Wolf_pd Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Steelers 1-0, aangezien Falcons nog een niveau lager blijkt. Ik heb de samenvatting of de statistics nog niet bekeken, maar de score lijkt te wijzen op een ugly win. I'll take it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Ik heb Chicago - Tennessee gekeken. Van 0-17 naar 24-17, met alle 24 punten door de defence Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september (bewerkt) Gisteren een heerlijke upset van mijn New England Patriots tegen de Bengals. Onze Defense speelde écht een puike pot en onze O-line hield het gisteren beter dan verwacht. Nog veel werk aan de winkel aanvallend gezien, maar gisteren geeft de burger moed. 13 uur geleden zei Satyr: WTF? Waarom zitten er zoveel spelers op de bank??? Wat een domme Fantasy is dit, bah bah Ik weet niet hoe deep de league is, maar Wheeler kun je droppen. Stevenson zou ik altijd spelen. Pollard is ook de gok waard. Hubbard en Ridley of Pittmann zou ik op je bench zetten. 9 september bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 23 uur geleden zei ElMarcos: Gisteren een heerlijke upset van mijn New England Patriots tegen de Bengals. Onze Defense speelde écht een puike pot en onze O-line hield het gisteren beter dan verwacht. Nog veel werk aan de winkel aanvallend gezien, maar gisteren geeft de burger moed. Ik ben dan echt Burrow fan, maar wat is de offence afgezakt zeg van de bengals. Vond het verder vooral een zaadpot. Defence van Pats was echt top, Offence solid. Burrow heeft alleen die Chase en voor de rest is het bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Op 10-9-2024 om 10:55 zei spaansetukker: Ik ben dan echt Burrow fan, maar wat is de offence afgezakt zeg van de bengals. Vond het verder vooral een zaadpot. Defence van Pats was echt top, Offence solid. Burrow heeft alleen die Chase en voor de rest is het bagger. Ik weet niet of ik het hier helemaal mee eens ben. Kijk je naar de laatste seizoenen dan begint de offense altijd wat mager en tegen een team als de Patriots die defensief altijd top zijn zie je dat het ook nu nog niet op het niveau is wat je wil. Daarbij, ze zijn Tyler Boyd en Joe Mixon kwijt geraakt. Daar zijn nieuwe spelers voor terug, maar je ziet dat het nog samen moet komen. Daarbij helpt het niet dat Chase pas twee dagen voor het seizoen uit zijn hold-in komt en Tee Higgins met een blessure aan de kant bleef. Ik denk dat tegen de tijd dat oktober komt, dit team er offensief een stuk beter uit gaat zien. Wat ik verontrustender vind is dat Stevenson bijna at will 8 yards per run kon pakken. Dat maakte dat het heel lastig was om de Pats te stoppen en kostte ze echt een aantal extra drives offensief gezien. Al denk ik dat het feit dat zij het lastig hadden ook deels te maken heeft met het feit dat die O-line echt lang zo slecht niet is als iedereen wil doen geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Steelers 2-0, vraag alleen niet hoe. Over de QBs, they were who we thought they were Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Bryce Young nu al naar de bench ten faveure van Andy Dalton. Ik weet nog niet zo goed in welk licht ik deze keuze moet zien, maar ben bang dat het weinig gaat veranderen aan het lot van Carolina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Bryce Young is een deel van het probleem, niet het totale probleem. Dalton is wel een upgrade denk ik, maar dat betekent hooguit meer punten, niet meer wins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Op 17-9-2024 om 19:00 zei Wolf_pd: Bryce Young is een deel van het probleem, niet het totale probleem. Dalton is wel een upgrade denk ik, maar dat betekent hooguit meer punten, niet meer wins. Ik denk dat Dalton ze uiteindelijk wel een paar overwinningen kan bezorgen, maar door die defense wordt het een race om de 1st overall pick met de Giants. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Saleh ontslagen door de Jets. Iets te voorbarig lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Mjah, ze winnen van de Patriots die hun slechtste duel van het seizoen spelen, winnen van Will Levis die inmiddels is vervangen door Mason Rudolph, maar verder? De Broncos spelen met een rookie QB, tegen de 49'ers waren ze eigenlijk kansloos en zondag was het ook niet best. Ergens is het krediet voor Salah, na een paar slechte jaren, ook op. Ondertussen spelen voormalig QB's Geno Smith en Sam Darnold ergens het beste football van hun carrière. Wachten tot Zach Wilson dat ook gaat doen. Ze kunnen hun namen beter omdopen in: New York Trainwreck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Watson eruit met een gescheurde achillespees. Cleveland haalt opgelucht adem, de rest van de AFC North is teleurgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Op 24-10-2024 om 20:09 zei Wolf_pd: Watson eruit met een gescheurde achillespees. Cleveland haalt opgelucht adem, de rest van de AFC North is teleurgesteld. Alle massage therapeuten maken zich zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 57 minuten geleden zei ElMarcos: Alle massage therapeuten maken zich zorgen. De eerste maanden kunnen ze gewoon weglopen hoor. Zo hard rent Watson nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Overigens als Patriots fan ben ik heel blij met de flashes van Drake Maye. Hij lijkt absoluut een goede QB te gaan worden. Boutte de verrassende receiver. Vraag mij alleen af of Pop Douglas met de dochter van Mayo of Van Pelt naar bed is geweest. Toch nog altijd onze beste WR en hij krijgt amper kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Dennis Allen ontslagen door de Saints. Dat zag er na twee weken geweldig uit en daarna was het zeven keer niks. Oakland heeft ook al een kleine schoonmaak gehouden aan de offensive side waar de OC, QB coach en offensive line coach eruit liggen. Gelukkig doet Dallas het goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 16 uur geleden zei Wolf_pd: Dennis Allen ontslagen door de Saints. Dat zag er na twee weken geweldig uit en daarna was het zeven keer niks. Oakland heeft ook al een kleine schoonmaak gehouden aan de offensive side waar de OC, QB coach en offensive line coach eruit liggen. Gelukkig doet Dallas het goed Het ontslag van Dennis Allen voelt op dit punt wel een beetje symbolisch, want die O-line wordt niet beter, Olave ligt er weer uit met een hersenschudding en elke interim gaat het ook niet veel beter doen. Idem bij de Raiders. Je hebt geen running game, je beste WR is naar de Jets en je QB room voelt als 2023 jets na de blessure van Rodgers. Bizar ook dat de Chiefs maar blijven winnen zonder heel goed te spelen, lijkt het. Ondertussen ben ik als Pats fan heel erg blij wat ik van Maye zie, maar mijn vertrouwen in Van Pelt is laag om hier naar de toekomst iets goeds van te maken. Maar mijn SB pick halverwege: Detroit Lions! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Dacht dat we vannacht richting het eerste verlies gingen. Het liep niet lekker en ook defensief gaven we meer weg dan de afgelopen paar wedstrijden. Een fumble van Kelce, wat volgens mij ook nooit gebeurd. Dat soort dingen. Maar gelukkig hebben we nu D-Hop . Die was gisteren erg belangrijk. Denk dat we zonder hem niet hadden kunnen winnen vannacht. Dus erg blij dat we dit seizoen wel een WR erbij hebben gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 4 uur geleden zei ElMarcos: Het ontslag van Dennis Allen voelt op dit punt wel een beetje symbolisch, want die O-line wordt niet beter, Olave ligt er weer uit met een hersenschudding en elke interim gaat het ook niet veel beter doen. Alle voormalige top-spelers bij de Saints zijn allemaal ook elke keer een stap te laat. De Saints hebben (zoals altijd) duur gekocht, maar krijgen er momenteel echt helemaal niks voor terug. Dat gaat lijden tot het eind van het seizoen worden. Carr zal er blij mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Het is toch wel erg dat Aaron Rodgers Mike Williams niet goed genoeg vond, maar dat Williams dan voor de Steelers in zijn eerste optreden een touchdown vangt. Is Rodgers zo ver afgezakt dat hij op Wilson niveau is gekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Ik vind het een leuk tijdverdrijf in de nachtdienst, maar ik snap het nog niet helemaal. Heb afgelopen week Baltimore gekeken tegen Cincinatti. Leuke slotfase, maar die gemiste 2-puntsconversie op het einde was wel echt heel zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Vandaag een groot stuk van de 49'ers tegen de Bucs zitten kijken. Mooie pot, maar Brady die ons meeneemt in beslissingen en keuzes die QB's maken is echt intens genieten. Die man geeft zoveel inzichten in het spel en de quarterback die weinig mensen kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 3 uur geleden zei ElMarcos: Vandaag een groot stuk van de 49'ers tegen de Bucs zitten kijken. Mooie pot, maar Brady die ons meeneemt in beslissingen en keuzes die QB's maken is echt intens genieten. Die man geeft zoveel inzichten in het spel en de quarterback die weinig mensen kunnen geven. Brady denkt alleen maar, dat had ik ook nog wel gekund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Op 11-11-2024 om 18:08 zei Wolf_pd: Brady denkt alleen maar, dat had ik ook nog wel gekund Hij zou bij de Raiders zonder enige twijfel nog zo de startende QB zijn. En bedenk eens wat Minnesota zou kunnen doen met Brady under center. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 33 minuten geleden zei ElMarcos: Hij zou bij de Raiders zonder enige twijfel nog zo de startende QB zijn. En bedenk eens wat Minnesota zou kunnen doen met Brady under center. Daarom ben ik blij dat hij alleen zijn mening geeft en niet wil bewijzen hoe waar die mening is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten