Geplaatst 12 juli 201311 jr. Heb wel zin om weer wat meer met Photoshop te gaan doen, en geen idee waar m'n oude portfolio is, dus maak even een nieuwe aan. Ava's ben ik heel slecht in, maak veel liever banners en lay-outs, dus als iemand requests heeft mention/pm me maar. :) Heb m'n pm-box even ondersteboven gehaald om wat voorbeeldjes te vinden van dingen die ik al gemaakt heb, dit is alles wat ik nog heb kunnen vinden (heel lang geleden dat ik nog wat gemaakt heb) ;c [spoiler=Banners] [spoiler=Lay-out]
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Auteur Heb wel zin om weer wat meer met Photoshop te gaan doen, en geen idee waar m'n oude portfolio is, dus maak even een nieuwe aan. Ava's ben ik heel slecht in, maak veel liever banners en lay-outs, dus als iemand requests heeft mention/pm me maar. :) Heb m'n pm-box even ondersteboven gehaald om wat voorbeeldjes te vinden van dingen die ik al gemaakt heb, dit is alles wat ik nog heb kunnen vinden (heel lang geleden dat ik nog wat gemaakt heb) ;c [spoiler=Banners] [spoiler=Lay-out]
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Ruben. Je banners zijn fantastisch, maar je kunt nog wat aan je lay-outs werken. ;) De banners van Everton en Fernando Torres zijn wel vet hoor. ;)
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Auteur Ja heb betere lay-outs gemaakt haha, maar dit is de enige die ik nog kon vinden ;c
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Auteur Ga eens beginnen met echte design jongen! Wat bedoel je met echte design? :P Ava's enzo? Nooit gekund dat :cab:
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Auteur Haha ja heb ook ooit een paar van die tutorials gevolgd, maar vind banners/lay-out's eigenlijk ook veel chiller om te maken. Mja misschien binnenkort wel weer proberen een ava te maken.
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Iedereen begint ooit. Dit waren mijn eerste ava's bijvoorbeeld: :cab: Hehe, herkenbaar. Hier begon ik mee;
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Ik heb anders wel een paar psd's waar je heel wat van kunt leren [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION];? Beter dan de mijne @Richard.; hahaha
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Oh, ik heb nog slechtere gehad, hoor. Dit waren niet mijn allereerste. Maar die kan ik niet meer vinden.
Geplaatst 12 juli 201311 jr. Auteur Ik heb anders wel een paar psd's waar je heel wat van kunt leren [MENTION=13543]Ruben.[/MENTION];? Beter dan de mijne @Richard.; hahaha Graag :) [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Tommie blijft gewoon staan hoor :D