Gert Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Idd, heb het gister ook nog onder de douche gezongen. Kan best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Vonden jullie de 1-0 van Kramer houdbaar? Ik neig naar nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik dacht in het stadion van wel. Zat zo weinig vaart aan dat hij houdbaar leek. Daarna nog eens teruggekeken en hij zit inderdaad erg goed in de hoek, dus neig ook naar nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Lijkt me duidelijk dat als je dat tegen meer clubs kan je nog beter kan presteren. Hadden ze misschien wel derde kunnen staan en vandaag de beker gepakt. Je praat poep. Utrecht heeft in zijn geschiedenis waarschijnlijk vaker van ons of wie dan ook dan van ajax gewonnen, en dan ga jij hier het frustraatje uithangen. Nee, ik begin je echt een zielige vent te vinden. Je bent gewoon uit op reacties, ik had me ooit voorgenomen niet meer op je te reageren. Dit is dan ook mijn laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Tja, van NEC heeft Utrecht ook vaker gewonnen dan van Ajax, dat zegt niet zo veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Maar daar doen ze d´r best niet tegen, toch vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Mooi, dit jaar geen eredivisieclub als tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Dan kun je idd beter een muziekclub treffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 En NAC weer thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Vorig jaar openen tegen de bekerwinnaar en nu openen tegen de verliezend finalist. Maar ja, we mogen toch Europa niet in, dus maakt het eigenlijk geen flikker uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Voor de eer hoeft Twente het inderdaad niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goede kansen om door te gaan voor Katwijk en Feyenoord nu hopen dat het niet op dezelfde dag is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 HAha wat een wedstrijd gister aan de Dijk :D Wereldgoal van mvv maar ook tuyp(die 3x scoorde) maakte een erg lekker goaltje. Bij verlenging naar huis gegaan maar uiteindelijk door, prima.Nu hopen op een AZ thuis. Veel publiek en dus geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Kaarten voor Twente Utrecht gekregen. Twijfel alleen of ik ga, takke eind rijden. 'Avondje Enschede'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Doe maar hier dan. Al krijg ik vandaag ook misschien nog kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Vanavond eerst naar vv Dongen - GAE. Ben benieuwd, of er een stuntje inzit. Daarna Ajax - Willem II. Benieuwd of we debuut van Nouri gaan zien. Zal niet voor niks geselecteerd worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Zenden ze de KNVB Beker alleen bij FOX uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Is toch zonde dat zo'n potje (Dongen - Go Ahead Eagles) niet gewoon uitgezonden wordt op FOX als het toch de enige wedstrijd is van 17:00u, maar dat ze dan voor de 2000ste keer de hoogtepunten laten zien van afgelopen weekend. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Kaarten voor Twente Utrecht gekregen. Twijfel alleen of ik ga, takke eind rijden. 'Avondje Enschede'. Uuuuuuuuuuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 VV Dongen met 1-0 voor dus tegen Go Ahead Eagles, moet toch niet gekker worden. :huhu: Eagles ook gewoon met prima opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Uuuuuuuuuuuuu En van je Euro, Euro, Euro, Euro, Utregt komt d'ran! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Beste blunder van die keeper van Roda. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Dat Roda heeft weer de slechtste elftal van de Eredivisie hé man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Jezus zeg, wat is dat Roda slecht. Gewoon tot nu toe nog geen 1 balcontact gehad in de 16 van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten