Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

The Sun Rises in the East

Illmatic

the Chronic

Doctor Octagon

Enter the 36 Chambers

MM of LET... kwestie van smaak, het zijn beide classics.

Maar het wordt toch echt eens tijd dat mensen hier (friet) eens een keer goed gaan luisteren naar People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm :wall:

Ik quote even iemand die hier niet meer komt want hij is zijn wachtwoord kwijt en te lui om het te ritselen, gedaan Boogie, maar eh MM is het beste maar dat PITs en Paths is wel zeer ok ja. Je hebt je gelijk, de eerste drie albums van Tribe, damn, daar kan alleen Ultra aan tippen. Misschien Schoolly, maar die ken ik helaas te slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ook dat de eerste beoordelingen op een MuMe bijvoorbeeld niet heel hoog zijn, maar ik vind het een lekkere plaat hoor :love:

De verhoudingen zijn zoek vandaag de dag. Alles wat ook maar een beetje een underground sfeer heeft wordt volledig de grond in geboord op al die sites, terwijl mensen tegenwoordig Trap Rap als een serieus genre zien en gasten als Travis Scott prijzen voor complete meuk en troep. Ben daarom een beetje uit de Hip Hop community gegroeid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verhoudingen zijn zoek vandaag de dag. Alles wat ook maar een beetje een underground sfeer heeft wordt volledig de grond in geboord op al die sites, terwijl mensen tegenwoordig Trap Rap als een serieus genre zien en gasten als Travis Scott prijzen voor complete meuk en troep. Ben daarom een beetje uit de Hip Hop community gegroeid.

:cab:

edit: Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen, de community online is niet op MuMe en Fok! te vinden, ik ken nog genoeg heads die dope shit rocken en niet naar die sell out ish luisteren. Maar idd, het hiphoppubliek wat underground waardeert vergrijst snel.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites