Bolderbast Gepost April 30 Share Gepost April 30 Het sufste van penals vind ik zo'n speler die scoort en dan naar zijn eigen keeper gaat om hem op te peppen. Zet voor nu mijn betje op Ramalho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost April 30 Share Gepost April 30 KAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost April 30 Share Gepost April 30 @putdus wou pingels, maar ze trappen hem niet binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost April 30 Share Gepost April 30 Zelfs een penalty nemen kunnen ze niet. Die van PSV ook niet gelukkig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 30 Share Gepost April 30 Ha, dat is dan weer mooi. 17 jaar, de druk op je schouders en dan zo rustig binnenschuiven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost April 30 Share Gepost April 30 Aan de aanloop zag je al genoeg. Zo droevig. Typerend verder wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 30 Share Gepost April 30 Deze pingels Vooral Alvarez, mijn hemel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 30 Share Gepost April 30 Gefeliciteerd PSV’ers Maar oi oi, wat een finale hebben we naar zitten kijken zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost April 30 Share Gepost April 30 De penalty’s paste wel bij deze finale. Wat een bizar niveau. Verdiende winnaar uiteindelijk denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost April 30 Share Gepost April 30 zwaar onverdiende winnaar. Maar helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 30 Share Gepost April 30 Gefeliciteerd PSV´ers met de eerste plaats en Ajacieden met de tweede plaats in de beker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost April 30 Share Gepost April 30 (edited) 3 minuten geleden zei 007mark: Deze pingels Vooral Alvarez, mijn hemel. Die van Brobbey, Timber en Sangaré vond ik erger. Die van Álvarez kon er nog in. Die andere drie niet.@putdus stond Drommel wel op de lijn bij die pingel van Álvarez??? Worden gewoon weer genaaid hoor. Zie hierboven ook weer iemand bijdehand doen. Kunnen we geen topic speciaal voor mensen als @putdus en @Arezo maken? Edited April 30 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost April 30 Share Gepost April 30 Zojuist zei JanVertonghen: Die van Brobbey, Timber en Sangaré vond ik erger. Die van Álvarez kon er nog in. Die andere drie niet.@putdus stond Drommel wel op de lijn bij die pingel van Álvarez??? Worden gewoon weer genaaid hoor. Klopt maar wou er niet over beginnen. Als je er zelf drie mist moet je het bij jezelf zoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost April 30 Share Gepost April 30 Gefeliciteerd PSV’ers. En een kleine dank voor het - hoop ik - definitieve duwtje om Heitinga lekker trainer af te maken 👌🏻 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost April 30 Share Gepost April 30 Zojuist zei Lazy: Gefeliciteerd PSV’ers. En een kleine dank voor het - hoop ik - definitieve duwtje om Heitinga lekker trainer af te maken 👌🏻 @putdus zo kan het dus ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost April 30 Share Gepost April 30 Zojuist zei Bogatyr: @putdus zo kan het dus ook. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost April 30 Share Gepost April 30 Triest niveau. Gefeliciteerd psv fans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 30 Share Gepost April 30 Van harte PSV’ers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 30 Share Gepost April 30 Drommeltje stond niet op zijn lijn hoor bij die laatste penalty. Wil ik nog wel even terugzien. Maargoed, vooral matig van het Europese voetbal volgend jaar. Hopen dat je van AZ wint straks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 30 Share Gepost April 30 3 minuten geleden zei Rogier.: Drommeltje stond niet op zijn lijn hoor bij die laatste penalty. Wil ik nog wel even terugzien. Maargoed, vooral matig van het Europese voetbal volgend jaar. Hopen dat je van AZ wint straks. Dommel stond inderdaad al voor zijn lijn. Zet je geld maar alvast in op AZ. Dit team valt niet meer op te laden voor de rest van het seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 30 Share Gepost April 30 Zullen ze in Zeist toch wel hebben nagekeken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost April 30 Share Gepost April 30 22 minuten geleden zei MetalMichael: Zullen ze in Zeist toch wel hebben nagekeken? Maakt niet uit joh. Als je zo je penal inschiet, mag je hem nooit meer overnemen. Ben je gewoon af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 30 Share Gepost April 30 Drommel stond voor z'n lijn, bij die goal van Ajax had PSV een corner moet krijgen etc etc etc. Enorm trieste pot, bijna vergelijkbaar met de reacties van @putdus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 30 Share Gepost April 30 25 minuten geleden zei joostmakaay: Drommel stond voor z'n lijn, bij die goal van Ajax had PSV een corner moet krijgen etc etc etc. .. en bij de goal van PSV had Ajax een overtreding moeten krijgen. Eens hoor, je koopt er helemaal niets voor, maar je zou toch verwachten dat dit soort niet-arbitraire beslissingen goed gaan op zo'n moment. Zal daarom ook vast toch net wel op zijn lijn hebben gestaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost April 30 Share Gepost April 30 2 uur geleden zei MetalMichael: Zullen ze in Zeist toch wel hebben nagekeken? Zeker, ik heb mijn best gedaan. Hij was duidelijkheid mis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts