Richarð. Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Had er geen vertrouwen in tegen de Bills en vanavond ook niet, maar zie dat we wederom gewonnen hebben. Kon helaas vanwege werk niet kijken. Was het zoals het hele seizoen; een uitstekende verdediging en een aanval die het eigenlijk alleen van Mahomes, Kelce en Rice moet hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 6 uur geleden zei Richarð.: Had er geen vertrouwen in tegen de Bills en vanavond ook niet, maar zie dat we wederom gewonnen hebben. Kon helaas vanwege werk niet kijken. Was het zoals het hele seizoen; een uitstekende verdediging en een aanval die het eigenlijk alleen van Mahomes, Kelce en Rice moet hebben? Aanval was zelfs alleen goed in het eerste kwart. Tweede helft bijzonder weinig yards. Ravens maakte wel een hoop fouten. Hadden aan het einde van de wedstrijd 100 yards weggegeven door penaltys, waaronder onverklaarbare overtreding in laatste balbezit Chiefs voor 15 yards. Vreemde keuzes qua plays ook aanvallend gezien. Verdediging was wel decend van de Chiefs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari San Francisco and Kansas City playing for a championship. One of the teams hasn't won a title in exactly 29 years. The other team is one win away from its third title in five years, cementing itself as a dynasty. But enough about the 2014 World Series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Toch wel zonde hoor. Ik was wel aan het supporten voor zowel Detriot als Baltimore. De Ravens zien spelen gisteren, maar dat was niet veel. Dan verdien je het helaas ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 11 uur geleden zei timpy00: , waaronder onverklaarbare overtreding in laatste balbezit Chiefs voor 15 yards. Het doel was een 1st en 10 creëren met een offside, want dat is relatief makkelijker te houden dan 1st en 5. Helaas ging finaal mis en kregen de chiefs veel betere field position. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 4 uur geleden zei ElMarcos: Het doel was een 1st en 10 creëren met een offside, want dat is relatief makkelijker te houden dan 1st en 5. Helaas ging finaal mis en kregen de chiefs veel betere field position. De uitvoering was onverklaarbaar laten we het zo zeggen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 8 uur geleden zei timpy00: De uitvoering was onverklaarbaar laten we het zo zeggen dan. Die was wat onbeholpen ja. Sowieso maakten de Ravens een net iets te opgefokte indruk waardoor ze soms tegen hele domme penalty's aan liepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Arthur Smith schijnt het als OC over te gaan nemen bij de Steelers. Verrassende naam, maar kijkend naar zijn OC werk een interessante keus. Zeker nu de rungame ergens op lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Op 30-1-2024 om 21:50 zei Wolf_pd: Arthur Smith schijnt het als OC over te gaan nemen bij de Steelers. Verrassende naam, maar kijkend naar zijn OC werk een interessante keus. Zeker nu de rungame ergens op lijkt. Heeft in Atlanta vooral zijn baan vergooid met de QB keuzes. Als OC deed hij het heel goed met Tannehill. Was vorig seizoen echt verrassend goed met de Falcons en de eerste OC die van Cordell Patterson een volwaardig wapen in een offense maakte. Ik denk dat hij die Steelers offense echt een upgrade kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 5 uur geleden zei ElMarcos: Heeft in Atlanta vooral zijn baan vergooid met de QB keuzes. Als OC deed hij het heel goed met Tannehill. Was vorig seizoen echt verrassend goed met de Falcons en de eerste OC die van Cordell Patterson een volwaardig wapen in een offense maakte. Ik denk dat hij die Steelers offense echt een upgrade kan geven. Ik hoop. Het was de afgelopen seizoen echt beschamend bij vlagen. In ander nieuws, Dan Quinn is de nieuwe HC voor Washington, dus volgens mij is iedereen dan weer voorzien, buiten dan de DC en OC plekken her en der. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Alle head coach posities zijn voorzien inderdaad; Atlanta Falcons -> Raheem Morris Carolina Panthers -> Dave Canales Las Vegas Raiders -> Antonio Pierce Los Angeles Chargers -> Jim Harbaugh New England Patriots -> Jerod Mayo Seattle Seahawks -> Mike Macdonald Tennessee Titans -> Brian Callahan Washington Commanders -> Dan Quinn Nog te vullen OC/DC posities: OC: New England Patriots Tennessee Titans Las Vegas Raiders Los Angeles Chargers New Orleans Saints Tampa Bay Buccaneers Seattle Seahawks DC: Miami Dolphins Los Angeles Rams Seattle Seahawks Dallas Cowboys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 6 uur geleden zei Richarð.: OC: New England Patriots Tennessee Titans Las Vegas Raiders Los Angeles Chargers New Orleans Saints Tampa Bay Buccaneers Seattle Seahawks De Patriots hebben Alex van Pelt aangesteld als de nieuwe OC. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Op zich hebben ze het bij de Browns met beperkte QB's als Brissett en Flaco zeer goed gedaan. Maar Watson kregen ze niet aan de gang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 2 uur geleden zei ElMarcos: De Patriots hebben Alex van Pelt aangesteld als de nieuwe OC. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Op zich hebben ze het bij de Browns met beperkte QB's als Brissett en Flaco zeer goed gedaan. Maar Watson kregen ze niet aan de gang. Ah, die is gister aangesteld, zie ik. Was nog niet bijgewerkt op Wiki, daar haalde ik even snel de info voor het overzicht vandaan. Die heeft het goed gedaan met Flacco bij de Browns, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Op 2-2-2024 om 11:46 zei Richarð.: Ah, die is gister aangesteld, zie ik. Was nog niet bijgewerkt op Wiki, daar haalde ik even snel de info voor het overzicht vandaan. Die heeft het goed gedaan met Flacco bij de Browns, inderdaad. Vanmorgen hoorde ik nog wel een leuke observatie. Eigenlijk is het bizar om te zien hoe snel na het seizoen alle stoelen zijn ingevuld. Niet alleen van de nieuwe HC, maar ook van hun OC en DC. Feitelijk hebben nieuwe headcoaches na het seizoen minder dan drie weken om hun kandidaten te kiezen, omdat teams daar naar vragen. Eigenlijk kun je in die tijd nooit voldoende huiswerk te doen om écht de juiste persoon te selecteren. Dat maakt het ook wel een beetje schieten met hagel. Tenzij je kunt putten uit een uitgebreid netwerk, maar zeker coaches die het voor het eerst doen hebben dat vaak minder. Alleen heb je ook geen tijd om het later te doen, want in maart begin Free Agency en je moet de draft in april ook nog voorbereiden. Eigenlijk is het bizar als je er over nadenkt. Je hebt iets meer als een maand om je voor te bereiden op twee kritische maanden die grotendeels je succes komt seizoen kunnen bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Dat is dan waarschijnlijk ook de belangrijkste reden waarom men naar netwerk en bekenden grijpt. Anders blijf je gissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Zondag is het dan eindelijk zo ver! De Superbowl! Wat zijn jullie voorspellingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 42 minuten geleden zei ElMarcos: Zondag is het dan eindelijk zo ver! De Superbowl! Wat zijn jullie voorspellingen? Mahomes staat op en leidt de Chiefs naar de winst. Maar het allerbelangrijkste Taylor Swift is aanwezig tijdens de superbowl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 5 minuten geleden zei timpy00: Mahomes staat op en leidt de Chiefs naar de winst. Maar het allerbelangrijkste Taylor Swift is aanwezig tijdens de superbowl. Als Taylor Swift aanwezig is, dan is de Superbowl voor mij al lang geslaagd. Ik vrees een beetje dat je gelijk hebt, maar ik hoop écht dat Shanahan hem nu gaat pakken en dat Purdy wederom bepalend is voor de overwinning. Zoals hij dat ook was tegen de Lions. Mogelijk hebben ze geleerd van de Ravens en maken zij wel gebruik van de rungame...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 3 minuten geleden zei ElMarcos: Als Taylor Swift aanwezig is, dan is de Superbowl voor mij al lang geslaagd. Ik vrees een beetje dat je gelijk hebt, maar ik hoop écht dat Shanahan hem nu gaat pakken en dat Purdy wederom bepalend is voor de overwinning. Zoals hij dat ook was tegen de Lions. Mogelijk hebben ze geleerd van de Ravens en maken zij wel gebruik van de rungame...... Ik vind de hele complottheorieën over Taylor Swift en de superbowl ook bijzonder hilarisch. Ik heb niet echt een voorkeur, vind Mahomes wel tof. Dus lichte voorkeur voor hun denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 3 uur geleden zei timpy00: Ik vind de hele complottheorieën over Taylor Swift en de superbowl ook bijzonder hilarisch. Elke seconde die media daaraan besteden is onze van de plek op het internet en de gebruikte zuurstof. 3 uur geleden zei timpy00: Ik heb niet echt een voorkeur, vind Mahomes wel tof. Dus lichte voorkeur voor hun denk ik. Ja, ik heb dus heel het seizoen genoten van de 49'ers (je moet iets als Patriots fan) en zou mooi zijn als ze hem nu een keer kunnen afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Hoop uiteraard dat de Chiefs winnen, maar heb er weinig vertrouwen in. Met veel geluk de Superbowl gehaald, maar dat geluk moet toch een keer ophouden zou je zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Wie van jullie gaat de Super Bowl kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 2 uur geleden zei Wolf_pd: Wie van jullie gaat de Super Bowl kijken? Ik! Althans, dat is de bedoeling. Moet werken en ben normaal wel rond 00:00 klaar op zondag, maar het is drukker door Valentijnsdag. Hopelijk dus op tijd klaar. Anders moet ik hem tijdens het werken even aanzetten en zo proberen te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari @ElMarcos she made it. We kunnen beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Net op tijd klaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten