Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Vraagje voor de echte kenners. Lang lang geleden luisterde ik wel eens naar een nummer met een keiharde beat (qua bass), volgens mij was het nummer van niet de allerbekendste rapper. Ik zou zeggen dat het nummer meer dan 10 geleden gemakt is. Weet wel dat het nummer mij altijd een beetje deed denken aan Kick in the Door van Biggie, maar dan was de beat nog iets heftiger. Dezelfde heftigheid als James Blake met Limit to you Love, dat alles met een subwoover kon laten trillen. Dacht zelf dat het nummer misschien van Big Pun was, maar kan achter zijn naam niks vinden. Wellicht is het van een andere 'Big'. Iemand een gokje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje voor de echte kenners. Lang lang geleden luisterde ik wel eens naar een nummer met een keiharde beat (qua bass), volgens mij was het nummer van niet de allerbekendste rapper. Ik zou zeggen dat het nummer meer dan 10 geleden gemakt is. Weet wel dat het nummer mij altijd een beetje deed denken aan Kick in the Door van Biggie, maar dan was de beat nog iets heftiger. Dezelfde heftigheid als James Blake met Limit to you Love, dat alles met een subwoover kon laten trillen. Dacht zelf dat het nummer misschien van Big Pun was, maar kan achter zijn naam niks vinden. Wellicht is het van een andere 'Big'. Iemand een gokje?

Misschien Born To Roll van Masta Ace ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens Oddisee in Paradiso kleine zaal net :love: Speelde de tent plaat. Mooie humoristische vent ook, zeer toegankelijk, stond na de show met iedereen die maar wilde een praatje te maken. Echt een goede avond.

Oh shit was dat gisteren? Klinkt mooi man.

Ga zelf volgende week naar Action Bronson. Kaartje gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag, maar had liever voor Mick Jenkins (in oktober) of Oddisee gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh shit was dat gisteren? Klinkt mooi man.

Ga zelf volgende week naar Action Bronson. Kaartje gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag, maar had liever voor Mick Jenkins (in oktober) of Oddisee gehad.

Ja was heel nice, al zijn shows in NL waren al uitverkocht btw.

Hij eindigde overigens met dit nummer [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

T7Fy5w2klbg

Wat een beat

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Comptonalbum is volgens mij en meerdere met mij behoorlijk waardeloos, Dre moet maar eens gaan stoppen :) En dan heb ik ongeveer 7 seconden geluisterd :cab:

edit: Simon Says _O_

Str8 Outta Locash:

[video=youtube;qKyFWL4UH-4]

CB4, erg leuk :)

Edit: Iemand die in goede kwaliteit de 6 history of rap stukjes van Jimmy Fallon met Justin Timberlake kan fikken op DVD? Met beeld dus, en dan niet geript van YT.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar Action Bronson geweest vanavond in de Melkweg. Ben geen groot fan en de show wist mij ook niet te overtuigen. Zag op filmpjes online juist dat het helemaal loco ging live, maar bleef allemaal vrij binnen de perken. Deed ook veel van zijn laatste album, wat ik al helemaal matig vond. Blijf Saab Stories het best kunnen waarderen qua project. Plus punt was dat The Alchemist achter de draaitafels stond.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar Action Bronson geweest vanavond in de Melkweg. Ben geen groot fan en de show wist mij ook niet te overtuigen. Zag op filmpjes online juist dat het helemaal loco ging live, maar bleef allemaal vrij binnen de perken. Deed ook veel van zijn laatste album, wat ik al helemaal matig vond. Blijf Saab Stories het best kunnen waarderen qua project. Plus punt was dat The Alchemist achter de draaitafels stond.

Was er ook. Was inderdaad niet heel speciaal, kwam gewoon over als een van de zoveelste shows voor Action op deze tour, kon ook merken dat z'n stem vercrackt was. Vond het desondanks wel een kwalitatief goede show. Vond het ook wel jammer dat ie veel nieuwe shit deed maar hij deed ook nog wel wat verse shit van Blue Chips 1 en Dr. Lecter. Grappig trouwens dat Action zelf Saab Stories zijn kutste project vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites