Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Wat een draak van een wedstrijd, spanning zat er als (zo goed als) neutrale supporter ook niet op. Die keeper is trouwens niet erg goed :mrgy:

Misschien was dat wel te verwachten als je de concurrentiestrijd bij FC Twente verliest tegen Nick Marsman en Joel Drommel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap hoor, zo kan Feyenoord toch het seizoen nog goed afsluiten. Over de jaren heen is het natuurlijk ook een beetje een club geworden die het toch van dit soort prestaties moet hebben. Voor Ajax en PSV zou dit een troostprijs zijn voor Feyenoord niet. Je kunt elk seizoen wel de illusie hebben de titelstrijd te willen aangaan met eerstgenoemden, maar Feyenoord mist daar gewoon kwaliteiten en financiële middelen voor. Hopelijk weten ze volgend jaar weer de groepsfase van de EL te halen.

Dit vooral ja. Feyenoord was niet veel deze pot, maar Utrecht was echt werkelijk schandaal wat die lieten zien.

Haha, wilde hier net al naar vragen :mrg:. Hoe speelde Utrecht? Ja, verrassend weer, die kunnen dat beetje extra echt alleen maar tegen Ajax leveren, eigenlijk ook wel de zwakte van dat team misschien. Ben benieuwd of ze de boel bij elkaar weten te houden voor aankomend seizoen, maar als je ziet welke prijzen bepaalde spelers zouden moeten kosten (Ramselaar, Haller) sluit ik dat zeker niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker die v/d Maarel bij die 2-1, keepertje ook twee keer lekker grabbelen :r

Die Vd Maarel is ook een portie slecht, reserve-aanvoerder geloof ik toch?

Verdiende overwinning Feyenoord, Utrecht bijzonder matig. 20 minuutjes denk ik goed gespeeld. Kuyt was ook even eng bezig met z'n stopwatch :r Congrats jongens (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janken ja die Kuyt :D

Haha, wilde hier net al naar vragen :mrg:. Hoe speelde Utrecht? Ja, verrassend weer, die kunnen dat beetje extra echt alleen maar tegen Ajax leveren, eigenlijk ook wel de zwakte van dat team misschien. Ben benieuwd of ze de boel bij elkaar weten te houden voor aankomend seizoen, maar als je ziet welke prijzen bepaalde spelers zouden moeten kosten (Ramselaar, Haller) sluit ik dat zeker niet uit.

Dat roep je al een paar keer weer maar ze staan gewoon 5e, met goed voetbal. Is ook al meerdere malen aangegeven. Zou eens kijken voor je weer maar wat loopt te roeptoeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat roep je al een paar keer weer maar ze staan gewoon 5e, met goed voetbal. Is ook al meerdere malen aangegeven. Zou eens kijken voor je weer maar wat loopt te roeptoeteren.

Dat ze enkel dat beetje extra kunnen geven tegen Ajax wil toch niet zeggen dat ze geen vijfde kunnen staan of geen goed voetbal kunnen spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me duidelijk dat als je dat tegen meer clubs kan je nog beter kan presteren. Hadden ze misschien wel derde kunnen staan en vandaag de beker gepakt.

Lijkt me zowel fysiek als mentaal onhaalbaar.

En oh oh ja dat vuurwerk. Snap ook niet dat daar na de 2e keer al niet ff wat over werd gezegd ofzo :cab: Mochten nu hun gang maar lekker blijven gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ze enkel dat beetje extra kunnen geven tegen Ajax wil toch niet zeggen dat ze geen vijfde kunnen staan of geen goed voetbal kunnen spelen?
Meh Bassie, dit seizoen onder andere PSV in eigen huis van de mat geblazen in de beker, ff dimmen he :mrgy:

Die Vd Maarel is ook een portie slecht, reserve-aanvoerder geloof ik toch?
Schiet mij maar lek met die vent, mocht in de winterstop volgens mij nog weg :mrgy: Heb 100x liever Klaiber als rechtsback maar is volgens mij geblesseerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar doel je precies op?

Sbs met hun "analyses" van 1 minuut. Twee fragmenten en ze gaan weer naar de reclame. Vreselijke zender.

Liever reclame dan dat ik een kwartier naar die non-informatie van een Van Halst of één van die andere uilskuikens moet luisteren die daar staan alsof ze het hebben uitgevonden. Ik weet zelf wel wat ik zie, en wat ik moet zien, dat hoeft zo'n pias mij niet uit te gaan leggen in z'n Coolcat-jasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar doel je precies op?

Feyenoord zong vandaag toch YNWA, ik snap nooit waarom dit word gedaan. Ten eerste een ripoff van Liverpool en ten tweede niet eens waard bij zo'n wedstrijd, kan me herinneren dat ze met het afscheid van Guidetti dit ook zongen. Plaatsvervangende schaamte altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites