Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Ging op z'n assistent af, maar lijkt erop dat hij er daarom niet zeker van was en daarom maar geen kaart gaf :-D Is sowieso geel natuurlijk vanwege hand naar de bal, maar ook nog rood want de bal was op goal.

Ja, zat ook echt een minuut te wachten. Als je assistent zegt dat het hands is, dan is het hands en rood. klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bizar dat er geen rood werd gegeven voor Schaars, al weet ik niet precies hoe de regels zijn maar laatst met Vd Streek :cab: Enige wat ik dan nog kan bedenken is dat toen de keeper wel redelijk uit positie was en nu niet maar goed.

Die speler van City bij Cambuur mooi spelertje, ook die Haemhouts van Willem 2 goede speler. Mooie goal trouwens van Ogbeche.

De donkere Jaap Stam bakte er weer niks van helaas bij Cambuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bizar dat er geen rood werd gegeven voor Schaars, al weet ik niet precies hoe de regels zijn maar laatst met Vd Streek :cab: Enige wat ik dan nog kan bedenken is dat toen de keeper wel redelijk uit positie was en nu niet maar goed.

Die speler van City bij Cambuur mooi spelertje, ook die Haemhouts van Willem 2 goede speler. Mooie goal trouwens van Ogbeche.

De donkere Jaap Stam bakte er weer niks van helaas bij Cambuur.

Vooral vanuit tactisch-organisatorisch opzicht een belangrijke schakel op het centrale middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites