Marc. Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Waarom zou je voor de beker spelen als in de Eredivisie blijven prio 1 is, en al moeilijk genoeg is? Ik kan me voorstellen dat je dat niet begrijpt als je alleen wedstrijden van Feyenoord, Excelsior, Sparta of Dordrecht kijkt. Precies. Volgens mij weet jij dondersgoed dat ik wel meer wedstrijden kijk. :-D Lekker geïrriteerde reactie weer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Sanel vergeet ook even te vermelden dat Excelsior net zo goed de doelstelling heeft om in de Eredivisie te blijven, maar bon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Wat een aparte wedstrijd. :cab: Al zes keer geel, enorm veel fouten, Vitesse dat eindelijk verdedigend goed staat. Heel vervelend, chaotisch potje. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Man man man, het is weer het verhaal van het hele seizoen. Dik 60 minuten de betere ploeg, weer vies veel kansen, Groningen uitermate slecht en je staat uiteindelijk weer met lege handen. Zul je zien dat ze nog Excelsior thuis loten ook :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 De groene hel _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 De groene hel _O_ Zo'n hel was het ook weer niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Na de 60e minuut pas. Tot dat moment had Groningen ook helemaal niks te vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Zo'n hel was het ook weer niet :cab: Als je domineert en dan nog met 4-0 op de bek gaat lijkt me dat wel een hel ;) Denk dat de volgende wedstrijd wel uitverkocht is. Toen tegen Ado was mooi. Toen hadden ze 5-1 verloren in Den Haag en werd het thuis nog 5-1. Echt gruwelijk spannend was dat :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Als je domineert en dan nog met 4-0 op de bek gaat lijkt me dat wel een hel ;) Haha ja, het is een beetje hoe je het interpreteert ;) Congrats trouwens (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Groene hel door supporters is het al een tijdje niet meer. Ja, als ze bloed ruiken / op voorsprong komen. Maar het is ook best armoedig laatste twee jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Die Kashia is echt de meest overschatte verdediger van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Groene hel door supporters is het al een tijdje niet meer. Ja, als ze bloed ruiken / op voorsprong komen. Maar het is ook best armoedig laatste twee jaar. Vorig jaar in de playoffs, goh ook tegen ons :cab:, was er een enorm lekkere sfeer in het uitvak. 90 minuten lang doorgaan. Kregen ook een verdient applaus van onze kant. Die Kashia is echt de meest overschatte verdediger van de Eredivisie. Wat denk je van Jannie en Achenteh naast hem dan? Die zijn nog 5 klasses slechter. De organisatie in de verdediging viel helemaal weg toen Kashia rood kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Vorig jaar in de playoffs, goh ook tegen ons :cab:, was er een enorm lekkere sfeer in het uitvak. 90 minuten lang doorgaan. Kregen ook een verdient applaus van onze kant. Wat denk je van Jannie en Achenteh naast hem dan? Die zijn nog 5 klasses slechter. De organisatie in de verdediging viel helemaal weg toen Kashia rood kreeg. Jan Arie is ook zo eentje, ja. Achenteh vond ik bij Zwolle al niet zo geweldig. Snapte dan ook niet dat Vitesse 'm wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Wat denk je van Jannie en Achenteh naast hem dan? Die zijn nog 5 klasses slechter. De organisatie in de verdediging viel helemaal weg toen Kashia rood kreeg. Bosz wisselde ook niet toch? Niet gek dat de organisatie weg was als je met z'n drieën blijft staan, waarvan de centrale en de linker totaal niet kunnen verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Jan Arie is ook zo eentje, ja. Achenteh vond ik bij Zwolle al niet zo geweldig. Snapte dan ook niet dat Vitesse 'm wilde. Is trouwens ook een middenvelder. Het is ook gek dat hij centraal achterin speelt, vooral met de huidige tactiek en zoveel ruimte achter de verdediging. Bosz wisselde ook niet toch? Niet gek dat de organisatie weg was als je met z'n drieën blijft staan, waarvan de centrale en de linker totaal niet kunnen verdedigen. Nope, hij schoof Vejino naar achteren toe. Schrijnend dat Diks wederom, met z'n 18 jaar, de beste man achterin was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Is trouwens ook een middenvelder. Het is ook gek dat hij centraal achterin speelt, vooral met de huidige tactiek en zoveel ruimte achter de verdediging. Nope, hij schoof Vejino naar achteren toe. Schrijnend dat Diks wederom, met z'n 18 jaar, de beste man achterin was. Heeft ook niet veel nut, heb je twee middenvelders centraal achterin staan. Zet dan gewoon een Mori erin. Diks bleef wel weer overeind ja, dat die niet eerder basis stond voor Wallace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Twente-PEC Groningen-Excelsior Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Jammer, ik had toch gehoopt op een Overijsselse finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 De Leeuw kan zoiets toch handig beïnvloeden? Bij die laatste twee ballen, even kijken waar Groningen zit, wachten tot die in het midden is, en dan drukken. Juichte ook al voordat snorremans Heinrich het eruit haalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 De Leeuw kan zoiets toch handig beïnvloeden? Bij die laatste twee ballen, even kijken waar Groningen zit, wachten tot die in het midden is, en dan drukken. Juichte ook al voordat snorremans Heinrich het eruit haalde. Dat was volgens mij omdat ie het balletje aan kon lezen bovenin dat apparaat, ik snap alleen niet waarom je als KNVB überhaupt zo'n speler vier keer op een knop laat drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 God het is ook te voorspelbaar dat Groningen Excelsior loot, zucht :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 januari 2015 Share Geplaatst 28 januari 2015 Dat was volgens mij omdat ie het balletje aan kon lezen bovenin dat apparaat, ik snap alleen niet waarom je als KNVB überhaupt zo'n speler vier keer op een knop laat drukken. Ja dat zou wel kunnen, maar toen ik het zag leek het me vrij simpel te beïnvloeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Uit naar Groningen dus, wat een pleuris afstand weer. Daarbij komt ook nog, dat we echt maar één keer thuis hebben gespeeld in heel de beker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Welkom in de groene hel XD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Die Kashia is echt de meest overschatte verdediger van de Eredivisie. Oneens. Het is geen wereldtopper, dat alles behalve, maar is nu vooral heel zwak omdat hij niet past in de tactische filosofie van Bosz. Is net als Jan Arie niet iemand die met ruimte in de rug moet spelen en is itt Jan ook niet iemand die echt lekker aan de bal is. Als Bosz dan week in, week uit die dingen van je vraagt (opbouwen met ruimte in de rug) dan is het niet gek dat als je dat niet kan, je kansloos faalt. Vind hem op het gebied van puur verdedigen, dus echt man uitschakelen en zich daar op richten, een van de betere in Nederland, het is alleen jammer dat het uitschakelen van de spits zijn laatste taak is binnen dit Vitesse. 28-01-2015, en je kan al op vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten