Jump to content
Ilias.

KNVB Beker

Recommended Posts

Waarom? Doet niet onder voor een Clasie.

Je wilt hem dus op de '6' hebben staan? Dat gaat echt niet werken.

Je wilt hem dus op de '6' hebben staan? Dat gaat echt niet werken.

Ja, prima. Nederland mist in mijn ogen een stylist op het middenveld die het spel kan verdelen. Strootman, De Jong en in minderemate Clasie zijn harde werkers en gaten dichtlopers, maar de echte stylist met het subtiele passje heb ik al een tijd niet meer gezien. Kan zich in de kleine ruimtes vrij spelen en is balvast, heeft fantastisch overzicht, cross- en dieptepass is loepzuiver. Snelheid en kracht mag nog aan gewerkt worden. Dé beste middenvelder op dit moment in de Eredivisie als je het mij vraagt.

Ja, prima. Nederland mist in mijn ogen een stylist op het middenveld die het spel kan verdelen. Strootman, De Jong en in minderemate Clasie zijn harde werkers en gaten dichtlopers, maar de echte stylist met het subtiele passje heb ik al een tijd niet meer gezien. Kan zich in de kleine ruimtes vrij spelen en is balvast, heeft fantastisch overzicht, cross- en dieptepass is loepzuiver. Snelheid en kracht mag nog aan gewerkt worden. Dé beste middenvelder op dit moment in de Eredivisie als je het mij vraagt.

Hij heeft voornamelijk een mooie pass en overzicht. Mist het vermogen om snel weg te draaien en verdedigend kan het ook een stuk beter. Op die positie heb je iemand nodig die verdedigend goed is en makkelijk bij zijn man weg kan draaien. Vejinovic vind ik dan beter passen op de positie van Strootman, maar liever niet.

Waarom niet? Lekker kort door de bocht. Natuurlijk hoort Toornstra er niet bij en zodra Strootman weer fit is, is er ook geen plek meer voor Vejinovic.

Vejinovic kan gewoon nog een stap hoger aan, terwijl Feyenoord echt wel het plafond is van Toornstra.

Ik vind juist de Eredivisie het plafond van Vejinovic, hij kan al sowieso niet mee bij Ajax vanwege het systeem etc. Bij Feyenoord en PSV geen idee misschien wel misschien niet. Ik vind juist dat Toornstra nog een stap kan maken, ik zeg niet dat hij bij Liverpool gaat spelen later maar Bundesliga waarom niet? Het gaat mij erom dat Toornstra weg werd gezet als een nuttige speler voor Feyenoord een ''Clubspelertje'' terwijl Vejinovic Oranje in moet. Dat vind ik gewoon niet kloppen, dus kort door de bocht nee hoor.

Brenet sowieso.

Oh dan zijn het er vier ;c Wist dat Joshua uit Almere komt, maar niet dat die bij FC Omniworld heeft gespeeld. Zie op zijn wiki dat 'ie vreemd genoeg bij SV Heerlen en Roda JC is begonnen met voetballen.

Almere, dan zullen het wel Marokkanen zijn. :huhu: Amrabat en Zeefuik hebben er sowieso gespeeld.

Er is momenteel één speler bij Almere City FC met een bekend oud-voetballer als vader. Om welke speler gaat dit?

Ja ze zijn allemaal geraden, knap gedaan hoor. Onder de goede antwoorden verloot ik mijn exemplaar van FM '15 die ik nog tegoed heb van MU ^^

Johnny Rep, deze vrouwenverslinder heeft een zoon rondlopen bij elke BVO in Nederland

Hoe zit het eigenlijk met de zoon van Menzo? Was in FM altijd ziek goed.

Speelde vorig jaar nog Vd Hoorn dol :D