Pinolero Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ajax-Zwolle Az-Nec En dan bijvoorkeur Ajax Nec als finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 NEC - PEC AZ - Ajax Kom maar :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 PEC - NEC en AZ - Ajax dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 PEC Zwolle-NEC AZ-Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Hmm, lucky Ajax ook altijd. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Goh, slechts mogelijke loting. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Heerlijke loting _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ook weer jammer voor de verdeling van de Europese tickets dit..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 N.E.C of PEC Zwolle dus Europa in. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 N.E.C of PEC Zwolle dus Europa in. :D Tenzij AZ in de finale komt, wat ik niet onmogelijk acht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Heerlijke loting _O_ _O_ _O_ Ik kom jullie stadion toch even opzoeken als het lukt. Mooie loting, wel jammer dat wij uit moeten. Maar ach, zo'n uitwedstrijd winnen kan zoveel mooier zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Geen seconde gezien, terechte 3-1? Wel terecht ja, eerste half uur was Feyenoord veel beter en ook gevaarlijk. Het had in die periode zomaar 0-2 kunnen worden, maar goed niet gebeurd en na de 1-1 was Ajax heer en meester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Jawel. Feyenoord aardig eerste half uur daarna Ajax de baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Geen seconde gezien, terechte 3-1? Voetballend gezien ja, qua kansen gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ik kom net thuis, heerlijke pot met een zeer goede sfeer in het stadion! Heb nergens iets van de Feyenoorders gezien, ook geen opstootjes buiten. Politie stond wel weer met achterlijk veel ME klaar. Verder een terechte 3-1 gezien maar snap nog steeds niet waarom Bojan man of the match is geworden? Was dat van Sigthorsson trouwens wel of geen penalty want kon het niet goed zien in het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 De sfeer vond ik maar matig. Verwacht je toch veel meer van in een klassieker. Komt ook omdat er veel publiek zat dat niet vaak komt. Bojan vond ik erg goed spelen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Was dat van Sigthorsson trouwens wel of geen penalty want kon het niet goed zien in het stadion. Nope, ging gewoon liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Een paar mensen vertelde mij dat dat wel een penal was. Nu paar keer terug gezien, maar kan nog steeds niet bedenken hoe. Ben wel blij dat er geen geel werd gegeven voor een schwalbe. Een dergelijke maatregel wordt jammer genoeg te vaak toegepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Zat je op de lange zijde dan? Ik vond sfeer echt prima hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Zat je op de lange zijde dan? Ik vond sfeer echt prima hoor! Precies. Niks op aan te merken. Mooi avondje in de ArenA gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Sfeer was idd gewoon goed. Niet super nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Huhu heerlijke loting. Gun het NEC of PEC wel, zo'n finale. Leuk voor die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Huhu heerlijke loting. Gun het NEC of PEC wel, zo'n finale. Leuk voor die gasten. Hoeveel kaarten krijg je voor de finale? Zoveel man kunnen wij niet eens opbrengen;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Denk dat er meer mee mogen dan dat er in de Goffert passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Hoeveel kaarten krijg je voor de finale? Zoveel man kunnen wij niet eens opbrengen;c Denk dat er meer mee mogen dan dat er in de Goffert passen. Ongeveer de helft min de kaarten voor de bobo's en vakantieveilingen. Maar als er teveel over zijn worden die volgens mij beschikbaar gemaakt voor neutrale supporters of voor de andere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten