niet of je dat dan moet willen, maar de meeste andere opties zullen of flink cash of draftkapitaal kosten. Van de andere kant, besparen op je quarterback is niet het meest slimme. Mijn mening is dat Pickett eigenlijk wel klaar is.

Gelet op de toch wat conservatieve aard van Mike Tomlin zou ik niet verbaasd zijn, maar ik denk dat ze toch minimaal naar Chicago moeten bellen voor Fields. Misschien zelfs Kirk een belletje geven en Tannehill met Arthur Smith was in Tennessee een goed huwelijk, dus misschien een goede bridge QB als je in ronde 2 of 3 een developemental QB draft? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneed is sowieso weg, me dunkt. Daar had ik me al bij neergelegd. Jones zou onzettend jammer zijn. Maar heb toch ergens de hoop dat het kan.

Geen NFL, maar als de Dodgers Ohtani én Yamamoto kunnen halen, moeten wij toch ook wel Jones en Evans in het team kunnen hebben. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Richarð.:

Geen NFL, maar als de Dodgers Ohtani én Yamamoto kunnen halen, moeten wij toch ook wel Jones en Evans in het team kunnen hebben. ;c

Laat Evans maar gewoon naar New England komen als WR1 voor Daniels of Maye. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-3-2024 om 17:19 zei Wolf_pd:

Het Mac Jones experiment heb je opgegeven?

Ja, al ergens aan het begin van het seizoen. Niet eens dat ik denk dat hij helemaal geen Jimmy G. achtige starter kan zijn, maar die jongen is door Bill zo beschadigd dat hij een nieuw omgeving nodig heeft. Hij gaat in New England niet meer slagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei ElMarcos:

Ja, al ergens aan het begin van het seizoen. Niet eens dat ik denk dat hij helemaal geen Jimmy G. achtige starter kan zijn, maar die jongen is door Bill zo beschadigd dat hij een nieuw omgeving nodig heeft. Hij gaat in New England niet meer slagen.

Matt Canada heeft op dezelfde manier Pickett beschadigd krijg ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Wolf_pd:

Matt Canada heeft op dezelfde manier Pickett beschadigd krijg ik het idee.

Ja en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat Arthur Smith er meer uit krijgt. Een deel van mij hoopt dat de Steelers traden voor Fields, omdat ik zie twee graag samen zie werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites