ElMarcos Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 9 uur geleden zei Richarð.: Ah, oke. Vroeg me namelijk af of iemand nog mee heeft gekregen dat Florida State ondanks een ongeslagen jaar niet geselecteerd is voor de play-offs. Wat echt ontzettend kansloos is natuurlijk. Ik volg het voldoende om dit mee gekregen te hebben ja. Nadeel is dat de SEC toch de allergrootste blijft in het college football en ze het, vermoed ik, simpelweg niet aandurfden hun kampioen niet uit te nodigen. Dus grotendeels wel een entitlement keuze. Zeker na de overwinning tegen de ook nog ongeslagen Bulldogs. Ben toch wel heel benieuwd wie er gaat winnen. Voor alle teams in een case te maken, maar ergens hoop ik op de Wolverines. En stiekem hoop ik op een statement game van McCarthy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 M1KE z'n streak trouwens verlengd tijdens een fantastische zeg op de Panthers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 13 uur geleden zei ElMarcos: Ik volg het voldoende om dit mee gekregen te hebben ja. Nadeel is dat de SEC toch de allergrootste blijft in het college football en ze het, vermoed ik, simpelweg niet aandurfden hun kampioen niet uit te nodigen. Dus grotendeels wel een entitlement keuze. Zeker na de overwinning tegen de ook nog ongeslagen Bulldogs. Ben toch wel heel benieuwd wie er gaat winnen. Voor alle teams in een case te maken, maar ergens hoop ik op de Wolverines. En stiekem hoop ik op een statement game van McCarthy. 100% dat ze het niet aandurfden geen SEC team te selecteren. Zag ook al mensen roepen dat FSU zich dan maar bij de SEC moest voegen, maar dan krijg je straks volgend jaar hetzelfde met een Miami of Clemson bijvoorbeeld. Ze kunnen niet allemaal in de SEC zitten. En ik heb een hekel aan Michigan gekregen de laatste paar jaren. Zeker dit jaar nadat ze betrapt waren op sign-stealing. Geef mij maar een Washington. Ontzettend knap hoe Kalen DeBoer het daar doet. Die gaat nog wel een stap maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 8 uur geleden zei Richarð.: 100% dat ze het niet aandurfden geen SEC team te selecteren. Zag ook al mensen roepen dat FSU zich dan maar bij de SEC moest voegen, maar dan krijg je straks volgend jaar hetzelfde met een Miami of Clemson bijvoorbeeld. Ze kunnen niet allemaal in de SEC zitten. Klopt, al gaan er wel steeds meer die kant op. De vrees is natuurlijk altijd al dat het SEC vs de rest wordt. Helemaal met de play-off die op de schop gaan en potentiële nieuwe televisie deals. Benieuwd of de teams die niet die kant op willen samen gaan komen in een andere conference om een tweede powerhouse te creëren. 8 uur geleden zei Richarð.: En ik heb een hekel aan Michigan gekregen de laatste paar jaren. Zeker dit jaar nadat ze betrapt waren op sign-stealing. Geef mij maar een Washington. Ontzettend knap hoe Kalen DeBoer het daar doet. Die gaat nog wel een stap maken. Washington heeft ook een leuk team om naar te kijken. Persoonlijk kan ik mij niet heel druk maken om het signal stealen. Meer teams proberen het te ontcijferen. Alleen Michigan is iets te ver gegaan en zijn gepakt met hun broek op hun enkels. Zag inmiddels dat Michigan het moet gaan opnemen tegen Bama. Texas krijgt Washington. Zeer benieuwd. Gevoelsmatig kan het spannend worden, maar de meest logische uitkomst voelt Bama - Texas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Tijd niet gereageerd hier, maar de play-offs komen eraan. BBQ in de achtertuin aan, hotdogs op de bank en kijken maar. Bucs zowaar NFC South weer gewonnen en erbij, dus die volg ik met extra aandacht. Maar wat zijn jullie voorspellingen heren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Mijn superbowl voorspelling wordt 49’ers tegen de Ravens. Dit keer winnen de 49’ers hem. Al gebeurt het zelden dat de beide 1st seeds ook echt de SB spelen. Maar dit zijn twee juggernauts die nauwelijks te verslaan zijn. Persoonlijk heb ik toch wel even een momentje met het ontslag van Bill B. Het zat eraan te komen en gelet op de laatste jaren is het volledig terecht. Toch eindigt hiermee wel een tijdperk met veel mooie en waardevolle momenten voor mij als fan. Zonder BB en TB12 was ik mogelijk nooit zo een grote NFL liefhebber geworden als ik vandaag de dag ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Weet in ieder geval dat mijn Chiefs niet de Superbowl gaan halen dit jaar. Sluit me aan bij hierboven en denk Ravens - 49'ers, waarbij de 49'ers dan de volle buit gaan pakken. En een soort dubbel einde tijdperk @ElMarcos als je College Football erbij pakt, want Nick Saban gaat met pensioen. Ook iemand die jarenlang actief was. Sinds 2007 al Alabama. Wordt ook even wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 3 uur geleden zei Richarð.: En een soort dubbel einde tijdperk @ElMarcos als je College Football erbij pakt, want Nick Saban gaat met pensioen. Ook iemand die jarenlang actief was. Sinds 2007 al Alabama. Wordt ook even wennen. Absoluut. Twee iconen die na een hele lange tijd hun post of zelfs het football verlaten. Hetzelfde geldt min of meer voor Pete Caroll. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Carroll ook zeer zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Inmiddels hebben twee van de drie bovengenoemde teams een vervanger gevonden. De Patriots promoveren inside linebackers coach Jerod Mayo tot head coach. Ik ken hem niet, maar is blijkbaar jarenlang speler geweest van de Patriots en ook al 4 jaar coach daar. Denk dat Bill Belichick daar best een groot aandeel in heeft, want die is de gehele NFL carrière van Mayo z'n coach geweest en zal hem ongetwijfeld ook zelf als coach naar de Patriots gehaald hebben. Ze zijn in ieder geval erg onder de indruk van z'n werklust: "Mayo has a well-known work ethic that has earned him a reputation as a player who shows up early, stays late, watches film, practices hard, and puts himself through intense workouts in the team’s weight room." Bij Alabama hebben ze gekozen voor Kalen DeBoer, die overkomt van de Universiteit van Washington. Geen Nederlander, maar wel een goede keuze denk. Heeft twee geweldige seizoenen gehad bij Washington, met als hoogtepunt het bereiken van de finale van de College Play-Offs dit seizoen. Waar helaas een Michigan te sterk was. Voor Washington bekende het dubbel slecht nieuws, want verschillende recruits trokken hun keuze voor de Huskies in. Waaronder Will Rogers, de quarterback die een paar weken eerder overkwam van Missisippi State als waarschijnlijke opvolger van Penix Jr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Op 13-1-2024 om 12:44 zei Richarð.: Inmiddels hebben twee van de drie bovengenoemde teams een vervanger gevonden. De Patriots promoveren inside linebackers coach Jerod Mayo tot head coach. Ik ken hem niet, maar is blijkbaar jarenlang speler geweest van de Patriots en ook al 4 jaar coach daar. Denk dat Bill Belichick daar best een groot aandeel in heeft, want die is de gehele NFL carrière van Mayo z'n coach geweest en zal hem ongetwijfeld ook zelf als coach naar de Patriots gehaald hebben. Ze zijn in ieder geval erg onder de indruk van z'n werklust: "Mayo has a well-known work ethic that has earned him a reputation as a player who shows up early, stays late, watches film, practices hard, and puts himself through intense workouts in the team’s weight room." Jarod Mayo is iemand die een deel van de Bill Belichick kennis meeneemt, maar ook bekend staat als een people coach. In de trend van KOC, McDaniels en Siriani. Daarbij is hij volgens de media iemand die altijd op zoek in naar verbetering en vernieuwing. Dat geeft wel hoop dat de Patriots echt een stap naar de toekomst gaan maken en gaan moderniseren. Al ben ik wel heel benieuwd wie hij gaat aanstellen als OC en DC. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat je vernieuwing gaat bereiken met Steve Belichick als DC (de zoon van) en Bill O’Brien als OC. Ik las ook als dat mogelijk McDaniels terug komt. Ergens klinkt dat aantrekkelijk, maar ook dat zou ik even niet meer doen. Zelfde geldt voor de positie van GM. Hopelijk komen er ergens ook wat mensen met ervaring die Mayo kunnen helpen op vlakken waar hij nog kan en moet gaan groeien. Op 13-1-2024 om 12:44 zei Richarð.: Bij Alabama hebben ze gekozen voor Kalen DeBoer, die overkomt van de Universiteit van Washington. Geen Nederlander, maar wel een goede keuze denk. Heeft twee geweldige seizoenen gehad bij Washington, met als hoogtepunt het bereiken van de finale van de College Play-Offs dit seizoen. Waar helaas een Michigan te sterk was. Voor Washington bekende het dubbel slecht nieuws, want verschillende recruits trokken hun keuze voor de Huskies in. Waaronder Will Rogers, de quarterback die een paar weken eerder overkwam van Missisippi State als waarschijnlijke opvolger van Penix Jr. Goede keuze van Bama denk ik. Al moet het altijd weer blijken. Heb in ieder geval gisteren bij de College Football Hall of Fame (zijn nu in Atlanta) het boek over Nick Saban gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Zou wat zijn als Mayo een seizoen kan draaien zoals Demeco Ryans heeft gedaan bij de Texans dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari (bewerkt) Pfoeh, die eerste wedstrijden zitten toch wel serieuze uitslagen tussen. Ongekend wat de Texans laten zien in het eerste jaar van Stroud met een rookie HC. En de Cowboys, haha. Dat begint echt lachwekkend te worden hoor. Uiterst knap van de Packers met Love natuurlijk aan de andere kant. Aankomende nacht Bucs tegen Eagles, hopelijk zit er nog een extra wedstrijd voor ons in. Overigens mijn eigen Superbowl-voorspelling sluit aan bij die van bovenstaande heren. Al is dat wel wat saai natuurlijk, hopen op wat verrassing dan maar. 15 januari bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Voor het eerst in de historie van de NFL dat de #2 seed niet de Divisional Round haalt. Maakt het nog ff wat pijnlijker voor de Cowboys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari De totale ineenstorting van de Eagles kwam goed uit hoor. Baker en de defense brengen ons een ronde verder. Zonde dat dit tegen de Lions is, want die gun ik het ook wel met MCDC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Eagles waren echt zwak afgelopen nacht. Niks in te brengen tegen een niet al te bijzonder Buccaneers team. Denk dat ze nog een moeilijk offseason gaan krijgen ook. Net al de bevestiging dat Jason Kelce met pensioen gaat. En met Fletcher Cox, Brandon Graham en Lane Johnson toch ook een paar sterkhouders die al op leeftijd zijn. Plus dat Sirianni mogelijk z'n baan kwijt is. Wordt interessant om te volgen, denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari McCarthy moet heel blij zijn dat Sean Payton bij de Broncos zit. Anders was hij al meteen buitengeschopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Het aantal coaches wat dit jaar het veld al heeft moeten ruimen is lang. Ongekend eigenlijk Frank Reich - Carolina Panthers Josh McDaniels - Raiders Brandon Staley - Chargers Ron Rivera - Commanders Arthur Smith - Falcons Mike Vrabel - Titans Pete Carroll - Seahawks Belichick - Patriots Nu gaan de namen van Siriani, McCarthy en hier in the States zelfs Tomlin nog rond. Dennis Allen lijkt te mogen blijven, maar vervangt wel een groot deel van de staf. Die begint aan zijn laatste kans. Hetzelfde geldt voor Matt Eberfluss. En ik vraag mij af wat er met Sean McDermott was gebeurt als hij de play-off niet gehaald had. En hetzelfde geldt een beetje voor Todd Bowles, maar die zitten nu weer stevig in het zadel. Verder leveren de play-offs weer dit jaar met paar mooie verrassingen. De kans dat we er allemaal naast zitten met onze Super Bowl voorspelling is groot denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari McCarthy is door Jones bevestigd dat hij volgend seizoen nog bij de Cowboys is. Maar aangezien dat het laatste seizoen van zijn contract is het wel boom (bowl?) or bust. Tomlin heeft zelf aangegeven door te gaan, dat lijkt meer een media ding te zijn. De Steelers zijn sowieso niet van het snel mensen wegsturen. Matt Canada was een extreme uitzondering. Al was ik daar wel heel blij mee. Ik ben benieuwd of Dan Quinn bij de Cowboys blijft. Die wordt bij zo ongeveer elk team uitgenodigd waar een vacature is. Mijn gok is Seattle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Volgens mij zijn ze in Pittsburgh nog tevreden met Tomlin, dus zolang Tomlin zelf verder wilt, zie ik daar niet zo snel verandering in komen. Dan Quinn werd zo'n beetje overal genoemd, dus die zal wel vertrekken, denk ik zo. Ben ook wel benieuwd waar Harbaugh terecht gaat komen. Nu al interviews gehad bij de Chargers en Falcons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Belichick heeft dit weekend een tweede interview met de Falcons. Gaat uit eten met Arthur Blank. Lijkt er dus op dat hij naar Atlanta gaat. Benieuwd wat die gaan doen met de QB positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Mijn favoriete mock-drafter geeft aan dat ze mogelijk voor een veteraan gaan. Mede doordat ze natuurlijk geen gunstige draft pick (#8) hebben voor een QB. Williams (USC), Maye (NC) en Daniels (LSU) zullen hoogstwaarschijnlijk na 3 picks al van het bord zijn. Heb je nog steeds wel de keuze uit McCarthy (Michigan), Nix (Oregon) en Penix Jr. (Washington), maar die schatten ze minder in dan de eerder genoemde drie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 2 uur geleden zei Richarð.: Mijn favoriete mock-drafter geeft aan dat ze mogelijk voor een veteraan gaan. Mede doordat ze natuurlijk geen gunstige draft pick (#8) hebben voor een QB. Williams (USC), Maye (NC) en Daniels (LSU) zullen hoogstwaarschijnlijk na 3 picks al van het bord zijn. Heb je nog steeds wel de keuze uit McCarthy (Michigan), Nix (Oregon) en Penix Jr. (Washington), maar die schatten ze minder in dan de eerder genoemde drie. Mel Kiper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Zojuist zei Wolf_pd: Mel Kiper? Walter Cherepinsky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Ik ben vooral heel benieuwd waar Dane Brugler en Lance Zuerline mee gaan komen eigenlijk. Over het algemeen wel twee gasten die goed weten waar ze het over hebben. persoonlijk zou ik liever zien dat de Pats op die Marvin Harrison Junior pakken en dan in ronde 2 of laat ronde 1 J.J. McCarthy. Al is het maar, omdat de Heissman winnaar nog nooit de SB won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten