Wolf_pd Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Kan zijn dat ik je verkeerd begrijp, maar volgens mij heeft een Heisman winner al wel eens de Superbowl gewonnen. Staubach met de Cowboys en Marcus Allen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 2 uur geleden zei Wolf_pd: Kan zijn dat ik je verkeerd begrijp, maar volgens mij heeft een Heisman winner al wel eens de Superbowl gewonnen. Staubach met de Cowboys en Marcus Allen volgens mij. Staubach had ik even niet op het netvlies, maar Heissman QB’s hebben over het algemeen zeer weinig SB succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Cam Newton, Lamar Jackson en Joe Burrow kwamen wel akelig dichtbij de afgelopen jaren. Dus daar zou ik niet te sterk aan tillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 1 uur geleden zei Richarð.: Cam Newton, Lamar Jackson en Joe Burrow kwamen wel akelig dichtbij de afgelopen jaren. Dus daar zou ik niet te sterk aan tillen. Thuis wel eens wat tape proberen te vinden van Daniëls. Al zou ik Harrison op 3 en een trade-up laat in de 1e voor J.J McCarthy een goede move vinden. Harrison is echt BPA in deze draft. En helemaal als Maye en Williams gekozen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari McCarthy krijgt geen contractverlenging en coacht dus voor zijn contract volgend seizoen. Ik ben wel benieuwd wat dan goed genoeg gaat zijn voor Jones om contractverlenging te geven en hoe lang dat contract zou zijn. Minimaal NFC championship bereiken lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Hele domme beslissing van Jordan Love bij de interception. Er was nog tijd, je had time-outs en het was first down. Geen tijd voor roekeloze throws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 1 uur geleden zei Richarð.: Hele domme beslissing van Jordan Love bij de interception. Er was nog tijd, je had time-outs en het was first down. Geen tijd voor roekeloze throws. Blijft pas zijn eerste seizoen en dat zie je toch wel in dit soort foutjes. Althans, voor de Packers is het te hopen dat het een gebrek aan ervaring is. zelf ben ik best content met de 49’ers. In mijn ogen misschien de beste ploeg van het moment. Ook een team met een coach die het verdienen om de SB nu eindelijk eens te winnen. 5 uur geleden zei Wolf_pd: McCarthy krijgt geen contractverlenging en coacht dus voor zijn contract volgend seizoen. Ik ben wel benieuwd wat dan goed genoeg gaat zijn voor Jones om contractverlenging te geven en hoe lang dat contract zou zijn. Minimaal NFC championship bereiken lijkt me. Geen idee, maar een besef moment is wel. Tony Romo en Dak Prescott hebben allebei twee play-offs zeges. Dus het lijkt ook wel een beetje een ding te zijn in de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Bucs zitten er gewoon nog in bij Detroit 10-10 bij de rust. Terwijl we al penalties en drops hebben gehad, nog op koers voor een verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Sorry @Djordison Ik zet net de wedstrijd aan om de laatste minuten mee te pakken en zie meteen een INT van Mayfield. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 9 uur geleden zei Richarð.: Sorry @Djordison Ik zet net de wedstrijd aan om de laatste minuten mee te pakken en zie meteen een INT van Mayfield. Op dat moment ging bij mij juist net de televisie uit. Te veel fouten en penalty's om te kunnen winnen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari De eagles nemen afscheid van hun OC en hun DC, terwijl de Titans Callahan hebben aangesteld. Op zich snap ik het na dit seizoen, maar ben benieuwd wat er gebeurt als minimaal weer een van de units wederom achterblijft. Of toch zo goed als. Voor dit weekend echt geen idee. Gevoelsmatig kunnen zowel de Chiefs als de Lions de favoriet zomaar verrassen. En ergens hoop ik daar zeker met Detroit op. Ik gun het Shanahan en Purdy echt, maar wat Goff en Dan Campbell daar doen is echt machtig mooi om te zien. Enorm veel respect voor! ps, zijn er mensen die interesse zouden hebben in een NFL novelle in het novelle gedeelte? Zo ja, vanuit het perspectief als coach of speler? Bij ja mag je ook teams noemen. Ben zelf Patriots fan, maar gelet op de teams hierboven zitten er meer interessante opties bij om een dynastie mee op te bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Wat gebeurt er een hoop terwijl we nog midden in de play-offs zitten. Alle coachesontwikkelingen houd ik momenteel niet nauwgezet bij, maar wel opvallend dat bij de Eagles nu weer een nieuwe DC komt en de HC blijft zitten als eindverantwoordelijke. Onze voorspelling is tot nu toe nog mogelijk, maar wat hoop ik op een verrassing van Detroit. Als je ziet hoe de fans en stad meeleven na zo veel jaren van middelmatigheid is dat echt prachtig. Zelf totaal geen voorkeur voor KC, ondanks dat Mahomes natuurlijk wereldklasse is dus daar mogen de Ravens wel door. Ja hoor, weer eens wat anders @ElMarcos Ik denk dat het vooral zaak wat jij zelf het interessantste of duurzaamste perspectief vind. Mijn voorkeur zou niet bij de laatste dynasties irl zitten, dus geen Pats of Chiefs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Vandaag is er een persconferentie bij de Eagles. Aanname is dat daar de OC en DC veranderingen officieel worden gemaakt. Voorlopig zijn het nog (hele sterke) geruchten. Matt Patricia maakte het daar trouwens nog wel bonter nadat hij Desai verving. En ja, volgens de geruchten is Patricia ook op de weg naar buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari En Harbaugh lijkt naar de Chargers te gaan vertrekken. Waren volgens bronnen in de US van de A al rond over het salaris, dus het lijkt een kwestie van tijd te zijn voordat 'ie daar tekent. Bellichick dan naar de Falcons, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 43 minuten geleden zei Richarð.: En Harbaugh lijkt naar de Chargers te gaan vertrekken. Waren volgens bronnen in de US van de A al rond over het salaris, dus het lijkt een kwestie van tijd te zijn voordat 'ie daar tekent. Bellichick dan naar de Falcons, lijkt me. Harbaugh naar de Chargers is een keuze die ik wel goed vind. Garantie heb je nooit, maar denk dat hij het team succes kan brengen en Herbert nog verder kan brengen. Wellicht ook Kellen Moore nog wat verder kneden zodat je zijn toekomstige opvolger in huis hebt. Belichick zou ook weleens de beste kans kunnen zijn voor de Falcons om Cousins die kant op te krijgen. Zijn vrouw komt uit Atlanta en dat roster is beter dan we zagen afgelopen seizoen. Alleen moet Bill wel zorgen voor een goede coördinator. 59 minuten geleden zei Wolf_pd: Vandaag is er een persconferentie bij de Eagles. Aanname is dat daar de OC en DC veranderingen officieel worden gemaakt. Voorlopig zijn het nog (hele sterke) geruchten. Matt Patricia maakte het daar trouwens nog wel bonter nadat hij Desai verving. En ja, volgens de geruchten is Patricia ook op de weg naar buiten. Matt Patricia is neem ik aan wel klaar. Totaal gefaald in Detroit, als OC bij de Pats had zijn werk meer weg van een clownsact. Al is dat deels de schuld van Bill. 6 uur geleden zei Djordison: Ja hoor, weer eens wat anders @ElMarcos Ik denk dat het vooral zaak wat jij zelf het interessantste of duurzaamste perspectief vind. Mijn voorkeur zou niet bij de laatste dynasties irl zitten, dus geen Pats of Chiefs. @Djordison mijn twijfel zelf zit bij de Raiders, Chargers en Titans. Niet toevallig drie steden van de reis die mijn vrouw en ik momenteel maken in de USA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Toch geen Bellichick voor de Falcons. Ze gaan voor de DC van de Rams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 19 uur geleden zei Richarð.: Toch geen Bellichick voor de Falcons. Ze gaan voor de DC van de Rams. Vind ik persoonlijk geen slechte keuze. Die verdiend een nieuwe kans. Wel benieuwd wie hij mee neemt als OC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 8 minuten geleden zei ElMarcos: Vind ik persoonlijk geen slechte keuze. Die verdiend een nieuwe kans. Wel benieuwd wie hij mee neemt als OC. En wat ze met de quarterback positie gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Op 24-1-2024 om 16:56 zei ElMarcos: Wellicht ook Kellen Moore nog wat verder kneden zodat je zijn toekomstige opvolger in huis hebt. Lijkt nu zeer waarschijnlijk de OC bij de Eagles te gaan worden. Wat ik een goede zet vind van Cirianni. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 9 uur geleden zei Richarð.: Lijkt nu zeer waarschijnlijk de OC bij de Eagles te gaan worden. Wat ik een goede zet vind van Cirianni. Een verrassende move van de Chargers, maar ze geven Harbaugh dus echt de vrije hand om zijn eigen staf samen te stellen. Heb er wel hoge verwachtingen van. Siriani slim dat hij hem meteen oppakt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 39 minuten geleden zei ElMarcos: Een verrassende move van de Chargers, maar ze geven Harbaugh dus echt de vrije hand om zijn eigen staf samen te stellen. Heb er wel hoge verwachtingen van. Siriani slim dat hij hem meteen oppakt ja. Lijkt dat Harbaugh alle vrijheid heeft, ja. Benieuwd wie die dan als OC aanstelt, want zijn OC bij Michigan is z'n opvolger daar. Die neemt 'ie dus niet mee. Al nemen college coaches niet altijd hun staf vanuit college mee naar de NFL, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 34 minuten geleden zei Richarð.: Lijkt dat Harbaugh alle vrijheid heeft, ja. Benieuwd wie die dan als OC aanstelt, want zijn OC bij Michigan is z'n opvolger daar. Die neemt 'ie dus niet mee. Al nemen college coaches niet altijd hun staf vanuit college mee naar de NFL, volgens mij. Meestal niet. Ik denk dat Harbaugh wel goed zal rondkijken. Al vrees ik een klein beetje voor een oude bekende van niet alleen zijn broer, maar ook van hem. Greg Roman.... Dan gaan we nooit de beste versie van Justin Herbert zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Verwacht dat Roman wel onderdeel zal worden van zijn staf. Hoop voor Herbert niet als OC maar als hij een Run-game coordinator ofzo is dan hebben ze daar een van de absoluut beste mensen voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Chiefs hadden al op een onoverbrugbare voorsprong moeten staan in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari (bewerkt) 1 uur geleden zei timpy00: Chiefs hadden al op een onoverbrugbare voorsprong moeten staan in de rust. Absoluut, maar voor rust doen twee penalties ze totaal de das om en een slechte 4 en 1 play. Na de rust zien we een veel betere Baltimore D. Als ze nu scoren gaat het nog heel spannend worden. edit mijn hemel…. Wat schieten de Ravens zichzelf vanavond enorm in de voet met domme turnovers en domme penalties zeg. 28 januari bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten