Jump to content

KNVB Beker

Ilias.
 Share

Recommended Posts

12 uur geleden zei GAE EAGLES:

Wat een weelde, heerlijk avondje zo. Helaas kon ik er niet bij zijn, maar dit is heerlijk.

Gefeliciteerd @GAE EAGLES. Terechte overwinning over het geheel gezien. 

Vrijdag nog RKC uit en dan komt de winterstop als geroepen om orde op zaken te stellen.. Wordt nog een lang jaar als het zo doorgaat.

6 uur geleden zei nasje92:

Gefeliciteerd @GAE EAGLES. Terechte overwinning over het geheel gezien. 

Vrijdag nog RKC uit en dan komt de winterstop als geroepen om orde op zaken te stellen.. Wordt nog een lang jaar als het zo doorgaat.

Dank je. Op de fase na 20 minuten tot de 2-2 was Twente beter. Voor de rest hadden wij de overhand. En we waren heel effectief gisteren. Dat mogen ze wel vaker zijn. 

Al 17 wedstrijden ongeslagen ondertussen. 

Er moet wel iets gebeuren bij Twente inderdaad. Het houdt niet over. 

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Welkom bij de Nijhuis showwwww

Je mag iemand volledig om de nek hangen in de 16 (bijna ippon) maar Nijhuis wordt voor zo’n handsbal wel naar het scherm geroepen. Dan ben je niet goed bij je ei hoor. Je verliest terecht en vooral omdat jezelf angsthazen voetbal speelt. Dit Ajax is achterin zo kwetsbaar en dan zo weinig creëren. Jammer maar het past perfect in dit troosteloze seizoen. 

8 minuten geleden zei Vitesse88:

Je mag iemand volledig om de nek hangen in de 16 (bijna ippon) 

Deze inderdaad :-D Ik keek met schuin oog en geluid stond niet aan, maar ik dacht in eerste instantie dat er geen VAR was in het bekertoernooi, want anders begrijp ik niet waarom je dat als verdediger zou doen, is die er blijkbaar toch..