Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Hip-Hop

Richarð.

Recommended Posts

Toepasselijk nummer ;c

Doom & Alchemist - Doomsayer

http://www.adultswim.com/music/doom

Geen EarthGang fan, maar J.I.D. _O_

Die Nyck@Knight plaat vond ik bijzonder prettig, deze track lekker donker

Zie trouwens de laatste tijd veel namen voorbij komen op de blogs die me niets zeggen. Ski Mask The Slump God en BROCKHAMPTON bijvoorbeeld.

Edited by Sophomore

[YOUTUBE]HFad0_YWUQc[/YOUTUBE]

Illus is met voorsprong een van mijn favoriete underground mc's. Indie, dus dat is dubbel dope. Heeft tracks met vele grote namen gedaan, niet vreemd want het is echt een getalenteerde, aardige en toffe gast.

Edited by MrMHB

Speciaal voor de fans van dope en originele hiphop:

[YOUTUBE]KGA519exsT4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]9Oda9-KzXbA[/YOUTUBE]

En speciaal voor de Kanye-heads:

[YOUTUBE]dgEKhAYRGFw[/YOUTUBE]

Apathy is echt dope, en brengt heerlijk veel uit...

Edited by MrMHB

Ik mis bepaalde mensen hier, de helft post niet meer of amper op MU, ik zou graag wat meer input hebben (mischien pretendeerde ik wel de alleswetende te zijn, maar dat was ik niet/ben ik niet/word ik niet) ff wat mentions eruit gooien: @Marc. @Hurricane @Malinwa @Scifo @Rensationeel. @The Kerfts @RikH 013 @Teemong. Ik ben niet meer de stuck up asshole die ik altijd geweest ben, zeker niet qua hip hop. Al ben en blijf ik eigenwijs en volg toch mijn eigen weg: het blijft leuk om met andere mensen een beetje over hip hop te ouwehoeren. Peace

Ben zelf wel weg van Brockhampton atm. 2 albums gedropt, Satuartion en Saturation 2.

[YOUTUBE]n_ZRRlVDVa8[/YOUTUBE]

Het is wel heel luchtig zo lijkt het, maar zal het eens checken. Ben iig nog niet meteen afgeschrokken ookal ben ik niet direct erg onder de indruk en klinkt het imo wat generiek.

Jonna Fraser en LouiVos, twee van de grootste Nederhop artiesten van het moment. Jij luistert echt enkel old school of niet?

Ik ben een purist, en vind Nederhop over het algemeen wat minder interessant. Iets oudere Nederhop vind ik uitstekend te pruimen als: Jiggy Djé, Winne, Opgezwolle, Fresku, Jawat, Typhoon, Per.verz en nog wat dingen. Maar over het algemeen is Nederlandstalig niet aan mij besteed. Ik ben groot geworden in de Golden era (approximately 1986-1997), maar luister ook oudere en nieuwere dingen. Ik sta open voor alles wat goed is! Dus bring it on :-)

Ik ben een purist, en vind Nederhop over het algemeen wat minder interessant. Iets oudere Nederhop vind ik uitstekend te pruimen als: Jiggy Djé, Winne, Opgezwolle, Fresku, Jawat, Typhoon, Per.verz en nog wat dingen. Maar over het algemeen is Nederlandstalig niet aan mij besteed. Ik ben groot geworden in de Golden era (approximately 1986-1997), maar luister ook oudere en nieuwere dingen. Ik sta open voor alles wat goed is! Dus bring it on :-)

Haha, als je de nieuwe Nederhop meestal niks vindt, denk ik niet dat je hen leuk vindt. Vooral LouiVos is best apart, vind hem zelf heel goed over het algemeen, maar is wel erg aparte stijl. Jonna vind ik wel echt heel goed en veelzijdig.

Overigens luister ik best veel Fresku, heb ook wel track(s) van Winne in m'n playlist volgens mij, Typhoon ken ik als Zwollenaar natuurlijk wel, en neem mezelf al maanden voor om me te verdiepen in Opgezwolle.