Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Hij vraagt waarom en dat kan makkelie niet beantwoorden. Niet gek dat je dan blijft staan vind ik.

Ze kunnen beter makkelie 4 wedstrijden schorsen. Dat terugzetten van de tijd was ook zo raar.

Ook even het verhaal van één kant direct als waarheid zien (y)

NEC meldt al dat er thuis tegen Berkum is geloot, FOX gaat nu pas uitzenden :D oh sbs wel live

bewerkt door Mvdv
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom moet ie tekst en uitleg geven op dat moment? Luister gewoon en rot op. Scheids is de baas. Wegwezen. Die Bosz misdraagt zich wel vaker. Gekke kleuter

Eens hoor, rood is gewoon wegwezen maar hij misdraagt zich vaker? Geloof dat dit z'n eerste rode kaart is bij Vitesse dus dat is een beetje onzin. 4 wedstrijden is wel erg overdreven, alsof die een doodzonde heeft begaan. Doe dan 1 pot voorwaardelijk en 1 onvoorwaardelijk oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens hoor, rood is gewoon wegwezen maar hij misdraagt zich vaker? Geloof dat dit z'n eerste rode kaart is bij Vitesse dus dat is een beetje onzin. 4 wedstrijden is wel erg overdreven, alsof die een doodzonde heeft begaan. Doe dan 1 pot voorwaardelijk en 1 onvoorwaardelijk oid.

Heeft vrij vaak opvallend commentaar op de leiding toch? Is ie niet vaker weggestuurd nee? :cab: dacht van wel. 4 wedstrijden begrijp ik wel. Dat weigeren weg te gaan slaat nergens op joh. Ondermijnt de autoriteit van de scheidsrechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

,,We hebben zóveel kansen gehad. Het grote verschil zat in de effectiviteit'', zei Jans, die na twee succesvolle bekerjaren met PEC dit keer al in de tweede ronde strandde. ,,We druipen af omdat we het zelf hebben laten liggen. Er zat zoveel meer in.''

Ik vind Ron Jans een sympathieke man en oogt altijd redelijk maar dit is natuurlijk wel beetje lachwekkend eerlijk gezegd..:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Ron Jans een sympathieke man en oogt altijd redelijk maar dit is natuurlijk wel beetje lachwekkend eerlijk gezegd..:whistle:

Nee gekkie, Feijenoorder zeker? Je ziet het door een gekleurde bril man!

Als het 5-0 was had Jans nog niks te zeggen, malloot dat het is.

Op 0-0 heeft Zwolle een paar prima kansen gehad en begin 2e helft ook nog wel. En die bal vlak na de 2-0. Zo gek is het dus niet wat hij zegt. Daarna zei hij trouwens ook nog dat Feyenoord beter was en verdiend heeft gewonnen, even voor de goede orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft vrij vaak opvallend commentaar op de leiding toch? Is ie niet vaker weggestuurd nee? :cab: dacht van wel. 4 wedstrijden begrijp ik wel. Dat weigeren weg te gaan slaat nergens op joh. Ondermijnt de autoriteit van de scheidsrechter.

Dat valt best mee hoor, misschien lijkt dat zo maar ik kijk al z'n interviews terug op Fox en daar hoor ik hem eigenlijk amper over de scheidsrechter. Hij praat meer over het team in zulke gevallen. Maar vind 4 echt zwaar overdreven en begrijp dan ook zeker dat het afgewezen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga er maar van uit dat ie op de donderdag wordt gespeeld #voorspelling.

Oh fout dus. Wat een toeval [MENTION=6544]Mido[/MENTION];

[twitter]647415011669839872[/twitter]

Dinsdag 27 oktober

18.30 uur: PSV – Genemuiden SC (live)

20.00 uur: FC Dordrecht – Capelle

20.00 uur: Achilles ’29 – Spakenburg

20.00 uur: Berkum – HHC

20.00 uur: Heracles Almelo – Koninklijke HFC

20.00 uur: Almere City FC – FC Den Bosch

20.45 uur: Go Ahead Eagles – Willem II (live)

Woensdag 28 oktober

19:45 uur: Feyenoord – Ajax (live)

20:00 uur: VVSB - FC Emmen

20:00 uur: HBS - Kozakken Boys

20:00 uur: Excelsior'31 - Excelsior

20:00 uur: Lienden - Roda JC

20:45 uur: FC Utrecht - FC Groningen (live)

Donderdag 29 oktober

18:30 uur: N.E.C. – Sparta Rotterdam (live)

20:00 uur: sc Heerenveen – Helmond Sport

20:45 uur: Telstar – AZ (live)

bewerkt door Bruins
Link naar opmerking
Deel via andere websites