Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Je kunt haten op Big Sean, maar verses als deze hier ratel ik nog op na een paar kratjes:

Pretty girls is my reputation

One on my arm, that's decoration

Getting to it, no hesitation

To fuck with me you need a reservation

To the top escalating, elevating

Good music legislation, delegatin'

And I mean that shit like exclamation, exclamation, exclamation

And I'm going 'til I K.O

Eyes closed, I'm OK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt haten op Big Sean, maar verses als deze hier ratel ik nog op na een paar kratjes:

Pretty girls is my reputation

One on my arm, that's decoration

Getting to it, no hesitation

To fuck with me you need a reservation

To the top escalating, elevating

Good music legislation, delegatin'

And I mean that shit like exclamation, exclamation, exclamation

And I'm going 'til I K.O

Eyes closed, I'm OK

Ja dat is allicht het probleem ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De langverwachte tape ("The Waters") van Chi-town next best Mick Jenkins (bekend van oa "Martyrs", aanklacht tegen Chief Keef) is uit:

[soundcloud]https://soundcloud.com/mickjenkinsmusic/sets/the-waters[/soundcloud]

Meer mainstream, maar niet minder hard. Vince Tepels aka Vince Staples, sowieso een keiharde MC maar deze track komtie bijzonder hard. Eerste single van zijn EP die uit gaat komen in herfst 2014.

[soundcloud]https://soundcloud.com/rapkingsmusicblog/blue-suede-vince-staples[/soundcloud]

Blacc Hollywood is gelekt, Wiz komt weer in de buurt van niveau kush & oj

uvLSj4gRq-Q

heerlijk :<

Tjah ik heb er geen spijt van dat ik zijn album heb gecheckt, maar replay value is behoorlijk laag (op paar tracks na)

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacc Hollywood nu aan het luisteren. Vind het tot nu toe een minder 'commercieel' album als Rolling Papers en O.N.I.F.C. dus harder. Ondanks dat ik naar Wiz ben gaan luisteren sinds Rolling Papers en moet zelf nog steeds Kush & OJ checken. Schaamte.

Kan je zeker zeggen ja. Alles na Kush & OJ vond ik iig de moeite niet waard of beter gezegd schandalig (Rolling Papers is 1 van de 3 albums ofzo die ik 0.5 ster heb gegeven op RYM), zeg ik als ex-Wiz fan. Dus dan ga je het wel heeel goed vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thundercat werkt mee aan Kendrick's komende album, naast de al bevestigde (producers) Dr. Dre, Dahi, Sounwave, Battlecat, DJ Quik, Dave Free, Tae Beast, THC, Snoop Deville, S1 & Q Tip

@7.45 min

Leuk trackie btw

Pfff zoals J Cole zich manifesteert in het Michael Brown debacle. Ongelooflijk veel respect voor hem man.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites