Jump to content

Recommended Posts

Ook zitten kijken vannacht. Wel weer genoten, hoor. Veel liever dat het in een zaal met publiek wordt gehouden in plaats van in de kelder van commissioner, dus dat was tof.

En de vele quarterbacks, ja. Zat er wel aan te komen. De meeste mock drafts hadden wel Lawrence, Fields, Jones, Lance en Wilson als pick in de eerste ronde. Alleen wie waar precies heen ging (op de eerste twee na dan) was nog een raadsel.

Ook ziek trouwens dat er gewoon 6 picks van de 32 van alleen al Alabama zijn. Wel terecht overigens.

De vele reünies waren ook wel grappig om te zien. Burrow die Chase als WR krijgt, #1 pick Lawrence die meteen zijn RB Travis Etienne erbij krijgt, Jaylen Waddle die herenigt wordt met QB Tua en dan ook nog Davonta Smith die Jalen Hurts treft bij de Eagles.

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En ook Brady vs Brees! 

prachtig dat Bills door zijn  

Posted Images

Op 30-4-2021 om 09:02 zei FlyD:

En de Packers hebben blijkbaar niet geluisterd naar Rodgers en pakken gewoon een CB :D

Las vanochtend dat hij zijn zinnen heeft gezet op e Broncos :P

Op 30-4-2021 om 15:37 zei Richarð.:

Burrow die Chase als WR krijgt

Deze twee kunnen wel is echt geweldig gaan doen. 

Denk ook dat dat een weer een goed duo gaat worden. Bengals ook de O-Line versterkt, zowel in de draft, Jackson Carman van Clemson en D'Ante Smith van East Carolina, als in free agency met Riley Reiff van de Vikings. Dus hopelijk wat meer protectie voor Burrow.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 14-5-2021 om 22:30 zei FlyD:

Tim Tebow zou als TE naar de Jaguars gaan... :classic_ohmy:

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit vooral een commerciële keuze is, voor nu. Hij staat direct in de top vijf qua het best verkochte shirt van de NFL. Komt september verwacht ik niet dat hij het finale roster haalt van 53 man, tenzij hij in het pre season echt indruk maakt. 

19 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit vooral een commerciële keuze is, voor nu. Hij staat direct in de top vijf qua het best verkochte shirt van de NFL. Komt september verwacht ik niet dat hij het finale roster haalt van 53 man, tenzij hij in het pre season echt indruk maakt. 

Dat denk ik ook. Moest hij toch de roster halen zou het heel knap zijn! En dan kan de OC enkele leuke plays gaan uitdenken waarbij hij misschien nog eens zal gooien?

3 minuten geleden zei FlyD:

En dan kan de OC enkele leuke plays gaan uitdenken waarbij hij misschien nog eens zal gooien?

Denk toch dat dit echt een fiasco wordt mocht het doorgaan. Snap niet zoveel van deze move. 

Las trouwens Julio Jones weg gaat bij Falcons zou mooi zijn als die naar Seahawks gaat. 

3 uur geleden zei FlyD:

Dat denk ik ook. Moest hij toch de roster halen zou het heel knap zijn! En dan kan de OC enkele leuke plays gaan uitdenken waarbij hij misschien nog eens zal gooien?

Het zou een stunt zijn mocht hij het halen, maar ik geloof het niet zo. Hoe goed zijn relatie met Urban Meyer ook is, hij zal het echt moeten verdienen. 

3 uur geleden zei spaansetukker:

Denk toch dat dit echt een fiasco wordt mocht het doorgaan. Snap niet zoveel van deze move. 

Las trouwens Julio Jones weg gaat bij Falcons zou mooi zijn als die naar Seahawks gaat. 

Dat Julio Jones weg wil is een zekerheid, maar ik zie de match niet met de Seahawks. Dat is toch meer een pound the rock offense, ondanks de aanwezigheid van Lockett en Metcalf. Hetzelfde geldt voor de Ravens. Ik denk dat de Titans, Pats of Rams een betere fit zouden zijn.

18 minuten geleden zei ElMarcos:

Het zou een stunt zijn mocht hij het halen, maar ik geloof het niet zo. Hoe goed zijn relatie met Urban Meyer ook is, hij zal het echt moeten verdienen. 

Dat Julio Jones weg wil is een zekerheid, maar ik zie de match niet met de Seahawks. Dat is toch meer een pound the rock offense, ondanks de aanwezigheid van Lockett en Metcalf. Hetzelfde geldt voor de Ravens. Ik denk dat de Titans, Pats of Rams een betere fit zouden zijn.

Ik had ergens gelezen dat de Pats interesse hadden en dat lijkt me een mooie match. En de Pats hebben zeker een top-WR nodig.

17 uur geleden zei FlyD:

Ik had ergens gelezen dat de Pats interesse hadden en dat lijkt me een mooie match. En de Pats hebben zeker een top-WR nodig.

Voor pats zou dat een goeie move zijn, kan net een stapje in de goeie richting zijn om weer de play offs te halen.