Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei JanVertonghen:

En dan dit :D 

Beetje alles of niets bij beide. Hurts met een geweldige bal (wel slecht verdedigd ook) en de catch van Brown. Chiefs dan met de missed field goal voor de voorsprong. Dan een fumble van Hurts en de scoop and score van Bolton voor de gelijke stand. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei JanVertonghen:

Jammer dat zo'n pot zo eindigt. Gefeliciteerd @Richarð.!

Het is soms een rare sport. Je probeert de hele wedstrijd om de ene na de andere touchdown te maken en in de allerlaatste minuut, wanneer het nog gelijk staat en je een 100% kans hebt om er een te maken, doe je het niet, want dat is op dat moment beter. Het is heel zuur als het je overkomt, maar ieder team zou dit doen, want het eindresultaat telt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Richarð. Gefeliciteerd met de winst van de Chiefs. Hoe maakt uiteindelijk niet uit, want het resultaat is wat telt. Zoals je terecht zegt had elk team dit gedaan. Of in ieder geval elk slim team. Anyway, voor de neutrale kijker was dit einde wel een beetje een anti climax. Maar Kudos voor de chiefs voor hun comeback na rust. 

11 uur geleden zei La Pulga:

Zelfs ik kijk, maar weet niet waar ik naar kijk.

Volgend jaar weer, maar dan nadat we je hebben uitgelegd hoe het werkt? :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElMarcos:

@Richarð., @JanVertonghen

Al nagedacht over posities waar jullie favoriete teams zich in de FA periode en draft moeten gaan versterken?

WR, RB en DL waarschijnlijk.

WR heb je eigenlijk alleen Valdes-Scantling en Toney met daar achter Skyy Moore, die net z'n eerste seizoen achter de rug heeft, en Justyn Ross, die door een blessure niet in actie kwam. Hardman gaat zeer waarschijnlijk vertrekken en JSS z'n contract is afgelopen, dus diepte is zeker nodig op die positie.

Datzelfde geldt voor RB, waar Edwards-Helaire volgens mij al redelijk afgeschreven is en je dus alleen Pacheco hebt, ook omdat McKinnon (en Jones II) z'n contract is afgelopen.

Defensive Line is goed bezet met Clark, Jones en Karlaftis, maar las deze week dat Clark z'n salaris omhoog gaat (o.i.d.) en dat Jones z'n laatste contract jaar in gaat. Dus dat daar beslissingen moeten worden genomen. Wellicht dat een draftkeuze dus naar een DL gaat.

TE zit je nog goed met Kelce en Gray. Offensive line lijkt me prima in orde. Quarterback zoeken we alleen een back-up voor Kermit, omdat Henne met pensioen is. Cornerbacks is afgelopen draft onder handen genomen met McDuffie en Watson en Sneed hadden we nog. Safeties hebben we Reid en Cook, dus wellicht alleen in de diepte wat versterkingen.

Linebackers zit je ook nog goed met Chenal, Gay en uiteraard Super Bowl held Nick Bolton.

Special teams dan. Winchester zie ik niet vervangen worden. Townsend is een free agent, maar lees dat ze die willen behouden. Butker een matig seizoen gehad, dus daar valt nog over te praten, maar ikzelf verwacht hem gewoon terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de Patriots is het wat mij betreft heel erg simpel. De offense is toe aan een retooling. Daar moet de focus heen, want de defense kan Bill best uitvogelen met de spelers die er zijn.

Met de komst van Bill O'Brien is er qua offense en play calling natuurlijk een belangrijke stap genomen, maar er is nog wel het een en ander nodig. Zeker als je wilt zien waar het plafond van Mac Jones ligt. Afgelopen seizoen kunnen we gelet op de omstandigheden zo goed als zeker afschrijven. 

Wide receiver

Sowieso zou ik graag zien dat we Meyers verlengen en daarnaast twee échte wapens extra toevoegen. Om te zorgen dat Mac gewoon een normaal receiver corps heeft. Parker, Thornton en Bourne zijn mooie depth speler, maar kunnen niet de primaire receivers zijn. 

Running back

Harris kunnen we laten gaan. Stevenson heeft laten zien dat hij een echte RB1 kan zijn, Pierre Strong Jr. kan een mooie change of pace zijn, maar een type als James White kan wat toevoegen. Een echte pass catcher. Ja, Stevenson kan dit, maar meer smaken is wenselijk.

Verder hoop ik dat we volgend seizoen een betere O-line zien. Bijna alle spelers hebben wel bewezen het niveau aan te kunnen. Maar Brown is te incosistent en te vaak geblesseerd. Wynn voelt ook zo. Met Andrews, Owenu en Strange hebben we wellicht al een solide basis. Al moet die laatste ook groeien. Ik ben niet tegen Wynn behouden, als je vertrouwen hebt dat de O-line coach hem op niveau krijgt. Maar een extra kwaliteitstackle kan geen kwaad net als wat diepte. 

Qua Defense, Bill does what Bill does. Een extra safety kan wenselijk zijn. Een extra CB ook. Afhankelijk ook van wat Jonathan Jones doet. Misschien ook wat speler die het niet hebben laten gaan daar. DL heeft mogelijkheden. Al kan een upgrade altijd. Met Uche en Judon zitten we qua edge goed. Linebackers waren ook prima dit seizoen. Al is een upgrade nooit weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Richarð.:

Offseason is begonnen. Voormalig Raiders QB Derek Carr tekent bij de New Orleans Saints. Interesse keuze en denk voor beide een goede.

Salary cap is een myth voor de Saints. Echt bizar wat die Loomis altijd voor elkaar krijgt kwa cap magic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chicago Bears receive;

Pick #9, 2023 Draft

Pick #61, 2023 Draft

First round pick, 2024 Draft

Second round pick, 2025 Draft

WR D.J. Moore

Carolina Panthers receive;

Pick #1, 2023 Draft

Kan je er dus vanuit gaan dat de Bears vertrouwen hebben in Fields als QB. Met D.J. Moore ook nog een goede receiver erbij, wat, zie onderstaande tweet, wel nodig was. En nog genoeg ruimte om leuke dingen te doen met free agents.

Panthers gaan uiteraard voor een franchise QB kiezen met de #1 pick. Keuze is zéér waarschijnlijk tussen Bryce Young en CJ Stroud, waarbij Young volgens mijn favoriete mock draft de favoriet is. De Bears worden daar gelinkt aan toekomstig RB superster Bijan Robinson.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jalen Hurts is de eerste van de volgende generatie quarterbacks die een nieuwe deal tekent. 5 jaar, $ 255 miljoen dollar waarvan $ 179.25 in guarantees. Een No Trade clausule. Mooie deal voor hem en voor de Eagles, maar in mijn ogen ook wel een kleine gok dat hij de komende vijf jaar de speler blijft uit 2022 en niet terugzakt naar het niveau van 2021.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

New York Jets receive;

Aaron Rodgers

Pick #15, 2023 Draft

Pick #170, 2023 Draft

Green Bay Packers receive;

Pick #13, 2023 Draft

Pick #42, 2023 Draft

Pick #207, 2023 Draft

Second round pick, 2024 Draft*

*Wordt een First round pick als Rodgers 65% of meer van de plays speelt.

De trade die er al een tijdje aan zat te komen; Rodgers naar de Jets. Denk dat Rodgers blij is om eindelijk wat wapens in huis te hebben. Iets dat de Packers hem vaak niet gaven. Nu heeft ie Garrett Wilson, Denzel Mims, Allen Lazard (van de Packers) en CJ Uzomah. En Breece Hall als running back. Prima hoor.

Zal je zien dat de Packers een WR draften in de first round. Worden door mijn favo mock drafter in ieder geval gelinkt aan TE Dalton Kincaid (Utah), WR Jaxon Smith-Njigba (Ohio State), WR Quentin Johnson (TCU) en WR Jordan Addison (USC). :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Richarð.:

New York Jets receive;

Aaron Rodgers

Pick #15, 2023 Draft

Pick #170, 2023 Draft

Green Bay Packers receive;

Pick #13, 2023 Draft

Pick #42, 2023 Draft

Pick #207, 2023 Draft

Second round pick, 2024 Draft*

*Wordt een First round pick als Rodgers 65% of meer van de plays speelt.

De trade die er al een tijdje aan zat te komen; Rodgers naar de Jets. Denk dat Rodgers blij is om eindelijk wat wapens in huis te hebben. Iets dat de Packers hem vaak niet gaven. Nu heeft ie Garrett Wilson, Denzel Mims, Allen Lazard (van de Packers) en CJ Uzomah. En Breece Hall als running back. Prima hoor.

Zal je zien dat de Packers een WR draften in de first round. Worden door mijn favo mock drafter in ieder geval gelinkt aan TE Dalton Kincaid (Utah), WR Jaxon Smith-Njigba (Ohio State), WR Quentin Johnson (TCU) en WR Jordan Addison (USC).

Als je deze trade afpelt is het eigenlijk een tweede ronde pick dit jaar en een eerste volgend jaar, tenzij Aaron ineens een enorme blessure oploopt. Wapens voldoende bij de Jets en ook nog wel een paar picks over om links en rechts wat te doen om de situatie te verbeteren mocht dat noodzakelijk. Naast Wilson, Mims, Lazard en Uzomah hebben ze ook Conklin nog en Mecole Hardman. Vooral die laatste is een mooie deep threat. 

Ik heb een hoop mocks gezien waar de Jets receiving options nemen, maar niets zou meer Packers zijn dan met pick 13 Keion White of Nolan Smith draften. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-4-2023 om 18:18 zei Richarð.:

Weten de Eagles dat er ook andere defensive players zijn buiten die van Georgia?

Lijkt erop van niet :-D

Zouden andere teams wellicht overwegen om ook niet al dit soort spelers naar de Eagles te laten gaan. Pikken na de draft ook Swift nog op. Dat team wordt alleen maar sterker. :classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtige tijd van het jaar dit altijd. 200.000 voorbeschouwingen en analyses van de draft, waar je kunt lezen wat je wil weten over je team. Daarom is de Amerikaanse sportbeleving wel echt ongekend. 

Ik ben jaren niet op het forum geweest, dus ik ben wel benieuwd hoe jullie bij de NFL en een team beland zijn? @Richarð. @ElMarcos @Jeroen. @Satyr @JanVertonghen Zijn de laatste posters zo te zien. Als jullie niets willen delen ook prima hoor.

Voor mij gaat het terug naar een vakantie in Amerika. Ik was altijd fan van de NBA en keek die vakantie door in hotelkamers naar ESPN en Sportscenter. Nu trouwens volger van NFL Redzone. :classic_love: Vervolgens waren we rond Tampa op vakantie en namen we een verkeerde afslag en stonden we ineens voor het stadion. Het was het jaar van het debat wie de eerste QB in de draft moest worden Mariota of Winston. Sindsdien dus fan van de Bucs en direct de diepe dalen en daarna de hoogste piek meegemaakt. Na een vakantie een jaar later in west-Canada en Seattle ook de Seahawks als favoriete team toegevoegd. Dat is het voordeel van op afstand volgen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites