Spring naar bijdragen
Gast Vdb.

NBA 2K18

Aanbevolen berichten

Gast Vdb.
NBA 2K14

NBA 2K14 is a basketball video game that was developed by Visual Concepts and published by 2K Sports. It was released on October 1, 2013, for Microsoft Windows, PlayStation 3, and Xbox 360[1] as well as the PlayStation 4 and the Xbox One (which has been set to released as a launch title on November 15, 2013 and November 22, 2013 respectively). LeBron James of the Miami Heat will be the cover athlete,[2] and also served as the music curator for the game.[3] 2K Sports also released the DLC pack that as a bonus for pre-ordering the game, they would receive 10,000 VC, bonus content for "Path to Greatness" mode, adding James in the Blacktop mode and a signature skill for MyCareer mode.[4] On August 14, 2013, 2K Sports annnounced that Crew Mode would return to this years installment of NBA 2K. NBA 2K14 is the successor to NBA 2K13 in the NBA 2K series.

Euroleague

On July 2, 2013; 2K Sports and Euroleague signed an exclusive multi-year deal to include teams in the game.[5] This will mark the first time Euroleague teams have appeared in the NBA 2K series, similar to the NBA Live series which included FIBA teams that also included the U.S. national basketball team which also been found in 2K13, beginning in Live 08 and ending in Live 10, and was supposed to happen in Elite 11[6] but was cancelled

220px-NBA_2K14_cover.jpg

Alhoewel hij normaal pas vrijdag uitkomt, wordt hij hier en daar al verkocht. Zonet mijn exemplaar gaan halen in de Bart Smit in Brussel (Nieuwstraat). Mediamarkt in de City 2 verkoopt hem niet. Komende twee dagen verlof. Wordt zwaar spelen met Madden, Fifa en NBA :naughty:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Vdb.
NBA 2K14

NBA 2K14 is a basketball video game that was developed by Visual Concepts and published by 2K Sports. It was released on October 1, 2013, for Microsoft Windows, PlayStation 3, and Xbox 360[1] as well as the PlayStation 4 and the Xbox One (which has been set to released as a launch title on November 15, 2013 and November 22, 2013 respectively). LeBron James of the Miami Heat will be the cover athlete,[2] and also served as the music curator for the game.[3] 2K Sports also released the DLC pack that as a bonus for pre-ordering the game, they would receive 10,000 VC, bonus content for "Path to Greatness" mode, adding James in the Blacktop mode and a signature skill for MyCareer mode.[4] On August 14, 2013, 2K Sports annnounced that Crew Mode would return to this years installment of NBA 2K. NBA 2K14 is the successor to NBA 2K13 in the NBA 2K series.

Euroleague

On July 2, 2013; 2K Sports and Euroleague signed an exclusive multi-year deal to include teams in the game.[5] This will mark the first time Euroleague teams have appeared in the NBA 2K series, similar to the NBA Live series which included FIBA teams that also included the U.S. national basketball team which also been found in 2K13, beginning in Live 08 and ending in Live 10, and was supposed to happen in Elite 11[6] but was cancelled

220px-NBA_2K14_cover.jpg

Alhoewel hij normaal pas vrijdag uitkomt, wordt hij hier en daar al verkocht. Zonet mijn exemplaar gaan halen in de Bart Smit in Brussel (Nieuwstraat). Mediamarkt in de City 2 verkoopt hem niet. Komende twee dagen verlof. Wordt zwaar spelen met Madden, Fifa en NBA :naughty:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

[MENTION=10566]Curly[/MENTION]; jij hebt ook xbox toch? Zin om binnenkort(volgende week ofzo) eens een potje te spelen? Online Association heb ik ook wel een keer zin in als dat er nog steeds inzit. Eerste keer dat ik internet heb op dat ding :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, maar nu nog niet. Ik heb zelf nu nog niet gespeeld en ook te druk met andere zaken en andere games hebben nog de voorkeur als ik tijd over heb. Zal dus pas over een aantal weken zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prima. Misschien dat er tzt wel meer mensen mee willen doen met een toernooi oid online. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben lui; wat zijn de grootste veranderingen. Heb 13 wel echt veel gespeeld, ga deze sws weer halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De echt grote veranderingen vallen imo wel mee. Er zitten nu Euroleague teams in en de Lebron: Path to Greatness mode zit er in(carriere van Lebron verder doorzetten). Dat zijn dingen die ik sws niet veel zal gebruiken. Wel is de verdediging van de omputer een stuk beter geworden, er zijn ook in een wedstrijd veel meer Steals, Blocks & Foul calls(Zonder de sliders aan te passen dus). Het zijn vooral wat kleine tweaks aan een goed spel + een nieuw roster.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sla hem over dit jaar. Niks tegen 2k maar heb FIFA al gehaald en vind ik weer genoeg voor dit jaar. Al die shit is allemaal erg duur en kan het geld goed gebruiken voor belangrijkere shizzle. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haal 'm alleen voor Next Gen. Was wel een harde trailer, details bij de drive van Harden bv. zijn ziek. Dat ''Path to Greatness'' slaat trouwens ook helemaal nergens op.

Allen Iverson turns a surprise comeback with the 76ers into a remarkable one when he wills them all the way to the Eastern Conference Finals. Playing their best basktball of the season, the 76ers become a trendy pick to upset LeBron and the Heat, who must find a way to solve The Answer

With Chris Paul and Dwight Howard joining LeBron in New York, the expectations surrounding the Knicks are at an all-time high. Going into the first game of the year against the Boston Celtics, the new Big Three is vowing to make the start of greatest season in NBA history.

:cab:

bewerkt door Teklehaymanot

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Crew mode is toch ook weer teruggekeerd?

Jep. Op current gen wel. Next gen zal het nog niet op werken als ik me niet vergis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net mijn eerste potje online gespeeld. Tip van mij: Als iemand met de Clippers speelt, begin er dan niet eens aan. Mijn tegenstander gooide met 8 minuten per kwart maar liefst 36 3 punters(waarvan ie er 13 raakte :D). Uiteindelijk dan ook dik gewonnen met de Rockets. Gigantische rebound differential en dan vol fastbreaken en inside beuken. Leuk om te doen online, maar het werd een beetje saai al die kansloze 3 punters met Crawford en Reddick

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Crew mode is toch ook weer teruggekeerd?

Dit is wel van belang wil ik hem halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit er idd zoals ik al zei in in de current gen. Next gen zou hij nog niet inzitten. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden