Jump to content
Ilias.

KNVB Beker

Recommended Posts

:-D ze doen er ook alles aan om zich te kunnen spiegelen aan de grote broer in Amsterdam he. Wat een sukkeltjes

:-D ze doen er ook alles aan om zich te kunnen spiegelen aan de grote broer in Amsterdam he. Wat een sukkeltjes

Kindercreche van AZ. 1Echt lachwekkend ja :-D

Edited by Regis

Vrij slechte wedstrijd, zeker van Feyenoordkant. AZ denk ik de betere ploeg lichtjes, goal kwam volledig uit de lucht vallen.

Bedroevemd van onze kant. Het ia dat we voor staan, maar ben er nog lang nier gerust op. Backs zijn superslecht vandaag, Vilhena slap in de duels en Toornstra nog helemaal niet gezien. Moet echt veelbeter dit.

Vrij slechte wedstrijd, zeker van Feyenoordkant. AZ denk ik de betere ploeg lichtjes, goal kwam volledig uit de lucht vallen.

De eerste tien minuten misschien, daarna heeft de hele wedstrijd zich afgespeeld op de helft van AZ.

Het Spurs van NL

Ochhhh niet dat frame man.

Zeeeer underwhelming finale iig. Fey meer dan verdiend gewonnen op basis van de controle na de 0-1. Had veeeel meer van AZ verwacht.

Feyenoord was erg sterk, met Jørgensen voorop. Toornstra verdiende goal op basis van zijn arbeid vandaag.

Sarcasme denk ik toch? :D

Je houdt er af en toe een aparte kijk op na in ieder geval Pjotr. Vond het zelf behoorlijk zaaddodend met 2 slechte ploegen op het veld, waarvan Feyenoord uiteindelijk de minst slechte was.

Eerste 15 minuten was Feyenoord slecht, slordig en defensief. Daarna kwamen ze gewoon prima in het spel en vond ik ze, net als de afgelopen weken, gewoon uitstekend spelen.

Uitstekend? Ik denk dat het eerder was dat AZ echt crappy speelde. Onbegrijpelijk dat vd Brom weer koos voor 5 verdedigers. Je weet dat Feyenoord met 3 aanvallers speelt, dan moet je gewoon met 4 verdedigers spelen. Als Feyenoord nu met 2 spitsen had gespeeld, was het wel logisch geweest, dan kon je de backs diep zetten, maar nu krijg je het probleem wie de buitenspelers van Berghuis moesten opvangen. De backs? Dan kunnen ze niet veel opkomen en zit je met 3 centrale verdedigers op Jörgensen, en als je de buitenste centrale verdedigers laat doen, dan speel je 1 op 1 en veel te breed achterin.

Je doet echt net alsof je heb zitten kijken naar FC Barcelona, Pjotr. Was echt omdat AZ niks kwam brengen hoor. Volgens mij hebben we zelf ook niet eens zo veel kansen gecreëerd. Tekenend vond ik een moment in de 2e helft dat 2 van onze spelers diep gaan en dat je naar 0-3 kan lopen. Echter speelt Vilhena een super slechte bal zo in de voeten bij een AZ-speler. Achterin kwamen we ook een aantal keer goed weg met wat scrimmages.

Feyenoord speelde na 0-1 gewoon puur op de controle en AZ kwam daar nauwelijks doorheen, op één grote kans na. Als Juventus het zo doet noemen we het allemaal heel professioneel en zakelijk. Heeft Feyenoord goed gespeeld? Nee. Meer dan verdiend die wedstrijd gewonnen? Ja.

Ik denk dat je zelfs kunt zeggen dat Feyenoord goed gespeeld heeft. Niet mooi, wel goed.

Vond Feyenoord na de 1-0 ook best prima hoor. Jones goed, Jorgensen erg goed, middenveld stond ook prima met El Ahmadi, Toornstra en Vilhena die weer als een gek aan het afjagen waren met zijn drieën. Wat hebben die Vilhena en Toornstra toch weer een meters gemaakt zeg, gaat nergens over. Wat een strijders zijn dat toch. De enige die een beetje buiten de boot viel was Baco.

Van Persie, wat een fenomeen nog steeds hé. Je merkt aan alles dat hij nog drie keer zo goed is als dat hele zooitje in de Eredivisie bij elkaar op voetballend gebied:D. Zo blij dat we hem nog hebben mogen zien spelen in de Kuip dit jaar en hopelijk ook nog volgend jaar.

Sarcasme denk ik toch? :D

Vond Jorgensen ook erg sterk, Gullit ook (niet dat dat nou in mijn voordeel spreekt).

Edit: En Beppu zo te lezen ook

Edited by Sophomore