AjaciedBart. Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Wat een draak van een wedstrijd, spanning zat er als (zo goed als) neutrale supporter ook niet op. Die keeper is trouwens niet erg goed :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Wat een draak van een wedstrijd, spanning zat er als (zo goed als) neutrale supporter ook niet op. Die keeper is trouwens niet erg goed :mrgy: Misschien was dat wel te verwachten als je de concurrentiestrijd bij FC Twente verliest tegen Nick Marsman en Joel Drommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Knap hoor, zo kan Feyenoord toch het seizoen nog goed afsluiten. Over de jaren heen is het natuurlijk ook een beetje een club geworden die het toch van dit soort prestaties moet hebben. Voor Ajax en PSV zou dit een troostprijs zijn voor Feyenoord niet. Je kunt elk seizoen wel de illusie hebben de titelstrijd te willen aangaan met eerstgenoemden, maar Feyenoord mist daar gewoon kwaliteiten en financiële middelen voor. Hopelijk weten ze volgend jaar weer de groepsfase van de EL te halen. Dit vooral ja. Feyenoord was niet veel deze pot, maar Utrecht was echt werkelijk schandaal wat die lieten zien. Haha, wilde hier net al naar vragen :mrg:. Hoe speelde Utrecht? Ja, verrassend weer, die kunnen dat beetje extra echt alleen maar tegen Ajax leveren, eigenlijk ook wel de zwakte van dat team misschien. Ben benieuwd of ze de boel bij elkaar weten te houden voor aankomend seizoen, maar als je ziet welke prijzen bepaalde spelers zouden moeten kosten (Ramselaar, Haller) sluit ik dat zeker niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Gelukkig heeft Feyenoord de beker gewonnen. Maar was wel een zeer matig wedstrijd, ben wel benieuwd hoeveel mensen er komen op dagen bij de huldiging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 . Hopelijk weten ze volgend jaar weer de groepsfase van de EL te halen. Beker geeft directe plaatsing voor de groepsfase ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Lekker die v/d Maarel bij die 2-1, keepertje ook twee keer lekker grabbelen :r Die Vd Maarel is ook een portie slecht, reserve-aanvoerder geloof ik toch? Verdiende overwinning Feyenoord, Utrecht bijzonder matig. 20 minuutjes denk ik goed gespeeld. Kuyt was ook even eng bezig met z'n stopwatch :r Congrats jongens (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Kuyt en de stopwatch :mrg: Wat een vent. Ook gewoon 'Nog dertig seconden jongens' zeggen tegen de wissels. Finale viel helaas tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Kuijt, huhu. Dat wordt aanstaande zaterdag allemaal pupillen met een stopwatch langs het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Janken ja die Kuyt :D Haha, wilde hier net al naar vragen :mrg:. Hoe speelde Utrecht? Ja, verrassend weer, die kunnen dat beetje extra echt alleen maar tegen Ajax leveren, eigenlijk ook wel de zwakte van dat team misschien. Ben benieuwd of ze de boel bij elkaar weten te houden voor aankomend seizoen, maar als je ziet welke prijzen bepaalde spelers zouden moeten kosten (Ramselaar, Haller) sluit ik dat zeker niet uit. Dat roep je al een paar keer weer maar ze staan gewoon 5e, met goed voetbal. Is ook al meerdere malen aangegeven. Zou eens kijken voor je weer maar wat loopt te roeptoeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dan ben je een zielige vent hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dan ben je een zielige vent hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dat roep je al een paar keer weer maar ze staan gewoon 5e, met goed voetbal. Is ook al meerdere malen aangegeven. Zou eens kijken voor je weer maar wat loopt te roeptoeteren. Dat ze enkel dat beetje extra kunnen geven tegen Ajax wil toch niet zeggen dat ze geen vijfde kunnen staan of geen goed voetbal kunnen spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dan ben je een zielige vent hoor #Droste-effect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dat ze enkel dat beetje extra kunnen geven tegen Ajax wil toch niet zeggen dat ze geen vijfde kunnen staan of geen goed voetbal kunnen spelen? Waarom zou het dan een zwakte zijn als ze 'dat beetje extra' alleen tegen Ajax kunnen geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Had eigenlijk wel verwacht dat Sebas zou beginnen over het vuurwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Waarom zou het dan een zwakte zijn als ze 'dat beetje extra' alleen tegen Ajax kunnen geven? Lijkt me duidelijk dat als je dat tegen meer clubs kan je nog beter kan presteren. Hadden ze misschien wel derde kunnen staan en vandaag de beker gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Lijkt me duidelijk dat als je dat tegen meer clubs kan je nog beter kan presteren. Hadden ze misschien wel derde kunnen staan en vandaag de beker gepakt. Lijkt me zowel fysiek als mentaal onhaalbaar. En oh oh ja dat vuurwerk. Snap ook niet dat daar na de 2e keer al niet ff wat over werd gezegd ofzo :cab: Mochten nu hun gang maar lekker blijven gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Ook echt in de blessuretijd nog zo een ding gooien terwijl je ploeg achter staat:-D. Mooi dat Kuipers gewoon af floot na 95 minuten en niet langer door liet spelen omdat hun eigen supporters niet goed snik zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dat ze enkel dat beetje extra kunnen geven tegen Ajax wil toch niet zeggen dat ze geen vijfde kunnen staan of geen goed voetbal kunnen spelen?Meh Bassie, dit seizoen onder andere PSV in eigen huis van de mat geblazen in de beker, ff dimmen he :mrgy: Die Vd Maarel is ook een portie slecht, reserve-aanvoerder geloof ik toch? Schiet mij maar lek met die vent, mocht in de winterstop volgens mij nog weg :mrgy: Heb 100x liever Klaiber als rechtsback maar is volgens mij geblesseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Gefeliciteerd Feyenoorders, het is jullie gegund. En dat is niet eens een troll maar oprecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Mooie ervaring zo'n bekerfinale. Jammer van de uitslag. Gefeliciteerd Feyenoorders. Maak er een mooi feestje van morgen! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Blijf toch zo'n YNWA lelijk vinden bij dit soort wedstrijden, zou mij zelfs als supporters zelf van Feyenoord kapot schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Waar doel je precies op? Sbs met hun "analyses" van 1 minuut. Twee fragmenten en ze gaan weer naar de reclame. Vreselijke zender. Liever reclame dan dat ik een kwartier naar die non-informatie van een Van Halst of één van die andere uilskuikens moet luisteren die daar staan alsof ze het hebben uitgevonden. Ik weet zelf wel wat ik zie, en wat ik moet zien, dat hoeft zo'n pias mij niet uit te gaan leggen in z'n Coolcat-jasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Waar doel je precies op? Feyenoord zong vandaag toch YNWA, ik snap nooit waarom dit word gedaan. Ten eerste een ripoff van Liverpool en ten tweede niet eens waard bij zo'n wedstrijd, kan me herinneren dat ze met het afscheid van Guidetti dit ook zongen. Plaatsvervangende schaamte altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Ahjoh waar maak je je druk om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten