cimbomcu Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Wat een traptechniek :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Pfoeh goaltje hoor. Heerlijk traptechniek heeft dat ventje ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Iemand gifje? Vlak na de 1 - 0 ingeschakeld. Dit is wel slecht verdedigd trouwens :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Chanturia ;e Wat een kloteventje zeg. Al zeker 3 schwalbes gemaakt en dan nog zo dom/verwend doen ook ;e Flikker toch op man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 1-0 JVC Cuijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Als Cuijk het nu nog weggeeft gaan er jasjes sneuvelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Kwartfinale NEC - JVC Cuijk voel ik aankomen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Die Van la Parra, dat kan toch niet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Cuijk op 2-0. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Kwartfinale NEC - JVC Cuijk voel ik aankomen :huhu: Rellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Rellen? Nee hoor, integendeel. Twee jaar terug kregen we Achilles op bezoek ik de Goffert, was ook juist een leuke wedstrijd tussen twee clubs uit de regio. Cuijk ligt wel wat verder maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Nee tuurlijk niet [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Was maar grapje man, zou wel lachen zijn voor Kuuk. Zie NEC alleen niet winnen bij Grunn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Chanturia ;e Wat een kloteventje zeg. Al zeker 3 schwalbes gemaakt en dan nog zo dom/verwend doen ook ;e Flikker toch op man Dit keer 100. Wat een zonde dat hij speelt bij de club die ik toejuich. De dag dat hij weggaat is een nieuwe feestdag hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Mwa, kan beide kanten op /cliche. Laatste weken speelt NEC wel goed, terwijl Groningen in iets mindere vorm is heb ik het idee. AZ 2-1. Kruiswijk is weer veel te simpel aan het verdedigen. 18 december 2013 bewerkt door Mvdv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Als Kruiswijk daar gaat liggen krijgt die een vrijetrap mee :cab: AZ :-D Lopen verder te voetballen terwijl Ortiz op de grond ligt en als Heerenveen balbezit heeft en de bal niet uitspelen worden ze boos en gaan ze trappen. 18 december 2013 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MagicMvL Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 De man van de liveticker bij AD heeft iets teveel rode kool gehad. En is kennelijk niet ontslagen na afgelopen zondag... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Chanturia..... echt waar, kunnen we hem niet ruilen met Gentenaar [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Vitesse erg matig zeg. Roda verdiend op voorsprong. Wel jammer dat ik net op Vitesse gebet heb :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 En is kennelijk niet ontslagen na afgelopen zondag... ;) Ik zag het ja, ik vermoed zeker na de blunder met het Chileense elftal dat Sjeck van Gelder de live-ticker van AD verzorgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Niet zo'n slimme bet, Roda uit is altijd lastig voor Vitesse, en beker voetbal ligt Vitesse al helemaal niet. Verder zeer terecht Roda op voorsprong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 2-1 MVV. Hup Hansie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Chanturia..... echt waar, kunnen we hem niet ruilen met Gentenaar [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Die heeft een vinger gebroken dus zal weinig kunnen toevoegen, ik moet je teleurstellen. Al voegt hij in dat geval waarschijnlijk nog meer toen dan Chanturia. Heb nog niks van de wedstrijd gezien overigens. Penalty Heerenveen, zitten in de 122ste minuut :-D Terechte penalty wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Hahahahahahaa dank je wel Beerens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Een ras NECer met een gebroken vinger nog 100x liever dan het misbaksel genaamd Chanturia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten